6 жовт. 2020 р.
Як відобразити інформацію про підписантів у програмі «M.E.Doc»?

M.E.Doc
5 хв.
2483
Оновлено 26.12.2024 р.
Доброго дня!
В наш час майже кожного дня ми працюємо з електронними документами, отримуємо їх від наших контрагентів та відправляємо за потреби. Але інколи виникає питання в розшифруванні Кваліфікованого електронного підпису на документі. Тож сьогодні хочемо розповісти Вам про можливість налаштування функції відображення інформації про підписантів безпосередньо в програмі «M.E.Doc».
Це налаштування дуже легко зробити. Потрібно зайти в головне меню програми «M.E.Doc», розділ «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Документообіг» та поставити відмітку «Накладати інформацію про підписантів», після чого «Зберегти та вийти» або натиснути кнопку «Застосувати». (Мал. 1)
Мал. 1
Встановлена позначка включає відображення у екранній формі вихідних та отриманих документах даних підписанта: сертифікат, видавець сертифікату, серійний номер, час підпису (для вихідного документа).
Саме ця інформація є підтвердженням електронного підпису. Тож розглянемо результат такого налаштування на прикладі. (Мал. 2)
Мал. 2
Також хочемо звернути Вашу увагу ще одну корисну функцію. Іноді бувають ситуації, що Вам необхідно роздрукувати документ чи звіт з відображенням печатки/штампу.
Це також можна зробити в декілька кліків. Для цього перейдіть до «Параметрів системи», одразу в загальних налаштуваннях зверніть увагу на пункти «Накладати зображення підписів під час друку або друку в PDF» та «Накладати зображення штампів під час друку або друку в PDF». (Мал. 3)
Мал. 3
Саме за допомогою цих двох встановлених галочок Ви можете роздрукувати Ваш документ з візуальним відображенням підпису. Але зверніть увагу візуальне відображення не є юридично сильним, юридичну силу надає саме розшифрування КЕП, про яку ми розповіли на початку статті.
Сподіваємося інформація була для вас корисною і ви використаєте даний лайфхак у своїй роботі.
При виникненні запитань, звертайтесь за консультацією до чатботу в Телеграм.
Слідкуйте за новими публікаціями та дізнавайтесь більше!
Авторка: Іванченко Катерина, сертифікована спеціалістка ГК Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 4 днів тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - Місяць тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 2 місяці тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 23 днів тому...
Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень. - 3 місяці тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 3 місяці тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 8 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 4 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 5 місяців тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 6 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите