Автопродовження  сертификатів за допомогою веб-сервісу СОТА

Автопродовження  сертификатів за допомогою веб-сервісу СОТА

Оновлено 20.11.2024 р.

Добігає кінця термін дії «кваліфікованого електронного підпису», а їхати отримувати нові не має бажання: бо необхідно витрачати час на поїздку, підготувати пакет документів, домовитись з директором, коли йому буде зручно. Знайома ситуація? Тоді ця стаття полегшить Ваші зусилля та допоможе заощадити ресурси часу.


Зробіть автопродовження Ваших КЕП, не відходячи від робочого місця, за допомогою веб-сервісу СОТА. Як це зробити – читайте далі.

Звертаємо Вашу увагу, що автопродовження можливо зробити, якщо на підприємстві не було змін (змін в установчих та реєстраційних документах, зміна відповідальних осіб та інше).

Для продовження дії сертифікатів на новий термін, вам потрібно зареєструватись в СОТА, або увійти за особистим ключем. (Мал. 1)

Мал. 1


Після реєстрації та авторизації в СОТА, перейдіть у розділ «Головне меню» – «Електронний підпис» – «Мої сертифікати» (Мал. 2) – натисніть «Оновити» (Мал. 3) – вкажіть каталог з секретними ключами та введіть пароль. (Мал. 4)

Мал. 2

Мал. 3

Мал. 4

Після успішно виконаних дій в даному діалоговому вікні будуть відображатися сертифікати та термін їх дії. (Мал. 5)

Мал. 5

Після оновлення переліку своїх сертифікатів, необхідно перейти у «Головне меню»«Електронний підпис»«Заявки на сертифікат». (Мал. 6)

Мал. 6

У відкритому вікні (Мал. 7) Вам необхідно натиснути «Додати» з відкритого переліку (Мал. 8) та обрати «Заявки на сертифікат». (Мал. 9)

Мал. 7

Мал. 8

Мал. 9

Буде відкрито інформаційне вікно та перелік дій, де необхідно встановити позначку на «Оновити сертифікати без надання пакету документів» (за відсутності змін у даних). (Мал. 10)

 

Мал. 10

Після виконання даної дії, буде відкрите діалогове вікно (Мал. 11) в якому Вам потрібно обрати ті сертифікати, які будуть продовжені та на який термін (1 чи 2 роки) (Мал. 12). 

Мал. 11

Мал. 12

Також потрібно заповнити поля та вказати початок дії нових сертифікатів. (Мал. 13)

Мал. 13

Коли вся необхідна інформація заповнена, в лівому верхньому куті натискаєте «Наступний». (Мал. 14) Відкриється інформаційне вікно «Генерація ключа», в якому необхідно: вказати шлях до діючих КЕП, вказати куди саме буде збережено Ваш новий КЕП та ввести пароль до нового ключа.

Мал. 14

Якщо натискаемо "Зберегти секретний ключ у файл", згенерований новий ключ буде завантажено згідно налаштувань Вашого браузера.  Кнопка "Зберегти секретний ключ на захищений носій" передбачає підключення до Вашого ПК захищений носій, тобто Token, та запис на носій КЕП. ( Мал. 15)

Мал. 15

Звертаємо Вашу увагу, якщо Ви використовуєте захищений носій, то при генеруванні нового КЕП Вам необхідно по черзі вставляти Token для уникнення помилок.
По завершенню генерування ключа Вам буде запропоновано «Відправити документи за адресою: request@uakey.com.ua "Документи АЦСК "Україна"». (Мал. 16)

Мал. 16

Після відправки статус Ваших заявок повинен бути «Відправлено». Через деякий час ви отримаєте «першу квитанцію». Після  перевірки наявності оплати нові сертифікати буде активовано.

Якщо у вас залишилися питання чи потрібна допомога, звертайтеся до нас за номерами:

  • Vodafone: +380950364004
  • Kyivstar: +380980364004
  • Lifecell: +380730364004

Завжди раді вам допомогти!

Авторка: Линник Карина - провідна фахівчиня ГК "Інтелектуальний сервіс"

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: