29 квіт. 2020 р.
Реальні історії з життя наших Клієнтів, що доводять чому ЕДО - це так важливо!

Лайфхаки
5 хв.
2524
Оновлено 20.11.2024 р.
Неочікуване застосування Електронного Документообігу!
Історія досить цікава, буквально два тижні тому до нашої Лінії Консультацій звернувся Клієнт з досить не стандартним питанням. Вони просили повернути кошти, що були помилково перераховані на розрахунковий рахунок нашої Компанії.
Здавалося, що тут дивного? Є стандартна процедура повернення коштів, проте саме у цьому випадку - це було неможливим! А все тому, що через екстрений перехід на віддалену роботу, у Клієнта в офісі залишись і принтер, і печатка.
Вирішили повернути кошти на підставі власноруч написаного листа. Та чи мав би такий документ юридичну силу без печатки підприємства? Ми знайшли вихід!
Лист був написаний від руки, відсканований та підписаний в програмі M.E.Doc шляхом накладання КЕП директора та печатки підприємства функцією "Довільного підписання" в розділі "Реєстр документів довільних форматів"
Таким чином, компанія повернула помилково перераховані кошти, нікуди не виходячи та у дуже короткі строки.
ЕДО - для всіх форм власності!
Це особливо унікальна та незвична історія! Отже, відбулось це на Полтавщині, як відомо, досить розвинутому аграрному краї.
Так от, минулої осені зібрав один фермер (а якщо точніше, це була одна енергійна пані) пристойний врожай соняшника і привезла здати його на елеватор.
А на елеваторі, який до слова, входив величезний агропромисловий холдинг, не дуже привітний менеджер з закупівель ультимативно повідомив, що вони не зацікавлені в такому постачальнику, оскільки, вони велика компанія, яка співпрацює лише з юридичними особами, які надсилають електронні документи в M.E.Doc.
На таку нечемність бізнес-леді зауважила "Так а що, ФОПи не люди?" і пообіцяла надати документи в електронному вигляді.
Вона ввела в Google зовсiм невідомі їй поняття та продукти і вже через годину опинилась у нашому офісі! Де і отримала КЕП та програму M.E.Doc за символічні кошти! Наш співробітник допоміг їй створити електронний документ, підписати його КЕП і відправити на елеватор.
І більш того, вона продала соняшник та в додаток отримала зручний інструмент для звітності! Та, що більш важливо, довела, що “ФОПи також люди”! Це, безсумнівно ілюструє нам, про те, що ЕДО - це не щось захмарне - воно необхідне в сучасних реаліях!
Інструменти, що допомогли оптимізувати роботу бухгалтера вдвічі!
Цю історію розповів нам колега - Малюк Віктор, він же наш провідний спеціаліст з впровадження ЕДО.
Нам необхідно було отримати Акт від нашого Клієнта в електронному вигляді. Слід також зауважити, що бухгалтер працює в 1С. В першу чергу, наша колега перевірила, які є модулі у Клієнтки - це КЕП, M.E.Doc.Звітність, модуль облік ПДВ та модуль Інтеграція з обліковими системами (якраз той модуль, який необхідний для сумісної роботи з 1С).
В ході роботи виявилось, що Бухгалтер імпортує податкові накладні з 1С в M.E.Doc і навпаки “вручну” по одному! Наша колега пояснила, що можна відправляти Усі первинні документи лише кількома кліками, не витрачаючи час, налаштувавши лише модуль “Інтеграція з обліковими системами”, і за допомогою “стиковки”, яка була у нашого Бухгалтера.
І згодом документ було легко передано в M.E.Doc, підписано та погоджено в дуже короткий час! На що згодом Бухгалтер сказала, що їй “відкрили очі на світ” в ситуації з передачею документів лише кількома кліками. Що не може нас не радувати.
Ось такі цікаві історії, при яких електронний документообіг став незамінним та дуже корисним. Не бійтесь переходити на новий формат, адже це вже наше “сьогодні”!
З турботою, “Інтелектуальний сервіс”
Автор: Корнієнко Денис, кваліфікований спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”
Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання
Читайте також:
- 2 місяці тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - 3 місяці тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 4 місяці тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 5 років тому...
Досі працюєте з паперами? Тоді ми йдемо до вас!
Розвиток нових технологій набирає обертів у всіх сферах життя сучаної людини. Блага цивілізації дозволяють нам онлайн заробляти гроші, купувати гарні і, часом, не зовсім потрібні речі, вести блоги, створювати класну - 4 років тому...
Нові можливості "СОТА Каса"
Розробники реалізували нови корисні можливості функціоналу у РРО "СОТА Каса" - 5 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 4 років тому...
Як святкує Новий Рік Інтелектуальний сервіс?
Новий рік вже настільки поруч, що починаєш рахувати дні до 2021. А цього разу чекають з ще більшим нетерпінням, адже не мало труднощів та подій (в більшості своїй не надто позитивних) приніс нам 2020 рік. Де шукати новорічний настрій? Хоч фактично робочий тиждень ще триває, та настрій свята потрохи підступає. - 5 років тому...
Як не втратити бізнес при карантині? Топ-6 книг про те, як вести бізнес в особливий період.
В цей особливий для нас з вами час вкрай важливо зберегти на плаву своє підприємство. І це потребує неабияких зусиль, адже дивлячись на ситуацію в інших країнах, вони перенесли більш важкі випробування, але бізнес при цьому не зупиняли! - 5 років тому...
Що ми отримали від колективного тренінгу на час карантину всією компанією?
В просторах соціальних мереж було дуже багато рекомендацій, як скористатись вільним часом на карантині та сублімувати його у саморозвиток та навчання. Наша компанія скористалась цією можливістю на всі 100%. Як саме? Читайте нижче!) - 5 років тому...
Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати
Ви знаєте, мені дуже часто здається, що в рамках впровадженню електронного документообігу (далі по тексту - ЕДО) ми якраз цим ми і займаємося! Якщо враховувати, що ЕДО - це економія ресурсів, ЕДО заощаджує час, який коштує грошей, ЕДО - це підвищення ефективності процесів! Та й взагалі, ЕДО - це майбутнє!