4 трав. 2020 р.
Особливості подання декларації екологічного податку

M.E.Doc
5 хв.
2645
Оновлено 04.12.2024 р.
Програма M.E.Dос має повний набір звітних форм, які потрібно подавати до контролюючих органів в електронному вигляді. У даній статті ми розглянемо особливості подачі Податкової декларації з екологічного податку, а також особливості створення даного документу для тих чи інших організацій.
Підставою подання такої декларації для підприємств є Наказ Міністерства фінансів України від 13.05.2017 № 495.
Зазначимо, що Платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання юридичні та фізичні особи, які не ведуть господарської діяльності, а також бюджетні установи і громадські організації.
До платників екологічного податку не мають відношення філії, відокремлені підрозділи та відділення, тому що вони не мають статусу юридичної особи.
Для створення даної декларації нам необхідно перейти у програмі M.E.Dос до розділу "Звітність" та в «Реєстрі звітів» створити звіт.
Декларація подається в поквартально та має відповідний код - J\F 0302006, в залежності від форми власності. Декларація подається протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного кварталу.
Якщо цей день вихідний або святковий, то кінцевим терміном вважається наступний перший робочий день.
Сплата податкового зобов’язання з екологічного податку виконується протягом 10 календарних днів після граничного строку подання.
«Шапка» звіту заповнюється автоматично, при створені. При умові коректного заповнення картки підприємства у програмі M.E.Dос.
Декларація має шість додатків, на основі яких вона і заповнюється. Якщо ж у разі відсутності у платника об’єктів оподаткування, перерахованих в ст. 242 ПКУ, відповідні додатки не заповнюються і відповідно дані не попадають до самої декларації. Суми вказуються в гривнях з копійками.
Обов’язково потрібно заповнити порядковий номер. Нумерація починається з початку року. Ми вказуємо порядковий номер послідовно наростаючим підсумком відповідно до кількості поданих Декларацій. В Додатках порядковий номер повинен обов’язково співпадати з номером даної декларації.
Слід також відмітити, що якщо платник екологічного податку має декілька джерел забруднення, спеціально відведених для розміщення відходів місць або об’єктів в межах кількох населених пунктів, тобто коди КОАТУУ різні, то даний платник податку зобов’язаний подати окремі Декларації екологічного податку до контролюючих органів за місцем розташування. А копії даних Декларацій подаються до контролюючого органу за основним місцем обліку (пп. 250.10.1 ПКУ)
Якщо ж організація має одне джерело забруднення або відведене місце для збереження відходів (код КОАТУУ один) то такий платник податку подає до відповідного контролюючого органу одну Декларацію (пп.250.10.2 ПКУ).
Якщо, при умові виявлення помилок, з’ясовується, що податкове зобов’язання минулих звітних періодів було знижене, то слід сплатити штраф.
Відповідно - 3% у разі виправлення помилки через (уточнюючу) Декларацію та 5% у разі виправлення через (поточну) Декларацію, що подається за податковий період, у якому було виявлено факт заниження податкового зобов’язання.
Отже, ми можемо підвести підсумки, що як юридичні, так і фізичні особи-підприємці мають можливість та зобов'язані подавати дану Декларацію до контролюючого органу.
Даний документ подається в період «квартал». За несвоєчасну подачу і сплату - нараховується штраф на підприємство. Даний документ може подавати як в один контролюючий орган, так і в декілька. Для того щоб уникнути штрафних санкцій, подавайте Податкову декларацію з екологічного податку в термін, який передбачений законодавством.
За потреби, детальну інформацію Ви можете дізнатися ознайомившись зі статтями у розділі «Блог бухгалтера»!
Автор: Малюк Віктор, кваліфікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 5 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 5 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 4 місяці тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 6 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 6 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 10 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - Рік тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. - 10 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна
