14 вер. 2020 р.
Управління користувачами та ролями. Як розмежувати доступ в програмі "M.E.Doc"

M.E.Doc
5 хв.
4464
Оновлено 18.12.2024 р.
Доброго дня!
У даній статті ми з Вами розглянемо як розмежувати доступ у ПЗ “M.E.Doc”.
Стаття буде корисною для підприємств у яких веденням бухгалтерії займаються два чи більше співробітників і є потрібно відокремити їх діяльність.
Для початку потрібно вирішити чи буде основний користувач “Admin” захищений паролем, для того щоб інші користувачі не мали до нього доступу та не могли переналаштовувати доступ до свого функціоналу.
Зробити це можна перейшовши у “Головне меню” - “Адміністрування” - “Управління користувачами”, натиснути два рази лівою кнопкою миші по рядку “Admin” та у відкритому діалоговому вікні присвоїти йому пароль. (Мал. 1)
Мал. 1
Важливо!
Якщо Ви забудете цей пароль, то окрім як перевстановлення програми з резервної копії зайти під цим користувачем не вдасться.
Створюємо нових користувачів
Після того як Ви призначили або вирішили не призначати пароль користувачу “Admin”, потрібно зрозуміти до яких функції, бланків потрібен доступ. А також визначитись кількістю користувачів.
Припустимо нам потрібно тільки 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подачу звіту ЄСВ, а другий буде відповідати за запити в ЄРПН по ПН та РК.
Для цього у розділі “Управління користувачами” створюємо двох користувачів за допомогою клавіші “Створити картку користувача”. Умовно назвемо їх “Тест ЄСВ” та “Тест Запит”. (Мал. 2)
Мал. 2
Далі у відкритому діалоговому вікні необхідно заповнити 2 основних поля “Логін” та “ПІБ”. Всі інші поля для заповнення необов’язкові. Також можна прописати пароль за необхідності. (Мал. 3)
Мал. 3
Налаштовуємо ролі
Після створення потрібних користувачів переходимо у “Головне меню” - “Адміністрування” - “Управління ролями”. У полі “Роль” натискаємо правою кнопкою миші і натискаємо “Створити роль”. У відкритому діалоговому вікні спочатку прописуємо назву ролі, а потім прибираємо доступ до небажаних підсистем для користувача “Тест ЄСВ” у розділі “Доступ до підсистем”. (Мал. 4)
Мал. 4
Тепер перейдемо до користувача “Тест Запит”, повторюємо ті ж самі дії як і з користувачем “Тест ЄСВ” та після налаштувань доступу до підсистем, налаштовуємо також “Доступ до бланків”.
Для економії часу проставляємо відмітку навпроти “Всі”, а потім прибираємо її після чого проставляємо відмітку напроти потрібного бланку. (Мал. 5)
Мал. 5
Важливо!
Якщо буде проставлена відмітка “Заборона нових бланків”, користувачі не матимуть змоги їх бачити і додати нові зможе лише користувач “Admin”.
Надаємо ролі користувачам
Після створення ролей необхідно призначити їх користувачам та обрати підприємства. Для цього у розділі “Управління ролями” у полі “Користувачі” натискаємо правою клавішею миші та обираємо дію “Додати користувача” та обираємо потрібного користувача створеного під цю роль. Далі стаємо на поле “Установи” та додаємо потрібне підприємство. (Мал. 6)
Мал. 6
Після усіх налаштувань натискаємо “Закрити програму” та обираємо дію “Змінити користувача”. Обираємо потрібного і бачимо ось такий результат, на прикладі “Користувач Запит”. (Мал. 7)
Мал. 7
Таким чином Ви маєте змогу відокремити співробітників за призначенням.
Сподіваємося дана стаття була для Вас корисною!
Автор: Антон Тюнькин – сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- День тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - Місяць тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - Місяць тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 7 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 3 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 4 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 3 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи.