29 квіт. 2020 р.
Реальні історії з життя наших Клієнтів, що доводять чому ЕДО - це так важливо!

Лайфхаки
5 хв.
2766
Оновлено 20.11.2024 р.
Неочікуване застосування Електронного Документообігу!
Історія досить цікава, буквально два тижні тому до нашої Лінії Консультацій звернувся Клієнт з досить не стандартним питанням. Вони просили повернути кошти, що були помилково перераховані на розрахунковий рахунок нашої Компанії.
Здавалося, що тут дивного? Є стандартна процедура повернення коштів, проте саме у цьому випадку - це було неможливим! А все тому, що через екстрений перехід на віддалену роботу, у Клієнта в офісі залишись і принтер, і печатка.
Вирішили повернути кошти на підставі власноруч написаного листа. Та чи мав би такий документ юридичну силу без печатки підприємства? Ми знайшли вихід!
Лист був написаний від руки, відсканований та підписаний в програмі M.E.Doc шляхом накладання КЕП директора та печатки підприємства функцією "Довільного підписання" в розділі "Реєстр документів довільних форматів"
Таким чином, компанія повернула помилково перераховані кошти, нікуди не виходячи та у дуже короткі строки.
ЕДО - для всіх форм власності!
Це особливо унікальна та незвична історія! Отже, відбулось це на Полтавщині, як відомо, досить розвинутому аграрному краї.
Так от, минулої осені зібрав один фермер (а якщо точніше, це була одна енергійна пані) пристойний врожай соняшника і привезла здати його на елеватор.
А на елеваторі, який до слова, входив величезний агропромисловий холдинг, не дуже привітний менеджер з закупівель ультимативно повідомив, що вони не зацікавлені в такому постачальнику, оскільки, вони велика компанія, яка співпрацює лише з юридичними особами, які надсилають електронні документи в M.E.Doc.
На таку нечемність бізнес-леді зауважила "Так а що, ФОПи не люди?" і пообіцяла надати документи в електронному вигляді.
Вона ввела в Google зовсiм невідомі їй поняття та продукти і вже через годину опинилась у нашому офісі! Де і отримала КЕП та програму M.E.Doc за символічні кошти! Наш співробітник допоміг їй створити електронний документ, підписати його КЕП і відправити на елеватор.
І більш того, вона продала соняшник та в додаток отримала зручний інструмент для звітності! Та, що більш важливо, довела, що “ФОПи також люди”! Це, безсумнівно ілюструє нам, про те, що ЕДО - це не щось захмарне - воно необхідне в сучасних реаліях!
Інструменти, що допомогли оптимізувати роботу бухгалтера вдвічі!
Цю історію розповів нам колега - Малюк Віктор, він же наш провідний спеціаліст з впровадження ЕДО.
Нам необхідно було отримати Акт від нашого Клієнта в електронному вигляді. Слід також зауважити, що бухгалтер працює в 1С. В першу чергу, наша колега перевірила, які є модулі у Клієнтки - це КЕП, M.E.Doc.Звітність, модуль облік ПДВ та модуль Інтеграція з обліковими системами (якраз той модуль, який необхідний для сумісної роботи з 1С).
В ході роботи виявилось, що Бухгалтер імпортує податкові накладні з 1С в M.E.Doc і навпаки “вручну” по одному! Наша колега пояснила, що можна відправляти Усі первинні документи лише кількома кліками, не витрачаючи час, налаштувавши лише модуль “Інтеграція з обліковими системами”, і за допомогою “стиковки”, яка була у нашого Бухгалтера.
І згодом документ було легко передано в M.E.Doc, підписано та погоджено в дуже короткий час! На що згодом Бухгалтер сказала, що їй “відкрили очі на світ” в ситуації з передачею документів лише кількома кліками. Що не може нас не радувати.
Ось такі цікаві історії, при яких електронний документообіг став незамінним та дуже корисним. Не бійтесь переходити на новий формат, адже це вже наше “сьогодні”!
З турботою, “Інтелектуальний сервіс”
Автор: Корнієнко Денис, кваліфікований спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”
Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання
Читайте також:
- 6 місяців тому...
Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення? - 9 місяців тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - 10 місяців тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 10 місяців тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 6 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 5 років тому...
M.E.Doc - додаткові модулі, якими не часто користуються
Якщо Ви використовуєте M.E.Doc тільки для подачі звітності чи реєстрації податкових накладних, ми покажемо Вам незвіданий, але дуже корисний функціонал програми. Буде цікаво, читайте далі. - 5 років тому...
Що Ви отримаєте особисто від переходу на електронні документи
Зараз, у нашому сучасному та цифровому світі все більше людей починає цінувати природу та навколишній світ, особливо, якщо поглянути на шкоду, яку ми наносимо середовищу, в якому живемо. - 5 років тому...
Як змусити бізнес працювати швидше, використовуючи M.E.Doc. Бізнес та Інтеграцію?
Зараз все більше компаній, підприємств та фізичних-осіб підприємців використовують електронний документообіг, обмінюються первинними документами онлайн, адже сучасність диктує свої правила. І дуже важливим стає йти в ногу із іншими прогресивними підприємствами. - 5 років тому...
25 років росту та діджиталізації, чого ми досягли за чверть сторіччя?
Сьогодні у житті нашої компанії визначний день – рівно 25 років тому у Полтаві була заснована група IT-компаній “Інтелектуальний сервіс”. Саме у жовтні 1995 року, у непрості часи дев’яностих, фундатори в обличчі Олексія Григорійовича Горбатько та Тетяни Георгіївни Бойко вирішили донести до бізнесу щось нове, а саме автоматизацію бухгалтерських процесів за допомогою програмного забезпечення - 5 років тому...
Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати
Ви знаєте, мені дуже часто здається, що в рамках впровадженню електронного документообігу (далі по тексту - ЕДО) ми якраз цим ми і займаємося! Якщо враховувати, що ЕДО - це економія ресурсів, ЕДО заощаджує час, який коштує грошей, ЕДО - це підвищення ефективності процесів! Та й взагалі, ЕДО - це майбутнє!
