23 вер. 2020 р.
Як згенерувати електронний ключ для ПРРО в «M.E.Doc»

M.E.Doc
5 хв.
2262
Оновлено 18.12.2024 р.
Ключові слова: РРО, M.E.Doc, згенерувати заявки, ПРРО
Доброго дня, шановний читачу.
В програмі «M.E.Doc» реалізована можливість сформувати заявки на сертифікати РРО. Згенерованими ключами можливо буде підписувати розрахункові документи в роботі з програмними реєстраторами розрахункових операцій (ПРРО).
Для створення заявки та генерації секретного ключа РРО треба пройти за таким шляхом: “Адміністрування” - “Сертифікати” - “Заявки на сертифікати РРО” та натиснути кнопку “Сформувати заявки” на панелі інструментів. (Мал. 1).
Мал. 1
У вікні формування заявок необхідно коректно заповнити дані та натиснути кнопку “Далі”. (Мал. 2).
Мал. 2
Далі треба буде обрати типи сертифікатів (Печатка РРО, Касир або Старший Касир) для яких потрібно зробити заявки, та вказати термін дії сертифікатів. Для продовження процесу формування заявок натисніть кнопку “Далі” (Мал. 3).
Мал. 3
Відкриється вікно “Генерація секретного ключа”, де потрібно буде ввести пароль на новий ключ, після чого вибрати шлях для збереження та натиснути “Далі” для його генерації. Вікно “генерація відкритого ключа” відображається для кожної заявки, що створюється. (Мал. 4)
Мал. 4
Після генерації всіх обраних заявок, відкриється вікно, у якому можливо обрати та роздрукувати всі сформовані заявки. При необхідності, всі згенеровані документи можно відкрити, експортувати та надрукувати в розділі “Заявки на сертифікат”. (Мал. 5)
Мал. 5
Дякуємо за увагу! Більш детальну інформацію читайте у розділі Блог бухгалтера за посиланням https://intelserv.net.ua/blog та у нашому Telegram каналі «Інтелектуальний сервіс».
Гарного Вам дня!
Автори: Мокляк Олександр та Кириченко Назар, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 21 днів тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 2 місяці тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 2 місяці тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 3 місяці тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - Місяць тому...
Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень. - 3 місяці тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 9 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 5 місяців тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 5 місяців тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 7 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите