Податкові перевірки із 8 серпня: доповнено перелік підстав для їх проведення

Податкові перевірки із 8 серпня: доповнено перелік підстав для їх проведення 14-08-2020

Норми діють із 8 серпня 2020 року

В ГУ ДПС в Одеській області розповіли про податкові новації, які містить Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб - підприємців" від 14.07.2020 р. № 786-IX.

Саме цей Закон зменшив штрафи за несвоєчасну реєстрацію окремих ПН та РК в ЄРПН, які діють уже із 08.08.2020 р.

Проте із 08.08.2020 р. також внесено зміни до ПКУ щодо процедури проведення перевірок. Виключено норми, які надавали право контролюючим органам при перевірці оформлення працівників опитувати їх та роботодавців про виплачені пасивні доходи та інші додаткові блага та відшкодування.


Читати також:

Змінено правила перевірки додержання законодавства про працю

З 1 вересня розпочнуться перевірки з питань виявлення неоформлених
трудових відносин. Кого перевірять в першу чергу

Рада ухвалила зміни щодо усунення податкової дискримінації ФОПів

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:


Окрім того, на період дії карантину контролюючим органам надано право проводити документальні позапланові перевірки за зверненнями платника податків.

Ще однією новелою є те, що підтвердити достовірність реєстраційного номера облікової картки платника податків можна документом, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі (картка платника податків), або даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження.

Особа за власним вибором пред'являє один із зазначених документів для надання даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Особа може пред'явити копію документа, що засвідчує реєстрацію особи в Державному реєстрі, у тому числі і в електронному вигляді, за умови наявності в одержувача інформації технічної можливості здійснити перевірку відповідності реєстраційних даних фізичної особи даним Державного реєстру в електронній формі.

Натомість норми, які стосуються Електронного кабінету платника, набирають чинності через 3 місяці з дня опублікування, тобто з 8 листопада 2020 року.

Зокрема, буде скасований договір про визнання електронних документів для реєстрації в Електронному кабінеті платника та передбачається, що в Електронному кабінеті відображатимуться податкові повідомлення-рішення.

Контролюючий орган буде вести листування з платниками податків в електронній формі, якщо вони подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.

 

Джерело: БУХГАЛТЕР.UA

Редактор: Ковальова Альона, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh


Залишайте свої коментарі


Поділитися статтею з друзями!


Популярні cтатті