4 трав. 2020 р.
Особливості подання декларації екологічного податку
M.E.Doc
5 хв.
2238
На сьогоднішній день у програмі M.E.Dос існує певна кількість Декларацій, які подаються у відповідні контролюючі органи. У даній статті ми розглянемо особливості подачі Податкової декларації з екологічного податку, а також особливості створення даного документу для тих чи інших організацій.
Читайте також:
Як відправити документ контрагенту, у якого немає програми M.E.Doc?
Документи довільного формату у програмі «M.E.Doc»
Управління ролями у веб-сервісі СОТА
Підставою подання такої декларації для підприємств є Наказ Міністерства фінансів України від 13.05.2017 № 495.
Зазначимо, що Платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання юридичні та фізичні особи, які не ведуть господарської діяльності, а також бюджетні установи і громадські організації.
До платників екологічного податку не мають відношення філії, відокремлені підрозділи та відділення, тому що вони не мають статусу юридичної особи.
Для створення даної декларації, нам необхідно перейти у програмі M.E.Dос до розділу "Звітність" та в «Реєстрі звітів» створити звіт.
Декларація подається в періоді «квартал» та має відповідний код - J\F 0302004, в залежності від форми власності. Декларація подається протягом 40 календарних днів, наступним за останнім календарним днем звітного кварталу.
Якщо цей день припадає на вихідний або святковий то кінцевий термін вважається наступний перший робочий день.
Сплата податкового зобов’язання з екологічного податку виконується протягом 10 календарних днів, після граничного строку подання.
Данна декларація заповнюється автоматично, при створені. При умові коректного заповнення картки підприємства у программі M.E.Dос.
Форма бланка складається окремо за кожний квартал. Відповідно, ми маємо саму податкову декларацію та шість додатків до неї, на основі яких вона і заповнюється. Якщо ж у разі відсутності у платника об’єктів оподаткування, перерахованих в ст. 242 ПКУ, відповідні додатки не заповнюються і відповідно не попадають до самої декларації. Данна декларація заповнюється в гривнях з копійками.
У декларації обов’язково потрібно заповнити порядковий номер. Нумерація починається з початку року. Ми вказуємо порядковий номер послідовно наростаючим підсумком відповідно до кількості поданих Декларацій. В Додатках порядковий номер повинен обов’язково співпадати з номером даної декларації.
Слід також відмітити, що якщо платник екологічного податку має декілька джерел забруднення, спеціально відведених для розміщення відходів місць або об’єктів в межах кількох населених пунктів, тобто коди КОАТУУ різні, то даний платник податку зобов’язаний подати окремі Декларації екологічного податку до контролюючих органів за місцем розташування. А копії даних Декларацій подаються до контролюючого органу за основним місцем обліку (пп. 250.10.1 ПКУ)
Якщо ж організація має одне джерело забруднення або відведене місце для збереження відходів (код КОАТУУ один) то такий платник податку подає до відповідного контролюючого органу одну Декларацію (пп.250.10.2 ПКУ).
Якщо, при умові виявлення помилок, з’ясовується, що податкове зобов’язання минулих звітних періодів було знижене, то слід сплатити штраф.
Відповідно - 3% у разі виправлення помилки через (уточнюючу) Декларацію та 5% у разі виправлення через (поточну) Декларацію, що подається за податковий період, у якому було виявлено факт зниження податкового зобов’язання.
Платники екологічного податку несуть відповідальність за несвоєчасне подання або неподання Декларації, що передбачено певним штрафом.
Отже, ми можемо підвести підсумки, що як юридичні, так і фізичні особи-підприємці мають можливість та забов’язані подавати дану Декларацію до контролюючого органу.
Даний документ подається в період «квартал». За несвоєчасну подачу і сплату - нараховується штраф на підприємство. Даний документ може подавати як в один контролюючий орган, так і в декілька. Для того щоб уникнути штрафних санкцій, подавайте Податкову декларацію з екологічного податку в термін, який передбачений законодавством.
За потреби, детальну інформацію Ви можете дізнатися ознайомившись зі статтями у розділі «Блог бухгалтера»!
Автор: Рибалка Юрій, кваліфікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 19 днів тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - Місяць тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - Місяць тому...
Кейс: Як виконати звірку з ЄРПН та отримати відсутні податкові накладні | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Надаємо рішеня, як відновити податкові накладні, після фізичної втрати пристрою, на якому зберігався архів податкових накладних. - 4 місяці тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”? - 5 місяців тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - 8 місяців тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - 2 місяці тому...
Автоматичне заповнення Об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ | M.E.Doc Зарплата 2024
Розповідаємо про кейс використання M.E.Doc Зарплата для автоматичного формування Об'єднаної звітності на реальному прикладі впровадження клієнту - 10 місяців тому...
M.E.Doc “Зарплата” чи ISpro модуль “Управління персоналом” - що обрати?
Облік заробітної плати одна з найважливіших ділянок роботи на підприємстві. Для розв'язання задач такого рівня потрібне надійне і сучасне програмне забезпечення. Тому в даній статті ми розглянемо рішення, які ефективно працюють уже в тисячах підприємств по всій Україні. - 3 років тому...
Робота з первинними документами після останнього оновлення M.E.Doc
Тепер первинні документи (акти, рахунки тощо) відображаються лише в Реєстрі електронних документів - 4 років тому...
Генерація універсальних КЕП вже в автопродовженні!
В сервісі автоматичного продовження сертифікатів кваліфікованих електронних підписів реалізована можливість генерації універсальних ключів (з версії «M.E.Doc» 11.02.007 і вище)