Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc

У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. Цей підхід не лише гарантує збереження важливої інформації, але й мінімізує ризики втрати даних внаслідок можливих непередбачених ситуацій, таких як технічні збої, випадкове видалення або кібератаки.
Задача:
Звернувся наш клієнт з проханням автоматизувати створення резервних копій в програмі M.E.Doc.
Резервна копія повинна створюватись кожен день в 21.00 та зберігатись на флешку. Зберігатись будуть тільки 5 останніх резервних копій, інші автоматично видалятись.
Рішення:
В програмі M.E.Doc є інструмент для вирішення питання клієнта, це - Планувальник завдань, знаходиться в розділі Адміністрування (мал. 1).
 Мал. 1
Мал. 1
Щоб налаштувати автоматичне створення резервних копій:
- Переходимо в Планувальник завдань, на панелі інструментів натискаємо кнопку Створити запис (1);
- У відкритому вікні вибираємо завдання для виконання (2).
Ми можемо вибрати Створення резервної копії обраних підприємств або Створення резервної копії всієї бази. Клієнт побажав створювати резервні копії всієї бази.
Важливо!
До Резервної копії обраних підприємств не зберігаються налаштування користувачів та ролей користувачів. При створенні можна вибрати, які саме підприємства будуть зберігатися до резервної копії. Така резервна копія, при відновлені, не замінить організації, які вже є у базі, а просто додасть нові, якщо код ЄДРПОУ відрізняється. До резервної копії всієї бази зберігаються всі організації, які є в базі програми. При відновлені данних з такої резервної копії всі заведенні раніше організації зітруться та заміняться новими.
- Далі обираємо періодичність завдання, у полі запуск завдання вибираємо - Щодня (3);
- В полі Час наступного запуску прописуємо 21.00 (4);
- Нижче обираємо папку для зберігання резервних копій (5);
- Ставимо галочку Зберігати тільки і вибираємо кількість останніх копій - п’ять (6);
- Натискаємо ОК для завершення налаштування.
 Мал. 2
Мал. 2
Висновок:
Налаштування автоматичного створення резервних копій у програмі M.E.Doc для нашого клієнта дозволило підвищити рівень безпеки даних та знизити ризик втрати інформації внаслідок непередбачених обставин. Автоматизація цього процесу допоможе відновити всі дані в разі потреби, тим самим забезпечуючи стабільну та безперебійну роботу.
Наша компанія має 29 річний досвід у впровадженні програмного забезпечення та автоматизації бізнес процесів для наших клієнтів. Ми знаємо, як підвищити вашу безпеку в роботі з електронними документами. Ми поділимося нашим досвідом, як автоматизувати ваші бізнес процеси з електронними документами. Звертайтесь на лінію консультації до наших спеціалістів!
Наші телефони:
+380950364004; +380980364004; +380730364004
Автор: Кириченко Назар - провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 4 місяці тому...M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігуПапери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це
- 5 місяців тому...Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштуванняРекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер.
- 3 місяці тому...Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документівЗ’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів».
- 6 місяців тому..."Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.DocУявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси
- 6 місяців тому...Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у діїРаніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу
- Рік тому...Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.DocЯкщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах
- 4 місяці тому...Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.DoсУ практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень.
- 7 місяців тому...Універсальні документи - перевага електронного документообігу!Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між
- 9 місяців тому...Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc ЗарплатаАвтоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите
- 2 років тому...Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.DocУ сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням.
