19 квіт. 2021 р.
Лайфхаки по роботі з М.E.Doc.Зарплата

M.E.Doc
5 хв.
3399
Оновлено 20.01.2025 р.
Зараз, в еру цифрових технологій, все більше організацій переходять повністю на електронний документообіг. Не обходить даний процес стороною і ведення заробітної плати. Більшість із Вас знайомі с програмою «M.E.Doc» та користуються нею для подачі звітності, обміну первинними документами з контрагентами.
Дана стаття буде цікава та корисна для бухгалтерів, які ведуть облік праці та заробітної плати співробітників в модулі «M.E.Doc.Зарплата».
Хочемо поділитися з Вами деякими «лайфхаками» при роботі в даному модулі.
Лайфхак 1. Щомісяця на підприємстві виплачується аванс на календарний день або відсоток від заробітної плати. Цей розрахунок можна налаштувати один раз для всіх співробітників, перейшовши в розділ Зарплата-Адміністрування-Параметри (Мал.1).
Мал.1
Обравши варіант розрахунку перейдіть до Види оплат-Виплати-Аванс та поставте відмітку «Розраховується для всіх» (Мал.2).
Мал.2
Даний вид оплати буде доданий в список постійних утримань в особову картку всіх працівників.
Збережіть зміни та вийдіть із «Налаштувань». З цього моменту Вам більше не потрібно буде кожного місяця заносити аванс вручну.
Лайфхак 2. Якщо Вам необхідно нарахувати премію конкретній кількості співробітників, то не треба заходити в «Розрахунковий лист» кожного з цих працівників і вносити нарахування. Достатньо перейти до «Реєстру документів» обрати вид документа «Премія» (Мал.3)
Мал.3
На панелі інструментів натиснути «Створити запис», відмітити співробітників та натиснути «Ок» (Мал.4).
Мал. 4
Список з нарахованою премією по Вашим співробітникам відобразиться як в даному реєстрі так і в «Розрахунковій відомості» (Мал.5). Відсоток або суму премії редагуєте за потребою.
Мал. 5
Лайфхак 3. Швидко та легко формуються різні довідки про доходи.
Відкриваєте потрібну довідку, обираєте співробітника та натискаєте на панелі інструментів «Заповнити» (Мал.6).
Мал. 6
Програма запропонує заповнити документ даними, натискаєте на «Ок» і довідка готова. Не закриваючи документ, такими же діями, формуєте інформацію по іншим працівникам.
Лайфхак 4. На основі даних розрахункової відомості, Ви всього за декілька хвилин, сформуєте новий звіт об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ.
Просто перейдіть до потрібного додатка, введіть місяць та натисніть «Заповнити». Дані відобразяться в табличній частині (Мал.7).
Мал. 7
За допомогою модуля «M.E.Doc.Зарплата» Ви значно зекономите свій час та нерви при розрахунках зарплати!
Цікаво? Тоді дізнавайтесь більше за посиланням. Або краще напишіть нам в один з чат-ботів (в Telegram чи Messenger) і наші спеціалісти максимально швидко проконсультують вас та нададуть відповіді на усі запитання.
Автор: Яна Ярошина, сертифікована спеціалістка групи компаній Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 2 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - Місяць тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 2 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 3 місяці тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - Рік тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - Рік тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - Рік тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”?