Оцініть переваги онлайн-звітності та електронного документообміну від 26 грн на місяць!

Види ЕДО та який варіант документообігу на вашому підприємстві?

Види ЕДО та який варіант документообігу на вашому підприємстві? 04-06-2019

З самого початку заснування суб'єкт господарювання, в залежності від потреб,  взаємодіє з різними суб'єктами - це і держава, і бізнес - партнери, і контрагенти, і звичайні споживачі. Для ідентифікації інформаційної та економічної взаємодії вже давно набули поширення терміни, які влучно та зрозуміло визначають тип взаємодії (Мал.1):

Мал. 1

Детальніше про кожен тип:

  • В2В (англ. business to business) — бізнес - бізнес. Тобто, взаємовідносини між підприємствами;
  • B2G (англ. business-to-government) — бізнес - держава. Відносини між бізнесом та державою;
  • B2C (англ. business-to-consumer) —  бізнес - споживач. Термін означає комерційні взаємовідносини з фізособою - «кінцевим» споживачем;
  • G2C (англ. government-to-consumer) — споживач - держава. Тобто, взаємовідносини між державою та фізособою - «кінцевим» споживачем;
  • C2C (англ. consumer-to-consumer) —  споживач - споживач. Тобто, комерційні взаємовідносини фізособи з фізособою.


Більшість суб'єктів господарювання України у своїй комерційній діяльності є учасниками взаємовідносин в рамках B2G, В2В, B2C. І от в рамках таких взаємовідносин виникає питання до Вас, наші шановні читачі:  

  • “Як організований документообіг на вашому підприємстві?”


З B2G на сьогодні питання вирішено -  майже на 100% впроваджено електронний документообіг (ЕДО). Це пов’язано з тим, що великі, середні підприємства, ФОП - платники ПДВ зобов’язані подавати усю звітність у електронній формі. Всі вже до цього звикли і користуються перевагами ЕДО.

Документообіг на вашому підприємстві


А от щодо організації  зовнішнього ЕДО з контрагентами та споживачами, то тут чомусь досі спостерігаються застарілі паперові відносини.

  • “Чому так відбувається?”


Ми пропонуємо Вам невеличкий тест. Проаналізуйте, якому варіанту ЕДО з контрагентами та споживачами відповідає Ваше підприємство:

1) Немає електронного документообігу.

Мал. 2. Обробка паперових документів


2) Всередині підприємства внутрішні бізнес-процеси вже автоматизовані (за допомогою впровадження інформаційних та облікових систем), але не має ЕДО з контрагентами.

Мал.3. Відправка паперових примірників документів


3) Впроваджено ЕДО як всередині підприємства, так і з контрагентами.

Мал. 4 Електронний документообіг з контрагентами


Якщо ваш варіант відповіді №3 - вітаємо! Ви у тренді та йдете у ногу з часом!

Якщо ваші варіанти №1 та №2, то радимо осучаснюватись скоріше, а ми Вам в цьому допоможемо - тел.: (095) 036-4004, (098) 036-4004, (073) 036-4004.

Адже міжкорпоративний документообіг (електронна взаємодія з контрагентами) набирає обертів у світі і може статись, що завтра ваша фірма буде одна з останніх, хто ще не перейшов на ЕДО.

За матеріалом medoc.ua

__________________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.


Поділитися статтею з друзями!


Популярні cтатті