6 жовт. 2020 р.
Як відобразити інформацію про підписантів у програмі «M.E.Doc»?

M.E.Doc
5 хв.
2715
Оновлено 26.12.2024 р.
Доброго дня!
В наш час майже кожного дня ми працюємо з електронними документами, отримуємо їх від наших контрагентів та відправляємо за потреби. Але інколи виникає питання в розшифруванні Кваліфікованого електронного підпису на документі. Тож сьогодні хочемо розповісти Вам про можливість налаштування функції відображення інформації про підписантів безпосередньо в програмі «M.E.Doc».
Це налаштування дуже легко зробити. Потрібно зайти в головне меню програми «M.E.Doc», розділ «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Документообіг» та поставити відмітку «Накладати інформацію про підписантів», після чого «Зберегти та вийти» або натиснути кнопку «Застосувати». (Мал. 1)

Мал. 1
Встановлена позначка включає відображення у екранній формі вихідних та отриманих документах даних підписанта: сертифікат, видавець сертифікату, серійний номер, час підпису (для вихідного документа).
Саме ця інформація є підтвердженням електронного підпису. Тож розглянемо результат такого налаштування на прикладі. (Мал. 2)

Мал. 2
Також хочемо звернути Вашу увагу ще одну корисну функцію. Іноді бувають ситуації, що Вам необхідно роздрукувати документ чи звіт з відображенням печатки/штампу.
Це також можна зробити в декілька кліків. Для цього перейдіть до «Параметрів системи», одразу в загальних налаштуваннях зверніть увагу на пункти «Накладати зображення підписів під час друку або друку в PDF» та «Накладати зображення штампів під час друку або друку в PDF». (Мал. 3)

Мал. 3
Саме за допомогою цих двох встановлених галочок Ви можете роздрукувати Ваш документ з візуальним відображенням підпису. Але зверніть увагу візуальне відображення не є юридично сильним, юридичну силу надає саме розшифрування КЕП, про яку ми розповіли на початку статті.
Сподіваємося інформація була для вас корисною і ви використаєте даний лайфхак у своїй роботі.
При виникненні запитань, звертайтесь за консультацією до чатботу в Телеграм.
Слідкуйте за новими публікаціями та дізнавайтесь більше!
Авторка: Іванченко Катерина, сертифікована спеціалістка ГК Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 6 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 6 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 5 місяців тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 7 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 7 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 2 років тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. - 2 років тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - 11 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите
