7 лют. 2024 р.
Приклад використання електронного ключа | ЦСК "Україна" 2024
ЕДО
9 хв.
772
Кваліфікований електронний підпис має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису (П.4 ст. 18 ЗУ №2155-VII від 5.10.2017 р.)
Сфера використання електронного підпису, у наш час, доволі широка. З його допомогою ми подаємо звіти в контролюючі органи, підписуємо декларації, фіскалізуємо чеки, підписуємо петиції, тощо. Але трапляються і нестандартні випадки.
Приклад 1: Електронний підпис для роботи в службі таксі
В грудні 2023 року до нашого офісу в м. Одеса звернувся водій служби таксі за допомогою. На його робочому віртуальному гаманці були кошти, які він хотів перевести на свою банківську картку. Для цього потрібно було верифікувати аккаунт водія в застосунку. Відповідно, верифікація відбувалась за допомогою КЕП. Клієнт ще жодного разу не стикався з таким і вперше чув, що таке електронний підпис.
Для оформлення електронного підпису достатньо було мати оригінал паспорту, ідентифікаційний код та будь-який USB-накопичувач. У клієнта всі документи були, але не було з собою флешки. Ми запропонували зберегти КЕП на його мобільний телефон, оскільки файл зберігається тільки на носієві користувача. Вказавши всю необхідну інформацію до заявки на сертифікат для КЕП, ми швидко та без проблем оформили електронний підпис.
Упевнившись, що КЕП збережено та активовано, ми допомогли клієнту пройти повну верифікацію його аккаунту в системі служби таксі, виконавши такі дії:
- Разом з клієнтом з його мобільного телефону перейшли за посиланням, яке було надано для верифікації, додали скановані документи водія.
- Серед переліку надавачів ЦСК вибрали КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів Україна".
- Обрали файл електронного підпису з папки на телефоні, куди перед цим його було збережено. Клієнт ввів пароль до свого КЕП, який він вносив при його генерації.
Верифікація пройшла успішно! Щоб впевнитись, що ми все зробили вірно, клієнт одразу звернувся до технічної підтримки служби таксі, де йому підтвердили успішне виконання наших дій.
Таким чином, приблизно за 20 хвилин (а то і менше), ми задовільнили потребу Клієнта в повному обсязі! Клієнт задоволений та був дуже вдячний, що його питання вирішилось.
Приклад 2: Захищений електронний підпис для участі в тендері
Днями, до нас в офіс в м. Суми завітав підприємець зі словами "Дівчата, допоможіть, тендер горить, не можу підписати". Наші спеціалісти одразу почали з’ясовувати деталі даного питання. Виявилося, що клієнту потрібен саме КЕП на захищеному носієві, для роботи на тендерному майданчику, як то кажуть "Потрібно було ще на вчора". Стало зрозуміло, що токен клієнту не підходить, бо потрібно завжди носити з собою цю флешку (яку можна десь забути чи загубити), та щоб застосувати такий підпис, потрібен тільки комп’ютер чи ноутбук з USB-портом — це не дуже зручно для нього. Підприємцю доводиться працювати на різних гаджетах, оскільки він не має постійного робочого місця.
Тож, ми запропонували оформити КЕП на хмарному захищеному носієві - CloudKey. Для оформлення даного підпису потрібно було тільки надати паспорт та код підприємця і вже через півгодини сертифікат було активовано. Далі ми допомогли встановити мобільний застосунок на телефон, завантажити сертифікати, тому підприємцю з легкістю вдалося підписати тендер. Клієнт був дуже задоволений даним рішенням, адже ключ завжди доступний для користувача і підписати будь-які документи можна навіть зі смартфона.
Ми з впевненістю можемо сказати, що хмарний захищений носій - чудове рішення для бізнесу. CloudKey зберігає КЕП у хмарі, а власник має доступ до свого ключа 24/7. Доводиться постійно враховувати всі фактори, які можуть вплинути на підписання документів та затягнути процеси погодження у часі. З хмарним ключем таких проблем не існує.
Ми вдячні Клієнтам за довіру та цікаві питання!
Записатися в е-чергу для отримання електронного підпису
Лінія консультацій ГК "Інтелектуальний сервіс"
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 3 місяці тому...
Відправка фінансової звітності до біржі
У програмі M.E.Doc реалізована можливість відправки фінансової звітності до бірж. Докладніше читайте у статті. - 5 місяців тому...
Налаштувати отримання первинних документів в M.E.Doc | ЕДО 2024
Програмні рішення M.E.Doc, СОТА, Flydoc та API.ПТАХ одні з провідних платформ для електронного документообігу (ЕДО) і надають підприємствам можливість автоматизувати та спростити процес отримання та обробки первинних документів. - 6 місяців тому...
Як за допомогою електронного документообігу звільнитися від залежності друкувати документи для контрагентів: якщо у контрагента немає ЕДО , або як відправити підписаний pdf-документ контрагенту через
Впровадження електронного документообігу (ЕДО) стало ключовим кроком для багатьох компаній у напрямку оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності та зниження витрат. Розповідаємо про дві потреби, які потрібно вірішувати підприємству при використанні ЕДО - 10 місяців тому...
Автоматичне заповнення електронного документа на основі іншого в програмі M.E.Doc
Налаштування автоматичного перенесення даних із рахунка в видаткову накладну, попередньо відредагувавши шаблон цього документа згідно з потребами клієнта. - 9 місяців тому...
Візування первинних документів у M.E.Doc
Функціонал "Візування первинних документів" призначений для внутрішнього затвердження вхідних та вихідних документів відповідальними особами. - 10 місяців тому...
Приклад використання електронного ключа | ЦСК "Україна" 2024
Розповідаємо про варіанти використання електронного підпису від ЦСК "Україна" для участів в тендері або для роботи в службі таксі - Рік тому...
Електронний документообіг в умовах війни: як організувати процес підписання документів
Яка у Вас перша асоціація на слово документ? Багато хто уявляє собі щось на папері з підписом та печаткою. Більш цифровизовані користувачі скажуть що це файл з електронними підписами. - 8 місяців тому...
Рішення: Відображення Податкової накладної, яка не відображається у реєстрі | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Не можете знайти потрібну Податкову накладну у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, хоча вона наявна у реєстрі податкових документів? Розповідаємо про рішення у нашому блозі. - 10 місяців тому...
Відправити файл довільного формату через M.E.Doc | Електронний документообіг 2024
Маєте документ довільного формату (акт, договір, діловий лист, повідомлення і.т.д) та не знаєте як відправити його діловому партнеру в електронному вигляді? - 4 років тому...
European Business Association підтримала Законопроект "Про хмарні послуги"