Налаштування мережевої версії M.E.Doc. Рекомендації та найчастіші питання користувачів

Налаштування мережевої версії M.E.Doc. Рекомендації та найчастіші питання користувачів

Доброго дня, шановні користувачі. Сьогодні ми поговоримо про встановлення та налаштування  мережевої версії програми «M.E.Doc».

Для встановлення мережевої версії  програми необхідно запустити інсталяційний файл та вибрати “Мережевий варіант” та обрати шлях встановлення програми.


Читайте також:

Додаткові функції в розділі реєстр виданих та отриманих податкових накладних

Можливі варіанти рішень при отриманні тексту квитанції: "Документ вже зареєстровано в системі"


У наступномі вікні будуть вказані параметри мережевої служби. Ця служба необхідна для роботи клієнтських станцій, саме вона забезпечує роботу станцій навіть коли на головному комп'ютері «M.E.Doc» не запущений. За замовчуванням в цьому вікні проставляються дані самого компютера (його назва), стандартний мережевий порт для програми «M.E.Doc» та назва служби. (Мал. 1)

 

Мал. 1

 

Наступне вікно відповідає за налаштування служби Firebird, це мережева служба, що відповідає за передачу/отримання та запис інформації до Бази даних програми. (Мал. 2)

 

Мал. 2

 

Рекомендуємо Вам запам'ятати значення “Порт” з цих двох вікон та передати їх Вашому системному адміністратору!

На цьому встановлення серверу закінчується. Для встановлення станції треба перейти до каталогу вже встановленого серверу та скопіювати папку “Client” на інший комп'ютер. Після цього необхідно запустити файл “setup.exe”.

 Програма встановиться та автоматично підключиться до серверу. (Мал. 3)

 

Мал. 3

 

Якщо після встановлення станція не запускається або видає помилку - найімовірніше, що доступ до головного комп'ютера (серверу) заблоковано або налаштуваннями мережі, або самим головним комп'ютером.

В такому випадку рекомендуємо Вам звернутись до системного адміністратора підприємства, обовзяково передавши йому порти (9996 та 3050 за замовчуванням), що необхідні для роботи програми.

Огляд найчастіших питань щодо мережевої версії:

  1. Як створити резервну копію?

Резервна копія створюється так само, як і в локальній версії програми «M.E.Doc», АЛЕ ми рекомендуємо створювати резервну копію на головному комп'ютері  (сервері) та тільки коли відключені всі клієнти (станції).

  1. Як оновити мережеву версію програми?

Оновлення мережевої версії програми неможливо в самій програмі. Для оновлення потрібно на головному комп'ютері у папці з програмою запустити файл “ZvitServerMonitor.exe” обов'язково з правами Адміністратора.

Перед оновленням ОБОВ'ЯЗКОВО переконайтесь що всі станції вимкнено! (Мал. 4)

 

Мал. 4

 

  1. Не запускається мережева версія. “Помилка з'єднання з базою даних”.

1.Обов'язково перезапустіть службу. Іноді трапляється так, що служба не може автоматично запуститись і через це не запускається «M.E.Doc» за допомогою “Монітора користувачів” можно її перезапустити. (Мал. 5)

 

Мал. 5

 

2. Зверніться до системного адміністратора, щоб він перевір чи є з'єднання між двома комп'ютерами. Можливо антивірус чи налаштування мережі блокують роботу програми.

 

Придбати M.E.Doc

 

Автор: Міненко Володимир, сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

 

Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh
Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: