21 лют. 2024 р.
Візування первинних документів у M.E.Doc
ЕДО
6 хв.
695
Функціонал "Візування первинних документів" призначений для внутрішнього затвердження вхідних та вихідних документів відповідальними особами.
Він дозволяє керівникам здійснювати контроль та затвердження документів, що сприяє покращенню ефективності та зменшенню часових затрат на внутрішні погодження.
Розповідаємо детальніше про процес налаштування візування документів в M.E.Doc:
Задача:
Група компаній “Інтелектуальний сервіс” вже більше 28 років обслуговує своїх клієнтів по програмному забезпеченню для бухгалтерів та власників бізнесу, такому як M.E.Doc. На лінії консультації ми отримали питання від клієнта: “Як у програмі M.E.Doc налаштувати попереднє візування рахунків підписом директора, сума яких перевищує 10000 грн.?”
Рішення:
Візування документів у програмі M.E.Doc налаштовується в розділі Первинні документи - Користувацькі налаштування комплектів підписів.
Перший крок. Вгорі на панелі інструментів натискаємо - Створити запис (1). Заповнюємо поле Найменування та вибираємо для яких документів діятимуть наші налаштування (2). В нашому прикладі клієнту потрібні налаштування для вихідних документів.
Мал. 1
Другий крок. Налаштовуємо перелік умов. Виділяємо поле Тип документа, натискаємо кнопку Змінити (3) та обираємо Рахунки (4). Тим самим методом вносимо суму “від 10000 грн.” у поле - Сума по документу.
Мал. 2
Третій крок. Налаштовуємо перелік підписантів. В полі Перелік підписантів натискаємо Додати (5). У відкритому вікні вибираємо тип підпису - відповідальна особа (6) і натискаємо Додати (7). У табличній частині - в будь якій колонці - натискаємо на кнопку з трьома крапками (8) та обираємо сертифікат відповідальної особи, яка накладатиме свій підпис на рахунки. Після внесення натискаємо Ок. Таке саме налаштування робимо для підпису печатки, тільки тип підпису обираємо - печатка. І останнім налаштуванням буде додавання візування директора. Робимо такі ж самі налаштування, як і попередні, тільки тип підпису обираємо - візування.
Мал. 3
Четвертий крок. Залишилось поставити пріоритет виконання створеного правила на перше місце. Для цього у полі переліку налаштувань з лівої сторони виділяємо наше правило і натискаємо на стрілку вгору (9) - Зміна пріоритету.
Медок застосовує створені правила по черзі. Якщо перше правило не відповідає умовам, Медок починає застосовувати наступне. У нас вже є створене правило без додаткових умов для рахунків. Тепер воно буде виконуватися, якщо в рахунку сума зазначена нижче 10000 грн.
Мал. 4
Налаштування завершено, тепер відповідальна особа не матиме змоги накласти свій підпис та печатку на рахунки з сумою більше 10000 грн. без візування. Директор при візуванні, хоч і підписує документ, але сам електронний підпис на документ не накладається. Тобто контрагент не бачитиме цей завізований підпис, коли отримає документ.
Також, що важливо, директору не обов’язково працювати в ПЗ M.E.Doc, щоб візувати документи. У програмі є можливість відправити посилання на документ на електронну пошту. За посиланням відкриється документ через браузер з можливістю його завізувати.
Висновок
У програмі M.E.Doc можна дуже тонко налаштувати підписання та візування первинних документів. В цій статті ми розглянули найпростіше налаштування на прикладі звернення нашого клієнта. Правильно налаштовані комплекти підпису прискорюють вашу роботу з документами та підвищують вашу безпеку й надійність роботи.
Якщо потрібна допомога з налаштуваннями підпису чи візування, звертайтесь на лінію консультації ГК “Інтелектуальний сервіс”
Наші телефони:
+380950364004 vodafone; +380980364004 kyivstar; +380730364004 lifecell
Автор: Кириченко Назар - провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 3 місяці тому...
Відправка фінансової звітності до біржі
У програмі M.E.Doc реалізована можливість відправки фінансової звітності до бірж. Докладніше читайте у статті. - 5 місяців тому...
Налаштувати отримання первинних документів в M.E.Doc | ЕДО 2024
Програмні рішення M.E.Doc, СОТА, Flydoc та API.ПТАХ одні з провідних платформ для електронного документообігу (ЕДО) і надають підприємствам можливість автоматизувати та спростити процес отримання та обробки первинних документів. - 6 місяців тому...
Як за допомогою електронного документообігу звільнитися від залежності друкувати документи для контрагентів: якщо у контрагента немає ЕДО , або як відправити підписаний pdf-документ контрагенту через
Впровадження електронного документообігу (ЕДО) стало ключовим кроком для багатьох компаній у напрямку оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності та зниження витрат. Розповідаємо про дві потреби, які потрібно вірішувати підприємству при використанні ЕДО - 10 місяців тому...
Автоматичне заповнення електронного документа на основі іншого в програмі M.E.Doc
Налаштування автоматичного перенесення даних із рахунка в видаткову накладну, попередньо відредагувавши шаблон цього документа згідно з потребами клієнта. - 9 місяців тому...
Візування первинних документів у M.E.Doc
Функціонал "Візування первинних документів" призначений для внутрішнього затвердження вхідних та вихідних документів відповідальними особами. - 10 місяців тому...
Приклад використання електронного ключа | ЦСК "Україна" 2024
Розповідаємо про варіанти використання електронного підпису від ЦСК "Україна" для участів в тендері або для роботи в службі таксі - Рік тому...
Електронний документообіг в умовах війни: як організувати процес підписання документів
Яка у Вас перша асоціація на слово документ? Багато хто уявляє собі щось на папері з підписом та печаткою. Більш цифровизовані користувачі скажуть що це файл з електронними підписами. - 8 місяців тому...
Рішення: Відображення Податкової накладної, яка не відображається у реєстрі | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Не можете знайти потрібну Податкову накладну у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, хоча вона наявна у реєстрі податкових документів? Розповідаємо про рішення у нашому блозі. - 10 місяців тому...
Відправити файл довільного формату через M.E.Doc | Електронний документообіг 2024
Маєте документ довільного формату (акт, договір, діловий лист, повідомлення і.т.д) та не знаєте як відправити його діловому партнеру в електронному вигляді? - 4 років тому...
European Business Association підтримала Законопроект "Про хмарні послуги"