8 трав. 2024 р.
Реєстрація податкових накладних в період зміни керівника

M.E.Doc
8 хв.
2105
Майже кожен платник ПДВ стикається з ситуацією, коли потрібно реєструвати податкові накладні або коригування після зміни керівника. Часто виникає питання, як саме та за допомогою підпису якого з керівників податкові накладні або коригування мають бути зареєстровані. У даному кейсі розглянемо найпоширенішу ситуацію.
Портрет клієнта, що звернувся:
- Бухгалтер підприємства
- Підприємство займається оптовою торгівлею різними технічними машинами, устаткованням і послугами з їх обслуговування
- Платник ПДВ
- За підписання та реєстрацію Податкових накладних відповідає лише керівник
- Відбулась зміна Директора
- Кількість податкових накладних більш ніж 100 шт. в місяць
- Користуються програмним забезпеченням M.E.Doc модулі “Звітність” та “Облік ПДВ”
- Мають діючі електронні підписи від АЦСК “Україна” обох директорів та печатки підприємства
Потреба і задача:
Звернувся Клієнт з таким питанням:
“В нас змінюється керівник. До 01.04.24 діє попередній директор, а з 02.04.24 вже буде новий. Що нам потрібно для зміни підписів? Які налаштування здійснити в програмі? Як зареєструвати податкові накладні що були виписані поки діяв попередній керівник, а реєстрація цих податкових припадає на період дії вже нового директора?”
Реалізація/Рішення:
Запропоноване рішення:
Клієнту спочатку запропонували підготувати необхідний перелік документів для отримання підпису на нового директора. Оформити 02.04.24 підпис на нового керівника та зареєструвати його в ДПС.
В Клієнта не було іншої особи, що міг би бути відповідальним за ведення бухгалтерського обліку чи за реєстрацію Податкових накладних під час роботи попереднього і нового керівника. Тому, ми запропонували в програмі M.E.Doc скористатись функціоналом підписання податкових накладних “іншим чинним підписом”. Для вірного підписання документа потрібно буде використовувати підписи попереднього керівника і нового. Зараз детальніше розглянемо, як це рішення реалізовано в програмі M.E.Doc на прикладі задачі від Клієнта. Даний приклад ситуації є найбільш розповсюджений у підприємств платників ПДВ.
Етапи вирішення запиту від клієнта:
- Клієнт підготував документи для отримання підпису на нового директора та 02.04.24 в день призначення він оформив собі підпис. З переліком необхідних документів можна ознайомитись тут.
- В програмі M.E.Doc в картці установи внесли інформацію про нового директора в розділі керівництво (Мал. 1)
Мал. 1
- Завантажили в програму сертифікат нового керівника в реєстрі сертифікатів
- На період реєстрації податкових накладних, що були виписані в перехідний період зміни керівників налаштували комплект підписів з врахуванням вибору обох директорів (Мал. 2). Після завершення реєстрації таких податкових накладних, налаштування можна змінити буде тільки на нового керівника
Мал. 2
- Заключили договір з податковою шляхом реєстрації нового сертифікату підпису керівника в ДПС - відправили “Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС” (J1300207) з програми, підписавши підписом нового директора та печаткою (Мал. 3)
Мал. 3
- В програмі Клієнта вже були створені Податкові накладні, що були виписані поки діяв попередній керівник і ще не пройшли реєстрацію. Для прикладу бухгалтер обрав одну податкову накладну, яку потрібно зареєструвати, щоб побачити як працює необхідний функціонал в програмі. В обраній Податковій накладній посадовою особою вказали попереднього директора, що діяв на день її складання/виписки. Підписали його підписом і відправили на реєстрацію в ДПС
- Отримали квитанцію №1, що документ не прийнято через те, що підписант, попередній керівник вже не є посадовою особою на підприємстві. Далі в цьому відхиленому документі, не копіюючи, натисли вкладку “наступні дії”, обрали “продовжити обробку документа”, “підписати іншим чинним підписом” (Мал. 4), обрали ключ нового вже керівника, що діє на дату реєстрації ПН, підписали і відправили в ДПС. Отримали квитанцію - “Документ прийнято” і Податкова накладна успішно зареєстрована
Мал. 4
Результат:
- Клієнт швидко отримав ключ на нового керівника
- Отримав кваліфіковану допомогу в налаштуванні та роз'ясненні послідовності дій в таких випадках
- Всі податкові накладні, що виписувались в період зміни директора успішно зареєстровані в ЄРПН з допомогою наших продуктових рішень M.E.Doc та підписів АЦСК Україна
Наші телефони:
+380950364004; +380980364004; +380730364004
Авторка: Чегашова Ольга - провідна фахівчиня ГК"Інтелектуальний сервіс".

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 2 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - Місяць тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 2 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 3 місяці тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - Рік тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - Рік тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - Рік тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”?