19 квіт. 2021 р.
Лайфхаки по роботі з М.E.Doc.Зарплата

M.E.Doc
5 хв.
3560
Оновлено 20.01.2025 р.
Зараз, в еру цифрових технологій, все більше організацій переходять повністю на електронний документообіг. Не обходить даний процес стороною і ведення заробітної плати. Більшість із Вас знайомі с програмою «M.E.Doc» та користуються нею для подачі звітності, обміну первинними документами з контрагентами.
Дана стаття буде цікава та корисна для бухгалтерів, які ведуть облік праці та заробітної плати співробітників в модулі «M.E.Doc.Зарплата».
Хочемо поділитися з Вами деякими «лайфхаками» при роботі в даному модулі.
Лайфхак 1. Щомісяця на підприємстві виплачується аванс на календарний день або відсоток від заробітної плати. Цей розрахунок можна налаштувати один раз для всіх співробітників, перейшовши в розділ Зарплата-Адміністрування-Параметри (Мал.1).

Мал.1
Обравши варіант розрахунку перейдіть до Види оплат-Виплати-Аванс та поставте відмітку «Розраховується для всіх» (Мал.2).

Мал.2
Даний вид оплати буде доданий в список постійних утримань в особову картку всіх працівників.
Збережіть зміни та вийдіть із «Налаштувань». З цього моменту Вам більше не потрібно буде кожного місяця заносити аванс вручну.
Лайфхак 2. Якщо Вам необхідно нарахувати премію конкретній кількості співробітників, то не треба заходити в «Розрахунковий лист» кожного з цих працівників і вносити нарахування. Достатньо перейти до «Реєстру документів» обрати вид документа «Премія» (Мал.3)

Мал.3
На панелі інструментів натиснути «Створити запис», відмітити співробітників та натиснути «Ок» (Мал.4).

Мал. 4
Список з нарахованою премією по Вашим співробітникам відобразиться як в даному реєстрі так і в «Розрахунковій відомості» (Мал.5). Відсоток або суму премії редагуєте за потребою.

Мал. 5
Лайфхак 3. Швидко та легко формуються різні довідки про доходи.
Відкриваєте потрібну довідку, обираєте співробітника та натискаєте на панелі інструментів «Заповнити» (Мал.6).

Мал. 6
Програма запропонує заповнити документ даними, натискаєте на «Ок» і довідка готова. Не закриваючи документ, такими же діями, формуєте інформацію по іншим працівникам.
Лайфхак 4. На основі даних розрахункової відомості, Ви всього за декілька хвилин, сформуєте новий звіт об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ.
Просто перейдіть до потрібного додатка, введіть місяць та натисніть «Заповнити». Дані відобразяться в табличній частині (Мал.7).

Мал. 7
За допомогою модуля «M.E.Doc.Зарплата» Ви значно зекономите свій час та нерви при розрахунках зарплати!
Цікаво? Тоді дізнавайтесь більше за посиланням. Або краще напишіть нам в один з чат-ботів (в Telegram чи Messenger) і наші спеціалісти максимально швидко проконсультують вас та нададуть відповіді на усі запитання.
Автор: Яна Ярошина, сертифікована спеціалістка групи компаній Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 5 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 5 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 4 місяці тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 6 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 6 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 10 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - Рік тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. - 2 років тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити.
