Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc

Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc

У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. Цей підхід не лише гарантує збереження важливої інформації, але й мінімізує ризики втрати даних внаслідок можливих непередбачених ситуацій, таких як технічні збої, випадкове видалення або кібератаки.

Задача:

Звернувся наш клієнт з проханням автоматизувати створення резервних копій в програмі M.E.Doc.

Резервна копія повинна створюватись кожен день в 21.00 та зберігатись на флешку. Зберігатись будуть тільки 5 останніх резервних копій, інші автоматично видалятись.

Рішення:

В програмі M.E.Doc є інструмент для вирішення питання клієнта, це - Планувальник завдань, знаходиться в розділі Адміністрування (мал. 1).

Мал. 1

Щоб налаштувати автоматичне створення резервних копій:

  • Переходимо в Планувальник завдань, на панелі інструментів натискаємо кнопку Створити запис (1);
  • У відкритому вікні вибираємо завдання для виконання (2).

Ми можемо вибрати Створення резервної копії обраних підприємств або Створення резервної копії всієї бази. Клієнт побажав створювати резервні копії всієї бази.

Важливо!
До Резервної копії обраних підприємств не зберігаються налаштування користувачів та ролей користувачів. При створенні можна вибрати, які саме підприємства будуть зберігатися до резервної копії. Така резервна копія, при відновлені, не замінить організації, які вже є у базі, а просто додасть нові, якщо код ЄДРПОУ відрізняється. До резервної копії всієї бази зберігаються всі організації, які є в базі програми. При відновлені данних з такої резервної копії всі заведенні раніше організації зітруться та заміняться новими.

  • Далі обираємо періодичність завдання, у полі запуск завдання вибираємо - Щодня (3);
  • В полі Час наступного запуску прописуємо 21.00 (4);
  • Нижче обираємо папку для зберігання резервних копій (5);
  • Ставимо галочку Зберігати тільки і вибираємо кількість останніх копій - п’ять (6);
  • Натискаємо ОК для завершення налаштування.

Мал. 2

Висновок:

Налаштування автоматичного створення резервних копій у програмі M.E.Doc для нашого клієнта дозволило підвищити рівень безпеки даних та знизити ризик втрати інформації внаслідок непередбачених обставин. Автоматизація цього процесу допоможе відновити всі дані в разі потреби, тим самим забезпечуючи стабільну та безперебійну роботу.

Наша компанія має 29 річний досвід у впровадженні програмного забезпечення та автоматизації бізнес процесів для наших клієнтів. Ми знаємо, як підвищити вашу безпеку в роботі з електронними документами. Ми поділимося нашим досвідом, як автоматизувати ваші бізнес процеси з електронними документами. Звертайтесь на лінію консультації до наших спеціалістів!

Наші телефони:

+380950364004; +380980364004; +380730364004

Автор: Кириченко Назар - провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Спекотний документообіг

Читайте також: