15 трав. 2020 р.
Способи резервного копіювання даних в програмі «M.E.Doc»

M.E.Doc
5 хв.
2729
Оновлено 04.12.2024 р.
Доброго дня, шановні користувачі! Сьогодні ми з Вами розглянемо декілька питань пов'язаних з резервним копіюванням даних та відновленням таких резервних копій в програмі «M.E.Doc».
Перш за все, хочемо нагадати Вам, що резервне копіювання є важливим для Вас. Зберігання резервної копії дає змогу відновити звіти, первинні документи та інші дані, що знаходяться у Вас в програмі «M.E.Doc».
Це може бути корисним у випадках коли пошкоджується база даних програми, наприклад при відключеннях електроенергії, при неправильному вимкненні комп'ютера чи при неправильному закритті програми або ж при перебоях в роботі Інтернету (для мережевої версії програми).
Є декілька способів зробити резервну копію програми:
1.Створення резервної копії при закритті програми: (Мал. 1)
Мал. 1
Також в “Параметрах системи” є можливість встановити обов'язкове створення резервної копії при закритті програми. В цьому ж вікні є дуже зручний спосіб контролювати кількість резервних копій, щоб вони не займали занадто багато місця вашого ПК. (Мал. 2)
Мал. 2
2. Ручне створення резервної копії:
Резервну копію можна створити самостійно в будь-який зручний для Вас час. (Мал. 3)
Мал. 3
В такому випадку є два варіанти: копія всієї бази (файл *.ZBF) та копія обраних підприємств. (файл *.ZBK) За швидкістю виграє створення копії всієї бази але якщо Вам потрібно перенести тільки одне підприємство на інший комп'ютер, то використовуйте копію обраного підприємства. (Мал. 4)
Мал. 4
3. Заплановане резервне копіювання:
Для цього можна скористатись модулем “Планувальник завдань” в розділі “Адміністрування”, налаштувавши його за таким принципом: (Мал. 5)
Мал. 5
А як же відновити резервну копію? Це можливо у вікні додавання підприємства: (Мал. 6)
Мал. 6
Зверніть увагу: відновлення резервної копії всієї бази (файл *.ZBF) повністю видаляє дані, що у Вас вже є в програмі, тому її треба використовувати обережно або для тільки що встановленої програми. (Мал. 7)
Мал. 7
За потреби, детальну інформацію Ви можете дізнатися ознайомившись зі статтями у розділі «Блог бухгалтера»!
Автор: Володимир Міненко – кваліфікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 4 днів тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 14 днів тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - Місяць тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 2 місяці тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 7 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 4 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 5 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна