13 серп. 2020 р.
Отримання ліцензії на зберігання пального: як це зробити в M.E.Doc

M.E.Doc
5 хв.
12186
Оновлено 11.12.2024 р.
В даній статті хочемо розказати Вам про отримання ліцензії на зберігання пального. Ця інформація буде цікава для суб`єктів господарювання, які зберігають пальне для оптової, роздрібної торгівлі, для потреб власного споживання, чи для промислової переробки.
З 1 липня 2019 року підлягає ліцензуванню діяльність суб’єктів господарювання, які здійснюють зберігання пального. Це визначено Законом України №2628-VIII. Для отримання ліцензії, потрібно спочатку подати заяву та необхідні до неї документи на розгляд в ДПС. Всі ці дії можна з легкістю зробити в програмі «M.E.Doc».
Отже, для створення Заяви щодо ліцензій на право зберігання пального (далі Заява) потрібно в "Головному меню" обрати розділ "Облік акцизного податку" та обрати пункт "Реєстр ліцензій (пальне)" (Мал.1)
Мал. 1
Після чого :
1. Натисніть кнопку "Створити".
2. Оберіть тип документа, який вам потрібно. (Мал. 2)
Мал. 2
3. Документ, який необхідно заповнити, відкриється у окремому вікні. (Мал. 3)
Мал. 3
! Зверніть увагу, що поля, які обов'язково потрібно заповнити, підсвічені жовтим кольором.
4. Внесіть необхідну інформацію в ці поля з клавіатури.
5. Перевірте звіт, користуючись командою "Правка - Перевірити документ" ("F4"). Перевіряється правильність заповнення документу, і в випадку виявлення системою помилок, програма виділить червоним кольором поля, що необхідно виправити. Після виправлення помилок, ще раз потрібно перевірити документ.
6. Збережіть звіт, за допомогою кнопки "Зберегти" на панелі інструментів ("Ctrl+S").
Далі формується пакет документів, що містить саму Заяву та один Документ довільного формату (для подання копій необхідних документів). (Мал. 4)
Мал. 4
Якщо необхідно додати ще один Документ довільного формату, виконайте наступні дії:
1. Виділіть Заяву, до якої потрібно додати Документ довільного формату, та натисніть "Створити".
2. У меню, що відкривається, оберіть пункт Документ довільного формату. (Мал. 5)
Мал. 5
3. У окремому вікні відкриється документ, який потрібно заповнити.
4. Щоб додати сканкопію документа, потрібно встановити курсор в поле “Найменування файлу документу” та натиснути кнопку.(Мал.6)
У вікні, що відкриється, оберіть потрібний файл. Назва обраного файла відобразиться у полі документа.
!!! Важливо пам'ятати, що прикріпити можливо тільки один файл формату PDF, який не більше 10 Мб.
5. Внесіть потрібні дані та збережіть документ.
Також, звертаємо Вашу увагу, що кількість додатків, таких як Документ довільного формату, повинно дорівнювати кількості копій, що зазначається у формі самої Заяви.
Щоб надіслати документи у органи ДПС, підпишіть та відправте заповнені та перевірені документи. Після розгляду Заяви від органів ДПС надходить рішення, що містить такі документи (набір документів залежить від прийнятого рішення):
- Витяг з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального. Зберігання пального;
- Витяг з розпорядження щодо ліцензій на право оптової, роздрібної торгівлі, виробництва та зберігання пального;
- Рішення про недоліки щодо ліцензій на право оптової, роздрібної торгівлі, виробництва та зберігання пального.
Сподіваємось, наша інформація була корисною для Вас!
Автори: Тімченко Вікторія та Іванченко Катерина, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 2 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - Місяць тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 2 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 3 місяці тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - Рік тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - Рік тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - Рік тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”?