Робота з функцією “Групова заміна” в розділі “Реєстр виданих та отриманих ПН”

Робота з функцією “Групова заміна” в розділі “Реєстр виданих та отриманих ПН”

Оновлено 18.12.2024 р.

Доброго дня, шановні читачі Блогу бухгалтера. 

Сьогодні ми розглянемо декілька функцій розділу “Реєстр виданих та отриманих ПН”, що зроблять вашу роботу в ньому зручнішою та зможуть заощадити вам багато часу.

Розділ “Реєстр виданих та отриманих ПН” знаходиться у модулі “Облік ПДВ”. (Мал. 1)

 

Мал. 1

В свою чергу він поділений на 3 розділи:

  • Отримані;
  • Видані;
  • Відсутні у реєстрі. (Мал. 2)

 

Мал. 2

 

При роботі з останнім у наших Клієнтів інколи виникають деякі труднощі. 

Розглянемо одну з найпоширеніших ситуацій.

Ви обираєте всі ПН/РК, щоб включити їх до реєстру (програма “M.E.Doc” автоматично розподіляє по вкладках видані та отримані), але виникає наступна помилка. (Мал. 3)

 

Мал. 3

 

Тобто, для коректного розподілу документів, необхідно заповнити поля розробника, вказати код податкового зобов’язання чи кредиту. (Мал. 4)

 

Мал. 4

 

Якщо такий документ у Вас лише один, то питання вирішиться менш ніж за хвилину. Але якщо у Вашому реєстрі сотні або навіть тисячі документів, редагування кожного окремого з його відкриттям/закриттям витратить вельми багато часу та нервів.

Саме для подібних випадків у програмі “M.E.Doc” існує функція “Групова заміна”, яка дозволить внести зміни до групи обраних Вами документів за одним з 3-х значень. Вона доступна у вкладці “Правка”. (Мал. 5)

 

Мал. 5

 

Перш за все оберіть документи, до яких Вам необхідно внести зміни. Ви можете виділи групу документів затиснувши клавішу Ctrl. (Мал. 6)

 

Мал. 6

 

Якщо Вам необхідно відкоригувати групу однотипних документів, скористайтеся функцією “Фільтр”. (Мал. 7)

 

Мал. 7

 

Ви можете відфільтрувати реєстр за будь-якою колонкою значень та навіть обрати декілька значень одночасно, залежно від необхідних Вам документів. (Мал. 8)

 

Мал. 8

 

Коли Ви обрали всі необхідні для коригування документи, перейдіть до функції “Групова заміна”, оберіть з переліку значення, яке буде застосовано до виділених документів, та натисніть “ОК”. (Мал. 9)

 

Мал. 9

 

Після цього ви зможете включити всі документи до реєстру. Сподіваємося, що дана функція буде для вас корисною у Вашій роботі. 

Якщо ж Вам потрібна буде допомога чи детальніше пояснення, звертайтеся до нас на лінію консультацій, ми завжди будемо раді Вам допомогти.

 

 

Автор: Руденко Олег, сертифікований спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок#купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп

Чому варто обрати M.E.Doc

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу

Читайте також: