Автопродовження  сертификатів за допомогою веб-сервісу СОТА

Автопродовження  сертификатів за допомогою веб-сервісу СОТА

Добігає кінця термін дії «кваліфікованого електронного підпису», а їхати отримувати нові не має бажання: бо необхідно витрачати час на поїздку, підготувати пакет документів, домовитись з директором, коли йому буде зручно. Знайома ситуація? Тоді ця стаття полегшить Ваші зусилля та допоможе заощадити ресурси часу.


Зробіть автопродовження Ваших КЕП, не відходячи від робочого місця, за допомогою веб-сервісу СОТА. Як це зробити – читайте далі.


Читайте також:

Календар Бухгалтера В Травні 2020 Року!

Процедура РРО У Веб-Сервісі СОТА

Сплата Податків Онлайн За Допомогою Веб-Сервісу «СОТА»


Звертаємо Вашу увагу, що автопродовження можливо зробити, якщо на підприємстві не було змін (змін в установчих та реєстраційних документах, зміна відповідальних осіб та інше).

Для продовження дії сертифікатів на новий термін через  веб-сервіс СОТА, Вам потрібно бути зареєстрованим користувачем. (Мал. 1)

Мал. 1


Після авторизації у веб-сервісі (Мал. 2) Вам необхідно перейти саме в ту організацію, де термін дії КЕП добігає кінця. (Мал. 3)

Мал. 2

Мал. 3

Обравши необхідне підприємство (Мал. 4), потрібно перейти у розділ «Головне меню»«Електронний підпис»«Мої сертифікати» (Мал. 5) – «Натиснути оновити» (Мал. 6) – вказати каталог з секретними ключами та ввести пароль. (Мал. 7) 

Мал. 4

Мал. 5

Мал. 6

Мал. 7

Після успішно виконаних дій в даному діалоговому вікні будуть відображатися сертифікати та термін їх дії. (Мал. 8)

Мал. 8

Після оновлення переліку своїх сертифікатів, необхідно перейти у «Головне меню»«Електронний підпис»«Заявки на сертифікат». (Мал. 9)

Мал. 9

У відкритому вікні (Мал. 10) Вам необхідно натиснути «Додати» з відкритого переліку (Мал. 11) та обрати «Заявки на сертифікат». (Мал. 12)

Мал. 10

Мал. 11

Мал. 12

Буде відкрито інформаційне вікно та перелік дій, де необхідно встановити позначку на «Оновити сертифікати без надання пакету документів» (за відсутності змін у даних). (Мал. 13)

 

Мал. 13

Після виконання даної дії, буде відкрите діалогове вікно (Мал. 14) в якому Вам потрібно обрати ті сертифікати, які будуть продовжені та на який термін (1 чи 2 роки) (Мал. 15). 

Мал. 14

Мал. 15

Також потрібно заповнити поля та вказати початок дії нових сертифікатів. (Мал. 16)

Мал. 16

Коли вся необхідна інформація заповнена, в лівому верхньому куті натискаєте «Наступний». (Мал. 17) Відкриється інформаційне вікно «Генерація ключа», в якому необхідно: вказати шлях до діючих КЕП, вказати куди саме буде збережено Ваш новий КЕП та ввести пароль до нового ключа.

Мал. 17

Якщо натискаемо "Зберегти секретний ключ у файл", згенерований новий ключ буде завантажено згідно налаштувань Вашого браузера.  Кнопка "Зберегти секретний ключ на захищений носій" передбачає підключення до Вашого ПК захищений носій, тобто Token, та запис на носій КЕП. ( Мал. 18)

Мал. 18

Звертаємо Вашу увагу, якщо Ви використовуєте захищений носій, то при генеруванні нового КЕП Вам необхідно по черзі вставляти Token для уникнення помилок.
По завершенню генерування ключа Вам буде запропоновано «Відправити документи за адресою: request@uakey.com.ua "Документи АЦСК "Україна"». (Мал. 19)

Мал. 19

Після відправки статус Ваших заявок повинен бути «Відправлено». Через деякий час ви отримаєте «першу квитанцію». Після  перевірки наявністі оплати нові сертифікати буде активовано.

ПРИДБАТИ СОТА

За потреби, детальну інформацію Ви можете дізнатися ознайомившись зі статтями у розділі «Блог бухгалтера»!

 

Автор: Карина Линник, кваліфікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"
 

Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

 

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: