Блог бухгалтера. ГК Інтелектуальний Сервіс
ГК Інтелектуальний Сервіс

Блог бухгалтера



Перенесення ПЗ M.E.Doc на інший ПК. Детальна інструкція

31-01-2019 | 830
Перенесення ПЗ M.E.Doc на інший ПК. Детальна інструкція

Якщо у Вас виникла необхідність в перенесенні даних які мають відношення до ПЗ M.E.Doc, необхідно – зберегти важливі дані для роботи вашого підприємства. І це не тільки база даних зі створеними звітами, але й дані налаштування програми та доступу користувачів, а також кваліфіковані електронні підписи (КЕП).

Зверніть Увагу. Місце зберігання Ваших даних наприклад локально на Вашому комп’ютері, флеш-носії, або на будь-яких інших дисках та носіях.

Отже, переглянемо усі способи зберігання Вашої звітності та даних у ПЗ M.E.Doc:

1. Резервне копіювання.

Зберігаються лише звіти, запити, первинні документи та дані Вашого підприємства без налаштувань ПЗ.

Використовується у таких випадках:

  • для відновлення даних у випадку їх втрати.
  • у разі пошкодження техніки, на якій користувалися програмою.
  • для перенесення програми на інший комп'ютер.
  • для збереження на зовнішньому носії.

Цей спосіб буде корисним для користувачів, які не використовують тонкі налаштування (користувачі та ролі, налаштування таблиць). Рекомендуємо Вам створювати резервну копію якомога частіше (не менше ніж раз на день)та зберігати її вдалі від третіх осіб.

Як виконується відновлення даних з резервної копії

Для відновлення даних підприємства з резервної копії програми виконайте наступне:

  1. Запустіть програму M.E.Doc. При першому запуску використовується логін «Admin», а пароль відсутній, тому тільки натисніть ОК.
  2. Оберіть Відновлення резервної копії.
  3. У наступному вікні оберіть файл резервної копію, який необхідно відновити.

Зверніть Увагу! Програма перевіряє каталог, у який за замовчуванням зберігаються резервні копії програм (...:\Мои документы\ZVIT_ARC) та знаходить розміщені у цих каталогах файли. Список всіх знайдених файлів відображається у вікні. За замовчуванням файл копії містить у своїй назві дату та час збереження і має розширення .ZBK: YYYY-MM_DD_XX-XX.ZBK.  Якщо в резервній копії існують дані декількох підприємств, Ви маєте змогу Вибрати, які саме дані потрібно відновити.

Після вибору даних для відновлення натисніть кнопку Далі.
 

2. Архівування програми.

Містить копію бази даних програми, копію бібліотек, налаштувань, облікових записів та ролей користувачів.

Може використовуватися:

  • для відновлення даних у випадку пошкодження.
  • при втраті інформації на робочому комп’ютері.
  • у разі необхідності перевстановлення операційної системи комп’ютера.
  • для переміщення M.E.Doc на інший комп'ютер.

Корисно для організацій з великою кількістю облікових записів користувачів з різним рівнем доступу до функціоналу програми, оскільки у архіві зберігаються всі налаштування ролей користувачів M.E.Doc.

Основні рекомендації:

  • Регулярно створювати архів програми та зберігати його копію на сторонньому носії в безпечному місці без доступу третім особам.
  • Дані можуть бути відновлені з архіву програми в будь-який час, що дозволить швидко перемістити або відновити робоче місце користувача.
  • Більш детально про створення та відновлення даних з архіву в інструкції.

Створення архіву програми:

1. Перейдіть у модуль Адміністрування та оберіть розділ Менеджер архіву програми.

Зверніть Увагу! Для мережевої версії програмного комплексу Менеджер архіву програми запускається лише з серверної частини! Також  радимо Вам  впевнитись, що на всіх робочих станціях було припинено користування програмним комплексом.

2. Вкажіть ім`я та пароль користувача (користувач повинен володіти правами на створення резервної копії програми) та натисніть ОК:

3. У наступному вікні, у разі потреби, змініть налаштування створення архіву програми:

  • встановлена опція Зберігати тільки – вкажіть кількість останніх створених архівів, що потрібно зберігати, попередні архіви, що перевищують кількість заданих, видаляються без можливості відновлення; якщо опція не встановлена зберігатимуться всі створені архіви;
  • встановлена опція Створювати архів з перевіркою бази – перед створенням архіву буде виконано перевірку бази Firebird програмного комплексу; результати перевірки зберігаються у текстовому файлі checkFB.log, перевірена БД буде додана у створений архів, існуюча база даних програми не замінюється,
  • якщо під час перевірки виявлено помилки, архів програми не створюється.

4. Для створення архіву натисніть кнопку Створити архів.

5. Відкриється вікно Збереження файлу. Оберіть каталог, в якому бажаєте зберегти архів. Натисніть кнопку Зберегти.


Зверніть Увагу!  Регулярне створення резервних копій, їхнє належне зберігання разом із збереженням електронного підпису (КЕП) здійснюється Вами та забезпечує, при необхідності, легке відновлення Ваших даних.

 

 


Поділитися статтею з друзями!


Популярні статті