Як працювати з обліковими картками співробітників у M.E.Doc Зарплата

Як працювати з обліковими картками співробітників у M.E.Doc Зарплата

Чи знали ви, що під час роботи з обліковими картками співробітників у модулі «M.E.Doc. Зарплата» існує низка особливостей, знання яких допоможе уникнути помилок та значно спростити роботу?
Давайте розглянемо основні з них:

Додавання карток співробітників

Облікові картки співробітників не обов’язково вносити вручну. У програмі M.E.Doc Зарплата передбачена можливість імпорту довідника співробітників у форматі DBF.

Зокрема, ви можете імпортувати картки, наприклад, з іншого примірника програми, що дозволяє значно зекономити час та уникнути повторного введення даних.


Мал.1

Видалення облікових карток співробітників

Не рекомендується видаляти облікові картки співробітників у розділі «Довідники» → «Співробітники». Під час видалення порушується алгоритм генерації послідовності призначення табельних номерів. У результаті наступні табельні номери можуть почати формуватися з від’ємних значень, і відновити коректну нумерацію без повного відновлення даних із резервної копії буде неможливо.

Якщо необхідно, щоб картка співробітника не відображалася у розрахункових відомостях, табелях та звітності, достатньо перевести її у статус «Не використовується» у розділі «Довідники» → «Співробітники».


Мал.2

Зміна графіка роботи співробітника

Якщо з певних причин було відредаговано графік роботи співробітника, щоб внесені зміни набули чинності в особовій картці, необхідно обов’язково повторно обрати (переобрати) цей графік для відповідного співробітника.


Мал.3

Автоматичне заповнення Додатка 5 «Об’єднаної звітності з ПДФО, ЄСВ та ВЗ»

Щоб інформація про прийняття, звільнення або переведення працівника автоматично потрапляла до Додатка 5, необхідно додатково заповнити довідник «Зміна посади та професії» в обліковій картці співробітника.

Заповнення виконується через вкладку «Загальні дані» в полі «Посада».


Мал.4

Виплата заробітної плати на банківську картку

Не варто витрачати час на ручне заведення платіжних відомостей у клієнт-банку. У програмі «M.E.Doc Зарплата» передбачена можливість експорту платіжної відомості.

Для цього необхідно:

  1. Отримати DBF-шаблон від вашого банку.

  2. Перейти до меню «Адміністрування» → «Експорт».

  3. У робочій області зліва обрати тип виплати, а в центральній частині — виконати налаштування полів відповідно до шаблону, отриманого від банку.

  4. Обрати необхідні реквізити у правому блоці та натиснути «Виконати».


Мал.5

Сформовану платіжну відомість у форматі DBF необхідно імпортувати до системи клієнт-банк.

Як бачимо, модуль «M.E.Doc Зарплата» має широкий функціонал не лише для зручного та швидкого розрахунку заробітної плати, а й для формування платіжних відомостей і звітності.

Якщо вас цікавлять додаткові можливості автоматизації розрахунку заробітної плати, звертайтеся на нашу лінію консультації. Наші досвідчені фахівці допоможуть вирішити будь-які питання та підібрати оптимальне рішення.

Телефони для консультацій:
+38 (095) 036-40-04
+38 (098) 036-40-04
+38 (073) 036-40-04

Авторка: Каландіна Олена, провідна фахівчиня ГК «Інтелектуальний сервіс».

Чому варто обрати M.E.Doc

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу

Читайте також: