26 бер. 2021 р.
Перевищення ФОПом ліміту в 1 млн. 320 тис. грн. Як діяти далі?

Лайфхаки
5 хв.
3006
Оновлено 20.01.2025 р.
Нагадуємо нашим користувачам, що до 1 січня 2022 року для ФОП-єдинників II-IV груп було відтерміновано обов’язкове застосування РРО/ПРРО, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує встановлений законом ліміт 1 млн. 320 тис. грн (220 розмірів мінімальної зарплати).
Податківці повідомляють, що у разі перевищення ліміту при розрахунку за готівку підприємці зобов’язані використовувати РРО чи ПРРО!
Слід також пам’ятати, що у випадку перевищення зазначеного ліміту, обов’язок застосовувати РРО\ПРРО буде продовжується на всі наступні періоди діяльності суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.
То чому краще обрати ПРРО?
Використання програмних РРО значно полегшить вашу роботу, у порівняння з аналоговим касовим апаратом. Серед запропонованих ринком ПРРО рекомендуємо зробити вибір між СОТА Каса та Cashalot. Давайте коротко переглянемо характеристики зазначених ПРРО:
СОТА Каса:
- це веб-ресурс, отже відсутня прив'язка до конкретного пристрою;
- має можливість роботи з смартфону;
- передбачає можливість зареєструвати 1000 чеків на місяць.
Cashalot:
- немає обмежень по кількості чеків та кас;
- має можливість видавати чеки покупцю на e-mail;
- передбачає можливість працювати офлайн у разі відсутності інтернету чи зв’язку з ФСКО;
- оновлюється автоматично.
Функціонал цих ПРРО повністю покриває потребу вашого підприємства у фіскалізації розрахункових операцій. А ми гарантуємо миттєву фіскалізацію чеків у ДПС без якихось зусиль.
І хоча ці сервіси існують на ринку відносно нещодавно, та вже встигли підкорити своїм функціоналом підприємців різних сегментів бізнесу.
Що говорити? Ознайомлюйтесь з кейсами впровадження для наших клієнтів за посиланням.
Автор: Ірина Желізняк, спеціаліст з цифрових продажів та сервісу групи компаній Інтелектуальний сервіс.
Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання
Читайте також:
- 7 місяців тому...
Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення? - 10 місяців тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - 11 місяців тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 11 місяців тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 6 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 5 років тому...
M.E.Doc - додаткові модулі, якими не часто користуються
Якщо Ви використовуєте M.E.Doc тільки для подачі звітності чи реєстрації податкових накладних, ми покажемо Вам незвіданий, але дуже корисний функціонал програми. Буде цікаво, читайте далі. - 6 років тому...
Що Ви отримаєте особисто від переходу на електронні документи
Зараз, у нашому сучасному та цифровому світі все більше людей починає цінувати природу та навколишній світ, особливо, якщо поглянути на шкоду, яку ми наносимо середовищу, в якому живемо. - 6 років тому...
Як змусити бізнес працювати швидше, використовуючи M.E.Doc. Бізнес та Інтеграцію?
Зараз все більше компаній, підприємств та фізичних-осіб підприємців використовують електронний документообіг, обмінюються первинними документами онлайн, адже сучасність диктує свої правила. І дуже важливим стає йти в ногу із іншими прогресивними підприємствами. - 5 років тому...
25 років росту та діджиталізації, чого ми досягли за чверть сторіччя?
Сьогодні у житті нашої компанії визначний день – рівно 25 років тому у Полтаві була заснована група IT-компаній “Інтелектуальний сервіс”. Саме у жовтні 1995 року, у непрості часи дев’яностих, фундатори в обличчі Олексія Григорійовича Горбатько та Тетяни Георгіївни Бойко вирішили донести до бізнесу щось нове, а саме автоматизацію бухгалтерських процесів за допомогою програмного забезпечення - 5 років тому...
Чому обирають нас?
Вже майже 25 років ми надаємо бухгалтерам та підприємцям програмні продукти, які полегшують облік та обмін документами
