20 трав. 2020 р.
Обмін документами у «M.E.Doc» з «СОТА»

M.E.Doc
5 хв.
2723
Оновлено 05.12.2024 р.
Шановні бухгалтери! Сьогодні я хочу ознайомити Вас з додатковим функціоналом програми «М.E.Doc», а саме з можливістю експорту документів з «М.E.Doc» в «СОТА» та навпаки, імпорту в «М.E.Doc» з «СОТА».
Тож, розглянемо як саме відбувається експорт-імпорт документів. Почнемо з експорту в «СОТА». Спочатку лише хочу зауважити на тому, що можливість здійснювати обмін документами доступна з головного підприємства, а для філій – неможливо.
Експорт документів в «СОТА» можна здійснити в таких модулях «М.E.Doc»: «Реєстр звітів», «Реєстр первинних документів», «Єдиний внесок», «Реєстр акцизних документів», «Реєстр товарно-транспортних накладних», «Інформаційна довідка».
Існують основні правила, яких необхідно дотримуватись при експорті. Якщо документ відсутній в «СОТА», його необхідно спочатку скопіювати, але за однієї умови, якщо у «М.E.Doc» цей документ не має статус «В дорозі» або «Очікується квитанція». Якщо ж цей документ вже існує в «СОТА», тоді при експорті відбувається його заміна.
Виконувати експорт документів з «М.E.Doc» в «СОТА» необхідно в такій послідовності. Спочатку оберіть один або декілька документів, які необхідно експортувати. Якщо буде обрано головний документ пакету звітів, то процес перенесення в «СОТА» буде здійснено для всіх документів цього пакету. Виберіть команду меню «Сервіс» – «Передати документ в СОТА». (Мал. 1)
Мал. 1
У вікні «Підпис» необхідно ввести пароль секретного ключа і натиснути «ОК». ( Мал. 2)
Мал. 2
Розпочнеться процес передачі даних на сервер, після чого відкриється вікно протоколу, в якому зазначено – які документи, в якій кількості були експортовані. Якщо передача на сервер якогось документа не відбулась, то в протоколі буде зазначено «неможливо передати на сервер». (Мал. 3)
Мал. 3
Експортовані документи з «М.E.Doc» відобразяться у відповідному розділі «СОТА».
А тепер розглянемо як відбувається процес імпорту документів в «М.E.Doc» із «СОТА». Скористатися цією функцією можливо в модулях «Реєстр звітів» та «Єдиний внесок».
Для того , щоб виконати імпорт документів в програму «М.E.Doc» з веб-сервісу «СОТА», необхідно виконати дії в такій послідовності. Спочатку оберіть один чи декілька документів, які потрібно імпортувати. Виберіть команду меню «Сервіс» – «Завантажити документи з СОТА». (Мал. 4)
Мал. 4
Далі вводимо пароль секретного ключа в вікні «Підпис» і натискаємо кнопку «ОК».
У вікні «Вибір документа за період» необхідно встановити період або інтервал, до якого належать документи. Відкриється вікно зі списком документів з серверу СОТА за вказаний період. (Мал. 5)
Мал. 5
Якщо імпортуємо пакет документів, то у вікні відображається головний документ. Для перегляду його додатків необхідно натиснути значок «+», який знаходиться ліворуч від рядка документа. Документи, які доступні для завантаження, відображаються чорним кольором, а недоступні – сірим. Для перегляду причини, з якої не відбувся імпорт, необхідно вибрати із списку цей документ, а в нижній частині вікна з’явиться роз’яснення.
Далі необхідно обрати один або декілька документів для документообігу та натиснути «ОК». Після цього розпочнеться процес передачі даних. Після його завершення відкриється вікно протоколу передачі даних. (Мал. 6)
Мал. 6
Всі імпортовані документи будуть відображені у відповідному модулі програми «М.E.Doc».
Таким чином, сама процедура документообігу між програмою «М.E.Doc» та веб-сервісом «СОТА» не складна, але дуже корисна для роботи як бухгалтерів, так і керівників.
Сподіваємось, наша інформація була корисною для Вас!
Авторка: Надія Щукіна, сертифікована спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 15 днів тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 25 днів тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 2 місяці тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 2 місяці тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 7 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 4 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 5 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна