24 бер. 2020 р.
Як одержати сертифікат про форс-мажор в нинішніх умовах: роз'яснює ТПП

Різне
5 хв.
1834
Який пакет документів необхідно подати для одержання сертифіката про форс-мажорні обставини? Чи може заявник самостійно його підготувати?
Торгова-промислова палата України роз'яснює, який пакет документів необхідно подати для одержання сертифікату про форс-мажорні обставини.
Який пакет документів необхідно подати для одержання
сертифіката про форс-мажорні обставини?
Чи може заявник самостійно його підготувати?
Підготувати потрібні документи нескладно, враховуючи, що заявник як ніхто краще знає про свої зобов’язання. Торгово-промислові палати постійно надають безкоштовні консультації і роблять усе, аби максимально спростити цей процес.
Звертаємо увагу, що вся загальна інформація розміщена на сайті ТПП України у розділі «Послуги – Засвідчення форс-мажорних обставин». Тут є форми заяв та зразки їх заповнення, а також тарифи, рахунок та акти.
Читайте також:
Нововведення для бізнесу в період COVID19. Які нюанси треба знати?
Онлайн-послуги, які можна отримати, не виходячи з дому
Електронний документообіг як антикризовий засіб для бізнесу
Важливо! Офіційна заява "Інтелектуального сервісу" щодо Covid-19
Як з 1С надсилати документи контрагентам чи в ДПС? Або як в 1С отримати вхідні документи?
Крім того, враховуючи складну ситуацію, в якій опинились більшість підприємців на території України у зв’язку карантином, введеним Кабінетом Міністрів України, та запровадженням обмежуючих заходів у відповідних сферах, ми спростили процедуру подання заяви.
Більшість звернень, які ми одержуємо, пов’язані з неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, то в такому разі вам знадобиться мінімальний пакет документів:
- відповідна форма заяви, підписана керівником підприємства;
- копія договору;
- копія наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів;
- повідомлення (сповіщення іншої сторони).
Надсилати документи слід в електронному варіанті на електронну адресу: ucci@ucci.org.ua.
Звертаємо увагу, що заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку з введеним карантином.
Ви маєте змогу отримати електронний підпис (КЕП) або програму для подачі звітності на нашому сайті - https://intelserv.net.ua/ .
На даний момент також реалізовано можливість записатись у електронну чергу для отримання КЕП або ж, якщо у Вас ще діють ваші електронні підписи, зробити Автопродовження, не виходячи з дому!
Як саме? Інформація доступна за цим посиланням - https://intelserv.net.ua/blog/material/id/179
За матеріалами: Торгово-Промислова Палата України та «Дебет-Кредит»
Редактор: Ковальова Альона, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Читайте також:
- 10 днів тому...
Розширюємо режим роботи нашої консультаційної лінії
Маємо гарну новину — ми розширили години роботи нашої лінії консультацій, яка забезпечує підтримку користувачів наших програмних рішень. - 3 місяці тому...
Весняна пропозиція від Flydoc: знижка 50% для нових користувачів
Весна – це час нових можливостей, і Flydoc підготував спеціальну акцію для тих, хто ще не користувався сервісом. Нові користувачі можуть придбати річну ліцензію зі знижкою 50%. Умови акції - 6 місяців тому...
Увага! Планові технічні роботи 21 грудня 2024 року
Шановні користувачі! У зв’язку з проведенням планових робіт із технічного обслуговування обладнання КНЕДП ТОВ "ЦСК “Україна”, які заплановані на 21 грудня 2024 року у період з 12:00 до 18:00, доступ до сервісів надавача довірчих послуг може бути обмежений. - 9 місяців тому...
“Першокласна знижка”: мінус 50% для нових клієнтів Flydoc
Із 2 до 27 вересня у Flydoc триватиме спеціальна акція — “Першокласна знижка”. Усі нові клієнти сервісу Flydoc можуть придбати ліцензію для роботи в програмі зі знижкою - Рік тому...
Зміна вартості на рішення від M.E.Doc
На жаль, у зв'язку з триваючою війною в нашій країні, ми стикаємося з рядом економічних викликів. - Рік тому...
Увага! Зловмисники розсилають шкідливі повідомлення
Шановні клієнти, будьте обачні! - 2 років тому...
Помічник online. Чат-бот.
На сьогодні в нашій компанії поки переважає спілкування в телефоні, але світові тенденції рухаються в бік офлайн спілкування в чатах, месенджері. - 2 років тому...
Дайджест оновлень функціоналу M.E.Doc за серпень 2023 р.
В оновленнях серпня з’явилися нові бланки та реалізовано доробки функціоналу у програмі M.E.Doc - 2 років тому...
Клієнт - наше все!
Клієнт - наше все! Адже саме на сервісі для наших Клієнтів побудована вся наша робота. 07.07.2023 Група компаній “Інтелектуальний сервіс” провела захід під назвою “День Клієнта”. - Рік тому...
е-ТТН 2024
Проект е-ТТН передбачає заміну паперових товарно-транспортних накладних електронними.