Як налаштувати комплект підписів для звітів в СОТА

Як налаштувати комплект підписів для звітів в СОТА

Перехід на нові ключі електронного підпису (КЕП) – це важливий крок для безперебійної роботи з електронними звітами та документами. Для користувачів веб-сервісу СОТА цей процес може бути максимально простим, якщо знати, як правильно налаштувати КЕП.

У цьому матеріалі ми покроково розберемо, як налаштувати комплект підпису для підписання звітів. Забудьте про технічні труднощі – усе, що вам потрібно, зібрано в одній інструкції!

Для налаштування підпису звітів новими КЕП у веб-сервісі СОТА виконайте наступні кроки:

1. Оновлення сертифікатів:

- У головному меню оберіть розділ «Електронний підпис», далі — «Мої сертифікати». (Мал.1)

(Мал.1)

 

- Натисніть кнопку «Оновити», вкажіть шлях до файлу електронного ключа, введіть пароль та натисніть «Ок».

- Якщо ваш секретний ключ зберігається на захищеному носії (Token), оберіть відповідний варіант та підключіть носій до комп'ютера. (Мал.2)

(Мал.2)

 

2. Налаштування комплекту підписів

- Перейдіть до картки підприємства, натиснувши на олівець, вгорі. (Мал.3)

(Мал.3)

 

- Перейдіть в розділ «Керівництво». В даному розділі інформація про керівника та бухгалтера підприємства буде заповнена автоматично з сертифікатів, які були оновлені раніше. 

- Поставте галочки “Маю сертифікат бухгалтера” та/або “Маю сертифікат печатки”, якщо ви бажаєте до комплекту підпису додати підпис бухгалтера або печатки. Підпис директора активний завжди, зняти галочку та виключити його з комплекту підпису не можливо. (Мал.4)

(Мал.4)

 

Надання права підпису посадовим особам замість Директора або Бухгалтера.

У веб-сервісі СОТА можна надати право підпису посадовій особі замість директора або бухгалтера в залежності від отримувача документа та групи документів.

За замовчуванням, якщо не робити жодних налаштувань у цьому модулі, то права підпису встановлюються згідно з інформацією в картці організації в розділі "Керівництво".

Для налаштування права підпису посадовим особам перейдіть у розділ "Підписи звітності" в картці підприємства та натисніть “Додати”. (Мал.5)

(Мал.5)

 

Виберіть одержувача звітності, групу документів, для яких буде діяти налаштований комплект підпису. Виберіть посадових осіб, підписи яких замінять підпис директора та/або бухгалтера, та натисніть “Ок” (Мал.6). Тепер, при виконанні умови налаштування, веб-сервіс СОТА буде пропонувати накласти підпис обраними посадовими особами.

(Мал.6)

 

На завершення, налаштування комплекту підписів у веб-сервісі СОТА — це простий і зручний процес, який забезпечує коректну передачу звітних документів до отримувача. Дотримуючись зазначених у статті рекомендацій, ви зможете швидко налаштувати підпис для своїх звітів і бути впевненими, що всі документи відповідають вимогам законодавства. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або потреба в допомозі, звертайтеся до нашої служби підтримки — ми завжди раді допомогти!

 

Наші контакти:
+380950364004 vodafone
+380980364004 kyivstar
+380730364004 lifecell

Автор: Кириченко Назар, провідний фахівець ГК “Інтелектуальний сервіс”

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: