Способи резервного копіювання даних в програмі «M.E.Doc»

Способи резервного копіювання даних в програмі «M.E.Doc»

Оновлено 04.12.2024 р.

Доброго дня, шановні користувачі! Сьогодні ми з Вами розглянемо декілька питань пов'язаних з резервним копіюванням даних та відновленням таких резервних копій в програмі «M.E.Doc».

 

Перш за все, хочемо нагадати Вам, що резервне копіювання є важливим для Вас. Зберігання резервної копії дає змогу відновити звіти, первинні документи та інші дані, що знаходяться у Вас в програмі «M.E.Doc».

Це може бути корисним у випадках коли пошкоджується база даних програми, наприклад при відключеннях електроенергії, при неправильному вимкненні комп'ютера чи при неправильному закритті програми або ж при перебоях в роботі Інтернету (для мережевої версії програми).

 

Є декілька способів зробити резервну копію програми:

 

1.Створення резервної копії при закритті програми: (Мал. 1)

Мал. 1

Також в “Параметрах системи” є можливість встановити обов'язкове створення резервної копії при закритті програми. В цьому ж вікні є дуже зручний спосіб контролювати кількість резервних копій, щоб вони не займали занадто багато місця вашого ПК. (Мал. 2)

Мал. 2

 

2. Ручне створення резервної копії:

Резервну копію можна створити самостійно в будь-який зручний для Вас час. (Мал. 3)

Мал. 3

В такому випадку є два варіанти: копія всієї бази (файл *.ZBF) та копія обраних підприємств. (файл *.ZBK) За швидкістю виграє створення копії всієї бази але якщо Вам потрібно перенести тільки одне підприємство на інший комп'ютер, то використовуйте копію обраного підприємства. (Мал. 4) 

Мал. 4

 

3. Заплановане резервне копіювання: 

Для цього можна скористатись модулем “Планувальник завдань” в розділі “Адміністрування”, налаштувавши його за таким принципом: (Мал. 5)

Мал. 5

А як же відновити резервну копію? Це можливо у вікні додавання підприємства: (Мал. 6)

Мал. 6

Зверніть увагу: відновлення резервної копії всієї бази (файл *.ZBF) повністю видаляє дані, що у Вас вже є в програмі, тому її треба використовувати обережно або для тільки що встановленої програми. (Мал. 7)

Мал. 7

 

 

За потреби, детальну інформацію Ви можете дізнатися ознайомившись зі статтями у розділі «Блог бухгалтера»!


Автор: Володимир Міненко – кваліфікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

Чому варто обрати M.E.Doc

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу

Читайте також:

  • Місяць тому...
    Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
    З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів».
  • 3 місяці тому...
    M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
    Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це
  • 3 місяці тому...
    Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
    Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер.
  • 4 місяці тому...
    "Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
    Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси
  • 4 місяці тому...
    Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
    Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу
  • 2 місяці тому...
    Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
    У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень.
  • 10 місяців тому...
    Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
    Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc  допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах
  • 6 місяців тому...
    Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
    Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між
  • 6 місяців тому...
    Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
    Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів.
  • 7 місяців тому...
    Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
    Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите