Як відобразити інформацію про підписантів у програмі «M.E.Doc»?

Як відобразити інформацію про підписантів у програмі «M.E.Doc»?

Оновлено 26.12.2024 р.

Доброго дня! 

В наш час майже кожного дня ми працюємо з електронними документами, отримуємо їх від наших контрагентів та відправляємо за потреби. Але інколи виникає питання в розшифруванні Кваліфікованого електронного підпису на документі. Тож сьогодні хочемо розповісти Вам про можливість налаштування функції відображення інформації про підписантів безпосередньо в програмі «M.E.Doc».

Це налаштування дуже легко зробити. Потрібно зайти в головне меню програми «M.E.Doc», розділ «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Документообіг» та поставити відмітку «Накладати інформацію про підписантів», після чого «Зберегти та вийти» або натиснути кнопку «Застосувати». (Мал. 1)

 

Мал. 1

 

Встановлена позначка включає відображення у екранній формі вихідних та отриманих документах  даних підписанта: сертифікат, видавець сертифікату, серійний номер, час підпису (для вихідного документа).

Саме ця інформація є підтвердженням електронного підпису. Тож розглянемо результат такого налаштування на прикладі. (Мал. 2)

 

Мал. 2

Також хочемо звернути Вашу увагу ще одну корисну функцію. Іноді бувають ситуації, що Вам необхідно роздрукувати документ чи звіт з відображенням печатки/штампу.

Це також можна зробити в декілька кліків. Для цього перейдіть до «Параметрів системи», одразу в загальних налаштуваннях зверніть увагу на пункти «Накладати зображення підписів під час друку або друку в PDF» та «Накладати зображення штампів під час друку або друку в PDF». (Мал. 3)

 

Мал. 3

Саме за допомогою цих двох встановлених галочок Ви можете роздрукувати Ваш документ з візуальним відображенням підпису. Але зверніть увагу візуальне відображення не є юридично сильним, юридичну силу надає саме розшифрування КЕП, про яку ми розповіли на початку статті.

Сподіваємося інформація була для вас корисною і ви використаєте даний лайфхак у своїй роботі.

При виникненні запитань, звертайтесь за консультацією до чатботу в Телеграм.

 

Слідкуйте за новими публікаціями та дізнавайтесь більше!

Авторка: Іванченко Катерина, сертифікована спеціалістка ГК Інтелектуальний сервіс

Чому варто обрати M.E.Doc

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу

Читайте також:

  • 4 днів тому...
    Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
    З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів».
  • Місяць тому...
    M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
    Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це
  • 2 місяці тому...
    Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
    Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер.
  • 23 днів тому...
    Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
    У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень.
  • 3 місяці тому...
    Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
    Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу
  • 3 місяці тому...
    "Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
    Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси
  • 8 місяців тому...
    Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
    Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc  допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах
  • 4 місяці тому...
    Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
    Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між
  • 5 місяців тому...
    Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
    Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів.
  • 6 місяців тому...
    Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
    Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите