10 квіт. 2024 р.
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc

M.E.Doc
6 хв.
556
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. Цей підхід не лише гарантує збереження важливої інформації, але й мінімізує ризики втрати даних внаслідок можливих непередбачених ситуацій, таких як технічні збої, випадкове видалення або кібератаки.
Задача:
Звернувся наш клієнт з проханням автоматизувати створення резервних копій в програмі M.E.Doc.
Резервна копія повинна створюватись кожен день в 21.00 та зберігатись на флешку. Зберігатись будуть тільки 5 останніх резервних копій, інші автоматично видалятись.
Рішення:
В програмі M.E.Doc є інструмент для вирішення питання клієнта, це - Планувальник завдань, знаходиться в розділі Адміністрування (мал. 1).
Мал. 1
Щоб налаштувати автоматичне створення резервних копій:
- Переходимо в Планувальник завдань, на панелі інструментів натискаємо кнопку Створити запис (1);
- У відкритому вікні вибираємо завдання для виконання (2).
Ми можемо вибрати Створення резервної копії обраних підприємств або Створення резервної копії всієї бази. Клієнт побажав створювати резервні копії всієї бази.
Важливо!
До Резервної копії обраних підприємств не зберігаються налаштування користувачів та ролей користувачів. При створенні можна вибрати, які саме підприємства будуть зберігатися до резервної копії. Така резервна копія, при відновлені, не замінить організації, які вже є у базі, а просто додасть нові, якщо код ЄДРПОУ відрізняється. До резервної копії всієї бази зберігаються всі організації, які є в базі програми. При відновлені данних з такої резервної копії всі заведенні раніше організації зітруться та заміняться новими.
- Далі обираємо періодичність завдання, у полі запуск завдання вибираємо - Щодня (3);
- В полі Час наступного запуску прописуємо 21.00 (4);
- Нижче обираємо папку для зберігання резервних копій (5);
- Ставимо галочку Зберігати тільки і вибираємо кількість останніх копій - п’ять (6);
- Натискаємо ОК для завершення налаштування.
Мал. 2
Висновок:
Налаштування автоматичного створення резервних копій у програмі M.E.Doc для нашого клієнта дозволило підвищити рівень безпеки даних та знизити ризик втрати інформації внаслідок непередбачених обставин. Автоматизація цього процесу допоможе відновити всі дані в разі потреби, тим самим забезпечуючи стабільну та безперебійну роботу.
Наша компанія має 29 річний досвід у впровадженні програмного забезпечення та автоматизації бізнес процесів для наших клієнтів. Ми знаємо, як підвищити вашу безпеку в роботі з електронними документами. Ми поділимося нашим досвідом, як автоматизувати ваші бізнес процеси з електронними документами. Звертайтесь на лінію консультації до наших спеціалістів!
Наші телефони:
+380950364004; +380980364004; +380730364004
Автор: Кириченко Назар - провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 2 днів тому...
SAF-T в Україні: Що потрібно знати та як підготуватися
Світ продовжує рухатися в напрямку цифровізації, і Україна не залишається осторонь. Держава активно впроваджує міжнародні стандарти, і одним із ключових кроків у цій сфері є запровадження стандарту аудиторського файлу SAF-T - 8 днів тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 3 місяці тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 15 днів тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 24 днів тому...
Як налаштувати електронну пошту в M.E.Doc
Часто під час прийому вхідної кореспонденції в M.E.Doc ви стикаєтеся з повідомленням “Під час завантаження пошти виникла помилка. Перевірте налаштування електронної пошти… - 4 місяці тому...
Як встановити програму M.E.Doc
Щодня фахівці ГК “Інтелектуальний сервіс” надають послуги по встановленню та налаштуванню програми M.E.Doc користувачам. Це відбувається при - 3 місяці тому...
M.E.Doc.Інтеграція - зручний інструмент для документообігу на підприємстві!
Сучасна бухгалтерія базується на використанні програмних засобів, які щоденно полегшують та створюють більш ефективні та більш комфортні умови праці. M.E.Doc (Медок) – це - 8 місяців тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. - 4 місяці тому...
Автоматична обробка документів в M.E.Doc спрощує та прискорює бізнес-процеси
У сучасному бізнес-середовищі, де швидкість та точність обробки документів є критично важливими для ефективної роботи компаній, автоматизація процесів стає необхідною умовою успішного ведення - 10 місяців тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити.