Автоматичне заповнення електронного документа на основі іншого в програмі M.E.Doc

Автоматичне заповнення електронного документа на основі іншого в програмі M.E.Doc

Задача:

Наша група компаній “Інтелектуальний сервіс”, яка спеціалізується на впровадженні та обслуговуванні програмного забезпечення M.E.Doc отримала запит на послугу: налаштувати автоматичне перенесення даних із рахунка в видаткову накладну, попередньо відредагувавши шаблон цього документа згідно з потребами клієнта. 

Рішення:

Першим етапом виконання задачі було редагування шаблону видаткової накладної. Для редагування документа було обрано шаблон “1С77ВНБ”. Клієнт побажав змінити допис до поля “Умова продажу” на “Згідно рахунку №” та додати 2 поля з можливістю внесення номера та дати рахунка.

Шаблони документів редагуються в розділі “Первинні документи” - “Шаблони первинних документів”. Редагувати стандартні шаблони неможливо, тому ми скопіювали його та присвоїли номер “1С77ВНБ1”. 

Відкривши новий шаблон документа для редагування ми перейменували назву допису та додали два нових поля: “NUM2” з типом “строка”, для заповнення номера рахунка та “DOCDATA2” з типом “дата”, для додавання календаря.

 Після збереження цього шаблону документа опублікували його в глобальному реєстрі шаблонів для можливості відправки його контрагентам.

Другим етапом було налаштування перенесення даних з рахунку у видаткову накладну. Для цього скористались розділом “Налаштування перенесення полів для функції створити на основі”, який знаходиться в розділі “Первинні документи”. Для налаштування перенесення даних треба обрати головний шаблон (рахунок), дочірній шаблон (видаткова накладна) та проставити відповідність перенесення полів.

При налаштуванні відповідності полів дуже важливо, щоб у головному та дочірньому документах збігалися типи полів (строка, рядок, дата, тощо). 

Після всіх налаштувань клієнт вже може створювати нову, відредаговану видаткову накладну на основі рахунку.
Для цього в реєстрі електронних документів обираємо наш рахунок, натискаємо правою кнопкою мишки - “Створити на основі” - “Власні налаштування”, обираємо зі списку нашу видаткову накладну.

Результати:

Значна економія часу:
Завдяки автоматизації процесу створення документів клієнт значно зменшив час, витрачений на заповнення документа.

Надійність та точність:
Зменшено ймовірність помилок при заповненні документів, оскільки дані автоматично переносяться з рахунку у видаткову накладну, уникаючи необхідності ручного вводу та можливих помилок.

Гнучкість :
Програма M.E.Doc дає можливість налаштовувати будь-які документи під себе. Налаштувавши один раз, можна користуватись шаблоном необмежено.

 

Як ви вже побачили, ГК “Інтелектуальний сервіс” надає різні послуги по роботі з програмою M.E.Doc. Якщо вам також потрібна допомога, ЗВЕРТАЙТЕСЬ!

Наші телефони:

+380950364004 vodafone; +380980364004 kyivstar; +380730364004 lifecell

Автор: Кириченко Назар, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Спекотний документообіг

Читайте також: