У НАЗК розповіли про нові принципи перевірки е-декларацій

У НАЗК розповіли про нові принципи перевірки е-декларацій

Цього року команда Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) ввела ряд сервісів, покликаних спростити процес подачі е-декларацій.

1 червня закінчилася кампанія декларування.


Читайте також:

Оренда державного і комунального майна буде відбуватися через електронні аукціони

Як обчислюється сума податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,
для фізичних осіб

Як оформити вихід працівників після карантину: рекомендації від Держпраці

Податківці призначатимуть позачергові перевірки ФОП на підставі даних Prozorro

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:


За підрахунками, 907 тисяч щорічних декларацій було подано. Це на 94 тис. більше, ніж в минулому році. Останні кілька місяців перебудовувана робота контакт-центру, запщено сайт deklaruy.org.ua, провдена велика робота з антикорупційним штабом, для того щоб актуалізувати їх чат-бот Тарас.

Крім того, були прийняті нові процедури проведення перевірок декларацій і новий порядок перевірки. Так, спочатку проходить порядок повної перевірки, далі порядок відбору декларацій, після цього - порядок автоматизованого розподілу обов'язків з проведення перевірок.

Нові принципи перевірки декларацій:

  • процес повної перевірки триватиме 120 днів;
  • декларація може перевіритися ще раз в разі появи нової інформації;
  • декларації посадових осіб будуть перевірятися найпершими.

Влітку НАЗК планує запустити електронний реєстр звітів політичних партій.

Функціонал реєстру декларацій не запрацює ідеально з приходом нових людей, але що істотно змінилося, так це ставлення до цієї нової команди. 

За словами заступника голови Національного агентства з питань запобігання корупції Олександра Стародубцева, сам функціонал реєстру декларацій не запрацює ідеально з приходом нових людей, але що суттєво змінилось, то це відношення до цього нової команди.

Він також поділився ситуацією щодо кадрового набору у НАЗК:

  • 409 людей передбачені законом;
  • 251 працівник вже є станом на 3 червня;
  • 15 посад оголошено тимчасовою процедурою;
  • 2000 заявок отримано;
  • лише 23 позиції можуть бути оголошені з огляду на нормативні обмеження



За матеріалами: uteka.ua та news.finance.ua

 

Редактор: Ковальова Альона, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh
+38  

Читайте також: