Управління користувачами та ролями. Як розмежувати доступ в програмі "M.E.Doc"

Управління користувачами та ролями. Як розмежувати доступ в програмі "M.E.Doc"

Оновлено 18.12.2024 р.

Доброго дня!

У даній статті ми з Вами розглянемо як розмежувати доступ у ПЗ “M.E.Doc”

Стаття буде корисною для підприємств у яких веденням бухгалтерії займаються два чи більше співробітників і є потрібно відокремити їх діяльність. 

Для початку потрібно вирішити чи буде основний користувач “Admin” захищений паролем, для того щоб інші користувачі не мали до нього доступу та не могли переналаштовувати доступ до свого функціоналу. 

Зробити це можна перейшовши у “Головне меню” - “Адміністрування” - “Управління користувачами”, натиснути два рази лівою кнопкою миші по рядку “Admin” та у відкритому діалоговому вікні присвоїти йому пароль. (Мал. 1)

Мал. 1

Важливо!

Якщо Ви забудете цей пароль, то окрім як перевстановлення програми з резервної копії зайти під цим користувачем не вдасться.

Створюємо нових користувачів

Після того як Ви призначили або вирішили не призначати пароль користувачу “Admin”, потрібно зрозуміти до яких функції, бланків потрібен доступ. А також визначитись кількістю користувачів. 

Припустимо нам потрібно тільки 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подачу звіту ЄСВ, а другий буде відповідати за запити в ЄРПН по ПН та РК.

Для цього у розділі “Управління користувачами” створюємо двох користувачів за допомогою клавіші “Створити картку користувача”. Умовно назвемо їх “Тест ЄСВ” та “Тест Запит”. (Мал. 2)

Мал. 2

Далі у відкритому діалоговому вікні необхідно заповнити 2 основних поля “Логін” та “ПІБ”. Всі інші поля для заповнення необов’язкові. Також можна прописати пароль за необхідності. (Мал. 3)

Мал. 3

Налаштовуємо ролі

Після створення потрібних користувачів переходимо у “Головне меню” -  “Адміністрування” - “Управління ролями”. У полі “Роль” натискаємо правою кнопкою миші і натискаємо “Створити роль”. У відкритому діалоговому вікні спочатку прописуємо назву ролі, а потім прибираємо доступ до небажаних підсистем для користувача “Тест ЄСВ” у розділі “Доступ до підсистем”. (Мал. 4)

Мал. 4

Тепер перейдемо до користувача “Тест Запит”, повторюємо ті ж самі дії як і з користувачем “Тест ЄСВ” та після налаштувань  доступу до підсистем, налаштовуємо також “Доступ до бланків”

Для економії часу проставляємо відмітку навпроти “Всі”, а потім  прибираємо її після чого проставляємо відмітку напроти потрібного бланку. (Мал. 5)

Мал. 5

Важливо!
Якщо буде проставлена відмітка “Заборона нових бланків”, користувачі не матимуть змоги їх бачити і додати нові зможе лише користувач “Admin”.

Надаємо ролі користувачам

Після створення ролей необхідно призначити їх користувачам та обрати підприємства. Для цього у розділі “Управління ролями” у полі “Користувачі” натискаємо правою клавішею миші та обираємо дію “Додати користувача” та обираємо потрібного користувача створеного під цю роль. Далі стаємо на поле “Установи” та додаємо потрібне підприємство. (Мал. 6)

Мал. 6

Після усіх налаштувань натискаємо “Закрити програму” та обираємо дію “Змінити користувача”. Обираємо потрібного і бачимо ось такий результат, на прикладі “Користувач Запит”. (Мал. 7)

Мал. 7

Таким чином Ви маєте змогу відокремити співробітників за призначенням.


Сподіваємося дана стаття була для Вас корисною!

Автор: Антон Тюнькин – сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

Чому варто обрати M.E.Doc

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу

Читайте також: