Оцініть переваги онлайн-звітності та електронного документообміну від 26 грн на місяць!

Способи резервного копіювання даних в програмі «M.E.Doc»

Способи резервного копіювання даних в програмі «M.E.Doc» 15-05-2020

Доброго дня, шановні користувачі! Сьогодні ми з Вами розглянемо декілька питань пов'язаних з резервним копіюванням даних та відновленням таких резервних копій в програмі «M.E.Doc».

 

Перш за все, хочемо нагадати Вам, що резервне копіювання є важливим для Вас. Зберігання резервної копії дає змогу відновити звіти, первинні документи та інші дані, що знаходяться у Вас в програмі «M.E.Doc».


Читати також:

Додаткові функції в розділі реєстр виданих та отриманих податкових накладних

Як відправити документ контрагенту, у якого немає програми M.E.Doc?

Можливі варіанти рішень при отриманні тексту квитанції: "Документ вже зареєстровано в системі"

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:



Це може бути корисним у випадках коли пошкоджується база даних програми, наприклад при відключеннях електроенергії, при неправильному вимкненні комп'ютера чи при неправильному закритті програми або ж при перебоях в роботі Інтернету (для мережевої версії програми).

 

Є декілька способів зробити резервну копію програми:

 

1.Створення резервної копії при закритті програми: (Мал. 1)

Мал. 1

Також в “Параметрах системи” є можливість встановити обов'язкове створення резервної копії при закритті програми. В цьому ж вікні є дуже зручний спосіб контролювати кількість резервних копій, щоб вони не займали занадто багато місця вашого ПК. (Мал. 2)

Мал. 2

 

2. Ручне створення резервної копії:

Резервну копію можна створити самостійно в будь-який зручний для Вас час. (Мал. 3)

Мал. 3

В такому випадку є два варіанти: копія всієї бази (файл *.ZBF) та копія обраних підприємств. (файл *.ZBK) За швидкістю виграє створення копії всієї бази але якщо Вам потрібно перенести тільки одне підприємство на інший комп'ютер, то використовуйте копію обраного підприємства. (Мал. 4) 

Мал. 4

 

3. Заплановане резервне копіювання: 

Для цього можна скористатись модулем “Планувальник завдань” в розділі “Адміністрування”, налаштувавши його за таким принципом: (Мал. 5)

Мал. 5

А як же відновити резервну копію? Це можливо у вікні додавання підприємства: (Мал. 6)

Мал. 6

Зверніть увагу: відновлення резервної копії всієї бази (файл *.ZBF) повністю видаляє дані, що у Вас вже є в програмі, тому її треба використовувати обережно або для тільки що встановленої програми. (Мал. 7)

Мал. 7

 

ПРИДБАТИ «M.E.DOC»

 

За потреби, детальну інформацію Ви можете дізнатися ознайомившись зі статтями у розділі «Блог бухгалтера»!


Автор: Володимир Міненко – кваліфікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

Поділитися статтею з друзями!


Популярні cтатті