10 квіт. 2024 р.
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
M.E.Doc
6 хв.
468
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. Цей підхід не лише гарантує збереження важливої інформації, але й мінімізує ризики втрати даних внаслідок можливих непередбачених ситуацій, таких як технічні збої, випадкове видалення або кібератаки.
Задача:
Звернувся наш клієнт з проханням автоматизувати створення резервних копій в програмі M.E.Doc.
Резервна копія повинна створюватись кожен день в 21.00 та зберігатись на флешку. Зберігатись будуть тільки 5 останніх резервних копій, інші автоматично видалятись.
Рішення:
В програмі M.E.Doc є інструмент для вирішення питання клієнта, це - Планувальник завдань, знаходиться в розділі Адміністрування (мал. 1).
Мал. 1
Щоб налаштувати автоматичне створення резервних копій:
- Переходимо в Планувальник завдань, на панелі інструментів натискаємо кнопку Створити запис (1);
- У відкритому вікні вибираємо завдання для виконання (2).
Ми можемо вибрати Створення резервної копії обраних підприємств або Створення резервної копії всієї бази. Клієнт побажав створювати резервні копії всієї бази.
Важливо!
До Резервної копії обраних підприємств не зберігаються налаштування користувачів та ролей користувачів. При створенні можна вибрати, які саме підприємства будуть зберігатися до резервної копії. Така резервна копія, при відновлені, не замінить організації, які вже є у базі, а просто додасть нові, якщо код ЄДРПОУ відрізняється. До резервної копії всієї бази зберігаються всі організації, які є в базі програми. При відновлені данних з такої резервної копії всі заведенні раніше організації зітруться та заміняться новими.
- Далі обираємо періодичність завдання, у полі запуск завдання вибираємо - Щодня (3);
- В полі Час наступного запуску прописуємо 21.00 (4);
- Нижче обираємо папку для зберігання резервних копій (5);
- Ставимо галочку Зберігати тільки і вибираємо кількість останніх копій - п’ять (6);
- Натискаємо ОК для завершення налаштування.
Мал. 2
Висновок:
Налаштування автоматичного створення резервних копій у програмі M.E.Doc для нашого клієнта дозволило підвищити рівень безпеки даних та знизити ризик втрати інформації внаслідок непередбачених обставин. Автоматизація цього процесу допоможе відновити всі дані в разі потреби, тим самим забезпечуючи стабільну та безперебійну роботу.
Наша компанія має 29 річний досвід у впровадженні програмного забезпечення та автоматизації бізнес процесів для наших клієнтів. Ми знаємо, як підвищити вашу безпеку в роботі з електронними документами. Ми поділимося нашим досвідом, як автоматизувати ваші бізнес процеси з електронними документами. Звертайтесь на лінію консультації до наших спеціалістів!
Наші телефони:
+380950364004; +380980364004; +380730364004
Автор: Кириченко Назар - провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 3 днів тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - Місяць тому...
M.E.Doc.Інтеграція - зручний інструмент для документообігу на підприємстві!
Сучасна бухгалтерія базується на використанні програмних засобів, які щоденно полегшують та створюють більш ефективні та більш комфортні умови праці. M.E.Doc (Медок) – це - Місяць тому...
Як встановити програму M.E.Doc
Щодня фахівці ГК “Інтелектуальний сервіс” надають послуги по встановленню та налаштуванню програми M.E.Doc користувачам. Це відбувається при - 2 місяці тому...
Автоматична обробка документів в M.E.Doc спрощує та прискорює бізнес-процеси
У сучасному бізнес-середовищі, де швидкість та точність обробки документів є критично важливими для ефективної роботи компаній, автоматизація процесів стає необхідною умовою успішного ведення - 6 місяців тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. - 7 місяців тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 8 місяців тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - 10 місяців тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”? - 5 місяців тому...
Створення податкових накладних на основі фіскальних чеків у M.E.Doc
Розповідаємо про новий модуль програми M.E.Doc “Створення податкових накладних на основі чеків” - 5 місяців тому...
Якщо податкова накладна з таким номером вже зареєстрована
Кожен платник ПДВ стикався з різними ситуаціями, коли податкова накладна або розрахунок коригування не реєструється та й у квитанціях від ДПС причини можуть бути вказані різні. В даному кейсі ми розглянемо одну з таких причин та рекомендації щодо виправлення для успішної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.