Формування звітності з ПДВ у веб-сервісі СОТА

Формування звітності з ПДВ у веб-сервісі СОТА

Оновлено 10.12.2024 р.

Користувачам веб-сервісу СОТА безперечно цікаво знати всі варіанти роботи з первинними документами, тому сьогодні розглянемо роботу в модулі «Формування звітності з ПДВ».

Основна зручність роботи в модулі полягає в тому, що реєстр отриманих і виданих накладних формується автоматично. Не менш важливим є те, що після роботи в реєстрі, користувач має змогу сформувати і відправити весь пакет ПДВ і додатків до нього.

Сам реєстр в модулі розділяється на три категорії: Отримані, Видані і Не включені до формування (тобто ті документи які відсутні в реєстрі). Відображення документів відбувається відповідно до обраного періоду вгорі на панелі інструментів. (Maл. 1)

Мал. 1

Безпосередньо у модуль «Формування звітності з ПДВ» додати вручну податкові накладні або розрахунки коригування неможливо.

Перед початком роботи заповнені і підписані податкові накладні і розрахунки коригування потрібно додати в реєстр. Для цього, в вкладці Не включені до формування відмічаємо галочками ті документи, які потрібно включити в звітність. Після цього натисніть кнопку «Включити до звітності» вгорі на панелі інструментів, та у вікні яке відкриється оберіть період та тип Декларації. (Maл. 2)

Мал. 2

Перенесені документи розподіляться по вкладкам «Видані» та «Отримані» і будуть видалені з вкладки «Не включені до формування».

Також в реєстрі реалізована можливість додавати або видаляти рядок. Для цього виділіть рядок і натисніть відповідну кнопку на панелі інструментів вгорі. (Maл.3)

Мал. 3

Після завершення редагування реєстру можна сформувати пакет звітності ПДВ.

Декларацію з ПДВ та додатки до неї.

Для цього вгорі на панелі інструментів натисніть кнопку «Сформувати декларацію».(Maл. 4)

Мал. 4

Після натиснення відкриється вікно з переліком звітів які можна додати. Потрібні документи відмічаємо галочками і натискаємо «ОК». (Maл. 5)

Мал. 5

Вже в новому вікні відкриється інформація про результати створення. Для перегляду документу можна натиснути на посилання в вікні, а для подальшої роботи потрібно перейти в модуль «Реєстр звітів».(Maл. 6)

Мал. 6

Також, зверніть увагу на вкладку «Інше». Де ви зможете роздрукувати документ.

Після натиснення кнопки «Друк», документ збережеться готовий до друку в форматі PDF.

Або ж Відкрити документ для перегляду. (Maл. 7)

Мал. 7

Автор: Пономаренко Аліна, сертифікований спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

 

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: