Інструмент електронного документообігу в веб-сервісі СОТА

Інструмент електронного документообігу в веб-сервісі СОТА

Оновлено 14.10.2024 р.

Зараз не важко оцінити позитивний вплив технологій на сучасну людину. Технології — це постійний помічник, який тим чи іншим способом присутній в кожному аспекті життя людини. У повсякденній роботі існує також безліч інструментів, які значно спрощують виконання обов’язків.
Ви, напевно, вже чули про електронний документообіг, можливо навіть мали змогу впевнитися в перевагах цього інструменту. Якщо ні, в цьому матеріалі розкажемо, що ж це таке.

Електронний документообіг це обмін первинними документами, які не підлягають реєстрації між контрагентами, а саме рахунки, акти, договори, видаткові накладні та інше.
Електронний документообіг це:

  • ефективність та економія часу (Бухгалтер матиме можливість витратити вільний час на більш продуктивні завдання, не потрібно чекати кілька днів, поки контрагент підпише документ);
  • економія витрат (на папір, картриджі, принтери, конверти, марки, кур’єри);
  • можливість редагувати документ в той же день, якщо виявлені деякі неточності контролюючим органом або контрагентом безпека та надійність (документ підписується кваліфікованим електронним підписом на захищеному носії, є відмітка позначка часу); 
  • збереження довкілля.

Уявіть сучасну країну, де Ви за лічені секунди розраховуєтесь електронними грошима, не чекаючи на решту, адже для цього потрібно лише банківська картка або смартфон. Уявіть, що Ви не зберігаєте цілу купу паперів, зшитих папок ще з радянських часів, та не стоїте в черзі декілька годин, щоб здати звіт. 
Та на жаль, ще багато бухгалтерів та організацій бояться переходити на електронний документообіг. Хоча в цьому немає жодних причин, адже згідно ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», в якому чітко прописано, що зберігати та вести документацію можна і в паперовому вигляді, і в електронному. Контролюючий орган не має права не визнавати документ тільки через те, що він електронний.
Тож, як Ви вже здогадалися, будь-який первинний документ не суворої звітності можна як відправляти своїм контрагентам, так і отримувати від них в електронному вигляді. Кількість не має значення, жодних лімітів. Що ж звучить надто чудово подумаєте Ви. І будете мати рацію, це дійсно чудово та незбагненно легко.
Скоріше за все у Вас вже виникло питання "де ж я можу завантажити цей застосунок аби обмінюватися первинними документами?" Наша відповідь – ніде.

До вашої уваги веб-сервіс, який не треба встановлювати, все, що Вам буде потрібно – це доступ до мережі інтернет та браузер.

СОТА – веб-сервіс, що дозволяє подавати звітність та вести обмін електронними документами онлайн (https://sota-buh.com.ua/). Це сервіс, користуватись яким зручно та просто, як бухгалтерам, так і підприємцям, власникам бізнесу.

Веб-сервіс СОТА – це сучасний помічник, який доступний для Вас 24 на 7 з будь-якого пристрою, де б Ви не були: на відпочинку за кордоном, на робочому місці чи їдучі у транспорті.
Так, зайти у своє підприємство в СОТА Ви маєте можливість навіть з телефону. (Мал.1)


Мал.1 

Проста, та зрозуміла реєстрація підприємства, дружній інтерфейс, вся інформація про підприємство зберігається на захищеному сервері. Окрім цього, СОТА – це повноцінна програма для звітування (мал.2).

Мал.2

З цією програмою Ви зможете формувати та відправляти звіти у контролюючі органи, податкові накладні, розрахунки коригування, інформаційні запити до державних органів, працювати з акцизними документами. Всі ці документи також доступні для імпорту, експорту з програми або друку. І ще раз наголошуємо, ця програма не займає місця на вашому девайсі, адже всі данні зберігаються на захищених серверах. СОТА підтримує роботу з захищеними носіями. Для фізичних осіб підприємців є приємний бонус, а саме книга обліку доходів та витрат, на основі якої формується податкова декларація. Та ще є ціла купа переваг та корисних інструментів з якою Ви можете ознайомитись як самі, так і за допомогою нашої сертифікованої команди спеціалістів з технічного обслуговування.

Ну і якщо Ви вже дійшли до цього абзацу і ще досі не вірите в слова наведені вище, саме для Вас «вишенька на торті», якщо Ви раніше ще не реєстрували підприємство, то зареєструвавши його зараз, отримаєте місяць безкоштовного користування, та, саме для Вас буде доступним весь функціонал програми. Спробуйте й Ви, переконаєтеся в простоті та надійності СОТА. А допомогти в реєстрації підприємства Вам зможе наша команда технічних спеціалістів, які з радістю, та повною готовністю дадуть відповіді на ваші запитання по будь-якому технічному питанню. До речі наша технічна підтримка є абсолютно безкоштовною.

Окрім телефонної лінії підтримки у Вас є можливість зв’язатися з нашими спеціалістами через чат-ботів або e-mail. Також у складних питаннях наші спеціалісти, з вашого дозволу, можуть підключатися по віддаленому доступу, для цього використовуємо стандартні програми для віддаленого доступу, які Ви зможете завантажити з інтернету.  

Тож підсумуймо, що ми маємо:

 

  • місяць безкоштовного користування, якщо раніше не реєструвалися, з повним функціоналом;
  • найсумліннішу службу технічної підтримки, яка працює для Вас з понеділка по суботу; 
  • дружній та зручний інтерфейс, до якого швидко звикаєш;
  • мобільність – все завжди під рукою;
  • захист – вся інформація зберігається на надійних серверах.

Придбати веб-сервіс СОТА

Автор: Шабанов Максим, сертифікований спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

__________________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebook

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: