3 вер. 2019 р.
З 1 жовтня Україна має повністю відмовитися від паперового документообміну
Законодавчі зміни
5 хв.
10993
Таке завдання поставив прем’єр-міністр Олексій Гончарук перед міністром Кабінету міністрів Дмитром Дубілетом під час зустрічі з президентом України Володимиром Зеленським 2 вересня 2019 року.
«З 1 жовтня ми повинні повністю відмовитися від паперового документообігу. Ми плануємо заборонити використання і обмін між держорганами папірцями», — сказав прем’єр.
Він додав, що це складне завдання, оскільки потрібно синхронізувати системи між великою кількістю органів. Однак прем’єр вважає його реалістичним.
Також він заявив, що наступний - 2020 рік стане роком тотальної цифровізації країни, це означає, що після 2020 року українська держава має бути повністю в смартфоні.
Міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет також заявив, що поки що йдеться про документообмін між установами! А повна диджиталізація документообігу - це завдання на найближчі один-два роки. Отже всі організації чекає також поступовий перехід на Електронний документообмін.
Ціль в автоматизації та переході з паперової форми документообігу на електронну з використанням новітніх технологій ставить перед собою і Група IT-компаній «Інтелектуальний сервіс».
Наразі є ціла низка рішень, які забезпечують можливість електронного документообміну між підприємствами будь-яких форм власності, та в повному обсязі відповідають всім нормам чинного Законодавства України.
До одного з найпоширеніших та популярних можна віднести програмне забезпечення M.E.Doc та веб-сервіс СОТА, за допомогою яких вже зараз можна запроваджувати саме електронну форму документообігу на підприємстві. І це вже декілька років активно використовується на практиці як державними так і господарськими організаціями.
Також за останні півроку великої популярності набрало рішення FlyDoc, яке дозволяє обмінюватися електронними документами безпосередньо з облікової системи 1С!
В вищезгаданих програмах це можна робити за лічені хвилини. Тим самим зменшуються витрати часу та коштів на їх друк, відправку та доставку. При цьому робота Вашого підприємства повністю відповідає всім умовам чинного Законодавства.
Всі можливості вищезгаданних рішень для безболісного переходу Вашого підприємства на Електронний документообіг Ви можете знайти на нашому сайті intelserv.net.ua. Також маєте можливість як замовити собі програмний продукт на сайті так і задати питання нашим кваліфікованим спеціалістам через online-чат та за Контактними номерами телефонів: (095) 0364004, (098) 0364004, (073) 0364004.
Адже ми цінуємо Ваш час!
Детальніше про Електронний документообмін
Автор: Рибалко Максим
__________________________________________________________________________
Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:
- корисні лайфхаки
- актуальні новини
- та розважальна рубрика
!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.
Читайте також:
- Місяць тому...
Інструмент для моніторингу та аналізу законодавства з оподаткування та бухгалтерського обліку | LIGA360 для бухгалтера
Пропонуємо рішення для спрощення пошуку, аналізу та систематизації важливої інформації для бухгалтера. - Місяць тому...
Зміна мінімальної заробітної плати з 1 квітня 2024, на які показники вплине
З 1 квітня 2024 року змінюється розмір мінімальної заробітної плати у місячному розмірі до 8000 грн; у погодинному – 48 грн. Які показники зміняться услід за мінімалкою, а що залишиться без змін, розглянемо в даній статті. - 9 місяців тому...
Впровадження проєкту е-ТТН
Міністерство цифрової трансформації та USAID / UK aid проєкту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS” у партнерстві з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури й за участі ГО “Інститут аналітики та адвокації”, яка на період реалізації проєкту є адміністратором системи е-ТТН поновили впровадження проєкту е-ТТН. - 7 місяців тому...
Зміни до Постанови 100 - Постанова КМУ від 8 вересня 2023 року № 957
Постановою КМУ від 8 вересня 2023 року № 957 внесені зміни до Порядку № 100. Зміни набрали чинності з 12.09.2023 року. Що змінилося? - 3 років тому...
Керівників планують штрафувати за ненадання даних про відокремлені підрозділи
У ВРУ запропонували законопроєкт, що встановить адміністративний штраф у розмірі від 5100 до 8500 грн для керівників підприємств за неподання відомостей до ЄДР про відокремлені підрозділи - 5 років тому...
Робота банківської системи у 2019 році
- 3 років тому...
Про заходи для підтримки платників податків
У Раді зареєстровано два нові законопроєкти для підтримки платників податків у 2021 році - 5 років тому...
Увага, зміни: Порядок державної реєстрації юридичних осіб, ФОП та громадських формувань
Уточнено особливості проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі - 5 років тому...
Оподаткування ПДФО коштів, витрачених працівником на господарські потреби підприємства: роз’яснення Мінфіну
- 5 років тому...
З 1 квітня оновлено довідники податкових пільг!