21 груд. 2020 р.
Кому та коли подавати форму 20-ОПП?

Лайфхаки
5 хв.
3734
Оновлено 03.01.2025 р.
В даній статті розглянемо порядок подання форми 20-ОПП. Передусім тема актуальна для тих, хто вперше реєструє господарські одиниці або починає роботу з РРО.
Згідно зі статтею 63.3 Податкового кодексу України, платники податків повинні реєструватись на облік в Державній податковій службі та надавати інформацію про об'єкти оподаткування. Ця процедура здійснюється шляхом подання форми 20-ОПП та регламентується наказом Міністерство Фінансів України №1588 від 09.12.2011 р.
Для розуміння порядку подання форми 20-ОПП достатньо знати відповіді на наступні питання:
Кому потрібно подавати 20-ОПП?
Форму 20-ОПП повинні подавати всі платники податків при реєстрації нових об'єктів оподаткування та при зміні даних про ці об'єкти.
Що може бути об'єктом оподаткування?
Об'єктом оподаткування може бути будь-яке майно, при використанні якого в підприємства виникають зобов'язання до сплати податків. При цьому для кожного об'єкта оподаткування повинен застосовуватися окремий податок. Наприклад такими об'єктами на одному підприємстві можуть бути торгові приміщення, склади, транспорт та земельні ділянки.
В яких випадках подавати 20-ОПП?
Форму 20-ОПП подають:
- якщо об'єкт оподаткування раніше не реєструвався в ДПС;
- при реєстрації нового об'єкта оподаткування;
- при зміні даних про об'єкт оподаткування (адреса, найменування, тип, тощо).
Як можна перевірити дані про об'єкти оподаткування та чи вони зареєстровані?
Відповідна інформація вказана в Кабінеті платника податків в розділі даних про платника.
До якої ДПС направити форму 20-ОПП?
Подається форма 20-ОПП в електронному вигляді за основним місцем обліку платника податків.
Сподіваємося, що даний короткий огляд порядку роботи з об'єктами оподаткування та формою 20-ОПП допоміг знайти відповіді на ваші питання!
Автор: Віктор Малюк, сертифікований спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс
Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання
Читайте також:
- 7 місяців тому...
Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення? - 9 місяців тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - 10 місяців тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 11 місяців тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 6 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 5 років тому...
M.E.Doc - додаткові модулі, якими не часто користуються
Якщо Ви використовуєте M.E.Doc тільки для подачі звітності чи реєстрації податкових накладних, ми покажемо Вам незвіданий, але дуже корисний функціонал програми. Буде цікаво, читайте далі. - 6 років тому...
Що Ви отримаєте особисто від переходу на електронні документи
Зараз, у нашому сучасному та цифровому світі все більше людей починає цінувати природу та навколишній світ, особливо, якщо поглянути на шкоду, яку ми наносимо середовищу, в якому живемо. - 6 років тому...
Як змусити бізнес працювати швидше, використовуючи M.E.Doc. Бізнес та Інтеграцію?
Зараз все більше компаній, підприємств та фізичних-осіб підприємців використовують електронний документообіг, обмінюються первинними документами онлайн, адже сучасність диктує свої правила. І дуже важливим стає йти в ногу із іншими прогресивними підприємствами. - 5 років тому...
25 років росту та діджиталізації, чого ми досягли за чверть сторіччя?
Сьогодні у житті нашої компанії визначний день – рівно 25 років тому у Полтаві була заснована група IT-компаній “Інтелектуальний сервіс”. Саме у жовтні 1995 року, у непрості часи дев’яностих, фундатори в обличчі Олексія Григорійовича Горбатько та Тетяни Георгіївни Бойко вирішили донести до бізнесу щось нове, а саме автоматизацію бухгалтерських процесів за допомогою програмного забезпечення - 5 років тому...
Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати
Ви знаєте, мені дуже часто здається, що в рамках впровадженню електронного документообігу (далі по тексту - ЕДО) ми якраз цим ми і займаємося! Якщо враховувати, що ЕДО - це економія ресурсів, ЕДО заощаджує час, який коштує грошей, ЕДО - це підвищення ефективності процесів! Та й взагалі, ЕДО - це майбутнє!
