13 серп. 2020 р.
Отримання ліцензії на зберігання пального: як це зробити в M.E.Doc
M.E.Doc
5 хв.
10559
В даній статті хочемо розказати Вам про отримання ліцензії на зберігання пального. Ця інформація буде цікава для суб`єктів господарювання, які зберігають пальне для оптової, роздрібної торгівлі, для потреб власного споживання, чи для промислової переробки.
З 1 липня 2019 року підлягає ліцензуванню діяльність суб’єктів господарювання, які здійснюють зберігання пального. Це визначено Законом України №2628-VIII. Для отримання ліцензії, потрібно спочатку подати заяву та необхідні до неї документи на розгляд в ДПС. Всі ці дії можна з легкістю зробити в програмі «M.E.Doc».
Отже, для створення Заяви щодо ліцензій на право зберігання пального (далі Заява) потрібно в "Головному меню" обрати розділ "Облік акцизного податку" та обрати пункт "Реєстр ліцензій (пальне)" (Мал.1)
Мал. 1
Після чого :
1. Натисніть кнопку "Створити".
2. Оберіть тип документа, який вам потрібно. (Мал. 2)
Мал. 2
3. Документ, який необхідно заповнити, відкриється у окремому вікні. (Мал. 3)
Мал. 3
! Зверніть увагу, що поля, які обов'язково потрібно заповнити, підсвічені жовтим кольором.
4. Внесіть необхідну інформацію в ці поля з клавіатури.
5. Перевірте звіт, користуючись командою "Правка - Перевірити документ" ("F4"). Перевіряється правильність заповнення документу, і в випадку виявлення системою помилок, програма виділить червоним кольором поля, що необхідно виправити. Після виправлення помилок, ще раз потрібно перевірити документ.
6. Збережіть звіт, за допомогою кнопки "Зберегти" на панелі інструментів ("Ctrl+S").
Далі формується пакет документів, що містить саму Заяву та один Документ довільного формату (для подання копій необхідних документів). (Мал. 4)
Мал. 4
Якщо необхідно додати ще один Документ довільного формату, виконайте наступні дії:
1. Виділіть Заяву, до якої потрібно додати Документ довільного формату, та натисніть "Створити".
2. У меню, що відкривається, оберіть пункт Документ довільного формату. (Мал. 5)
Мал. 5
3. У окремому вікні відкриється документ, який потрібно заповнити.
4. Щоб додати сканкопію документа, потрібно встановити курсор в поле “Найменування файлу документу” та натиснути кнопку.(Мал.6)
У вікні, що відкриється, оберіть потрібний файл. Назва обраного файла відобразиться у полі документа.
!!! Важливо пам'ятати, що прикріпити можливо тільки один файл формату PDF, який не більше 10 Мб.
5. Внесіть потрібні дані та збережіть документ.
Також, звертаємо Вашу увагу, що кількість додатків, таких як Документ довільного формату, повинно дорівнювати кількості копій, що зазначається у формі самої Заяви.
Щоб надіслати документи у органи ДПС, підпишіть та відправте заповнені та перевірені документи. Після розгляду Заяви від органів ДПС надходить рішення, що містить такі документи (набір документів залежить від прийнятого рішення):
- Витяг з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального. Зберігання пального;
- Витяг з розпорядження щодо ліцензій на право оптової, роздрібної торгівлі, виробництва та зберігання пального;
- Рішення про недоліки щодо ліцензій на право оптової, роздрібної торгівлі, виробництва та зберігання пального.
Сподіваємось, наша інформація була корисною для Вас!
Автори: Тімченко Вікторія та Іванченко Катерина, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Залишайте свої коментарі
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 17 днів тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 24 днів тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - Місяць тому...
Кейс: Як виконати звірку з ЄРПН та отримати відсутні податкові накладні | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Надаємо рішеня, як відновити податкові накладні, після фізичної втрати пристрою, на якому зберігався архів податкових накладних. - 4 місяці тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”? - 5 місяців тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - 8 місяців тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - 2 місяці тому...
Автоматичне заповнення Об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ | M.E.Doc Зарплата 2024
Розповідаємо про кейс використання M.E.Doc Зарплата для автоматичного формування Об'єднаної звітності на реальному прикладі впровадження клієнту - 10 місяців тому...
M.E.Doc “Зарплата” чи ISpro модуль “Управління персоналом” - що обрати?
Облік заробітної плати одна з найважливіших ділянок роботи на підприємстві. Для розв'язання задач такого рівня потрібне надійне і сучасне програмне забезпечення. Тому в даній статті ми розглянемо рішення, які ефективно працюють уже в тисячах підприємств по всій Україні. - 3 років тому...
Як обрати свій перший M.E.Doc?
Прагнете знайти зручну програму для подання звітів? Спробуйте найпопулярніше в Україні ПЗ - 4 років тому...
Генерація універсальних КЕП вже в автопродовженні!
В сервісі автоматичного продовження сертифікатів кваліфікованих електронних підписів реалізована можливість генерації універсальних ключів (з версії «M.E.Doc» 11.02.007 і вище)