Оцініть переваги онлайн-звітності та електронного документообміну від 26 грн на місяць!

Як одержати сертифікат про форс-мажор в нинішніх умовах: роз'яснює ТПП

Як одержати сертифікат про форс-мажор в нинішніх умовах: роз'яснює ТПП 24-03-2020

Який пакет документів необхідно подати для одержання сертифіката про форс-мажорні обставини? Чи може заявник самостійно його підготувати?

Торгова-промислова палата України роз'яснює, який пакет документів необхідно подати для одержання сертифікату про форс-мажорні обставини.

Який пакет документів необхідно подати для одержання
сертифіката про форс-мажорні обставини? 
 

Чи може заявник самостійно його підготувати?

Підготувати потрібні документи нескладно, враховуючи, що заявник як ніхто краще  знає про свої зобов’язання. Торгово-промислові палати постійно надають безкоштовні консультації і роблять усе, аби максимально спростити цей процес. 

Звертаємо увагу, що вся загальна інформація розміщена на сайті ТПП України у розділі «Послуги – Засвідчення форс-мажорних обставин». Тут є форми заяв та зразки їх заповнення, а також тарифи, рахунок та акти.


Читайте також:

Нововведення для бізнесу в період COVID19. Які нюанси треба знати?

Онлайн-послуги, які можна отримати, не виходячи з дому

Електронний документообіг як антикризовий засіб для бізнесу

Важливо! Офіційна заява "Інтелектуального сервісу" щодо Covid-19

Як з 1С надсилати документи контрагентам чи в ДПС? Або як в 1С отримати вхідні документи?


Крім того, враховуючи складну ситуацію, в якій опинились більшість підприємців  на території України у зв’язку карантином, введеним Кабінетом Міністрів України, та запровадженням обмежуючих заходів у відповідних сферах, ми спростили процедуру подання заяви. 

Більшість звернень, які ми одержуємо, пов’язані з неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, то  в такому разі вам знадобиться  мінімальний пакет документів:

  • відповідна форма заяви, підписана керівником підприємства;
  • копія договору;
  • копія наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів;
  • повідомлення (сповіщення іншої сторони). 

Надсилати документи слід в електронному варіанті на електронну адресу: ucci@ucci.org.ua.

Звертаємо увагу, що заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку з введеним карантином.


Ви маєте змогу отримати електронний підпис (КЕП) або програму для подачі  звітності на нашому сайті - https://intelserv.net.ua/ . 

На даний момент також реалізовано можливість записатись у електронну чергу для отримання КЕП або ж, якщо у Вас ще діють ваші електронні підписи, зробити Автопродовження, не виходячи з дому!

Як саме? Інформація доступна за цим посиланням - https://intelserv.net.ua/blog/material/id/179


За матеріалами: Торгово-Промислова Палата України та «Дебет-Кредит»

Редактор: Ковальова Альона, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh


Поділитися статтею з друзями!


Популярні cтатті