29 серп. 2025 р.
Кейс використання електронного документообігу на базі M.E.Doc

ЕДО
5 хв.
94
У сучасному бізнес-середовищі цифрова трансформація охоплює дедалі більше процесів, зокрема - документообіг. Відмова від паперових на користь електронних документів дозволяє скоротити витрати, прискорити бізнес-процеси та зменшити кількість помилок.
У цій статті розглянемо практичний кейс впровадження електронного документообігу (ЕДО) за допомогою «M.E.Doc.Бізнес» - це модуль у програмі M.E.Doc, який забезпечує обмін будь-якими документами з контрагентами в електронному вигляді: рахунками, актами, договорами, е-ТТН тощо.
Документообіг у М.E.Doc здійснюється через платформу стандартизованого обміну – «ПТАХ», яка гарантує конфіденційність даних та об’єднує користувачів різних софтів: «СОТА», «FlyDoc», «API ПТАХ», «Fredo». Ті контрагенти, які не мають жодного додаткового програмного забезпечення, можуть погоджувати документи, перейшовши за надісланим посиланням на e-mail або у месенджер.
Ситуація до впровадження
До ГК «Інтелектуальний сервіс» звернулася компанія ТОВ «Амбар-Маркет», яка займається роздрібною торгівлею в магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами по Україні. Щомісяця – до тисячі первинних документів (рахунки, акти, накладні), понад сотні контрагентів.
Проблеми:
⇒ Висока витрата часу на друк та підписання документів;
⇒ Затримки у поверненні підписаних паперових актів;
⇒ Витрати на папір, принтери, поштові послуги;
⇒ Ризики втрати документів.
Етапи впровадження електронного документообігу
1. Провели аналіз та зробили вибір системи для роботи;
2. Налаштування програм:
- Інсталяція та налаштування M.E.Doc на робочих станціях;
- Налаштування електронного підпису для менеджерів;
- Інтеграція з BAS для передачі документів між програмами.
3. Навчання персоналу:
- Провели навчання та надали інструкції для бухгалтерії;
- Комунікація з контрагентами щодо переходу на ЕДО.
4. Пілотний запуск
- Перші документи були надіслані 10 ключовим контрагентам;
- Протягом місяця зібрано фідбек та внесено корективи.
5. Повноцінне впровадження
- Усі документи надсилаються в електронному вигляді;
- Контрагенти, які не підтримують ЕДО, але мають кваліфіковані електронні підписи, отримують посилання на документ на e-mail.
Результати після впровадження
► Скорочено час обробки документів;
► Зменшено витрати на офісні матеріали;
► Зниження помилок у первинній документації;
► Вивільнення робочого часу бухгалтерії на інші задачі;
► Покращення відносин з партнерами, які також цінують швидкість та цифровий підхід.
Компанія працює з модулем «M.E.Doc.Бізнес» з 2019 року.
Впровадження електронного документообігу на базі M.E.Doc - ефективне рішення як для внутрішньої оптимізації, так і для покращення зовнішніх комунікацій із контрагентами.
Якщо у вас залишилися питання, звертайтеся на нашу лінію консультацій за номерами:
+380950364004
+380980364004
+380730364004
Завжди раді вам допомогти!
Авторка: Ярошина Яна, провідна спеціалістка ГК «Інтелектуальний сервіс».

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 6 днів тому...
Кейс використання електронного документообігу на базі M.E.Doc
У сучасному бізнес-середовищі цифрова трансформація охоплює дедалі більше процесів, зокрема - документообіг. Відмова від паперових на користь електронних документів дозволяє скоротити витрати, прискорити бізнес-процеси та зменшити кількість помилок. - 4 місяці тому...
Електронний документообіг для вашого бізнесу: які можливості ми пропонуємо?
Сьогодні електронний документообіг (ЕДО) — невід’ємна складова ефективної роботи будь-якого сучасного підприємства. Часто компанії змушені користуватись кількома окремими рішеннями для обміну документами. Ми ж пропонуємо комплексний підхід - Рік тому...
Відправка фінансової звітності до біржі
У програмі M.E.Doc реалізована можливість відправки фінансової звітності до бірж. Докладніше читайте у статті. - 2 років тому...
Візування первинних документів у M.E.Doc
Функціонал "Візування первинних документів" призначений для внутрішнього затвердження вхідних та вихідних документів відповідальними особами. - 2 років тому...
Приклад використання електронного ключа | ЦСК "Україна" 2024
Розповідаємо про варіанти використання електронного підпису від ЦСК "Україна" для участів в тендері або для роботи в службі таксі - 2 років тому...
Електронний документообіг в умовах війни: як організувати процес підписання документів
Яка у Вас перша асоціація на слово документ? Багато хто уявляє собі щось на папері з підписом та печаткою. Більш цифровизовані користувачі скажуть що це файл з електронними підписами. - 2 років тому...
Автоматичне заповнення електронного документа на основі іншого в програмі M.E.Doc
Налаштування автоматичного перенесення даних із рахунка в видаткову накладну, попередньо відредагувавши шаблон цього документа згідно з потребами клієнта. - Рік тому...
Налаштувати отримання первинних документів в M.E.Doc | ЕДО 2024
Програмні рішення M.E.Doc, СОТА, Flydoc та API.ПТАХ одні з провідних платформ для електронного документообігу (ЕДО) і надають підприємствам можливість автоматизувати та спростити процес отримання та обробки первинних документів. - Рік тому...
Як відправити документ на погодження контрагенту, що не використовує електронний документообіг
Впровадження електронного документообігу (ЕДО) стало ключовим кроком для багатьох компаній у напрямку оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності та зниження витрат. Розповідаємо про дві потреби, які потрібно вірішувати підприємству при використанні ЕДО - Рік тому...
Знайти ПН, що не відображається у реєстрі виданих та отриманих ПН/РК | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Не можете знайти потрібну Податкову накладну у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, хоча вона наявна у реєстрі податкових документів? Розповідаємо про рішення у нашому блозі.