24 січ. 2024 р.
Автоматичне заповнення електронного документа на основі іншого в програмі M.E.Doc
ЕДО
8 хв.
691
Задача:
Наша група компаній “Інтелектуальний сервіс”, яка спеціалізується на впровадженні та обслуговуванні програмного забезпечення M.E.Doc отримала запит на послугу: налаштувати автоматичне перенесення даних із рахунка в видаткову накладну, попередньо відредагувавши шаблон цього документа згідно з потребами клієнта.
Рішення:
Першим етапом виконання задачі було редагування шаблону видаткової накладної. Для редагування документа було обрано шаблон “1С77ВНБ”. Клієнт побажав змінити допис до поля “Умова продажу” на “Згідно рахунку №” та додати 2 поля з можливістю внесення номера та дати рахунка.
Шаблони документів редагуються в розділі “Первинні документи” - “Шаблони первинних документів”. Редагувати стандартні шаблони неможливо, тому ми скопіювали його та присвоїли номер “1С77ВНБ1”.
Відкривши новий шаблон документа для редагування ми перейменували назву допису та додали два нових поля: “NUM2” з типом “строка”, для заповнення номера рахунка та “DOCDATA2” з типом “дата”, для додавання календаря.
Після збереження цього шаблону документа опублікували його в глобальному реєстрі шаблонів для можливості відправки його контрагентам.
Другим етапом було налаштування перенесення даних з рахунку у видаткову накладну. Для цього скористались розділом “Налаштування перенесення полів для функції створити на основі”, який знаходиться в розділі “Первинні документи”. Для налаштування перенесення даних треба обрати головний шаблон (рахунок), дочірній шаблон (видаткова накладна) та проставити відповідність перенесення полів.
При налаштуванні відповідності полів дуже важливо, щоб у головному та дочірньому документах збігалися типи полів (строка, рядок, дата, тощо).
Після всіх налаштувань клієнт вже може створювати нову, відредаговану видаткову накладну на основі рахунку.
Для цього в реєстрі електронних документів обираємо наш рахунок, натискаємо правою кнопкою мишки - “Створити на основі” - “Власні налаштування”, обираємо зі списку нашу видаткову накладну.
Результати:
Значна економія часу:
Завдяки автоматизації процесу створення документів клієнт значно зменшив час, витрачений на заповнення документа.
Надійність та точність:
Зменшено ймовірність помилок при заповненні документів, оскільки дані автоматично переносяться з рахунку у видаткову накладну, уникаючи необхідності ручного вводу та можливих помилок.
Гнучкість :
Програма M.E.Doc дає можливість налаштовувати будь-які документи під себе. Налаштувавши один раз, можна користуватись шаблоном необмежено.
Як ви вже побачили, ГК “Інтелектуальний сервіс” надає різні послуги по роботі з програмою M.E.Doc. Якщо вам також потрібна допомога, ЗВЕРТАЙТЕСЬ!
Наші телефони:
+380950364004 vodafone; +380980364004 kyivstar; +380730364004 lifecell
Автор: Кириченко Назар, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 3 місяці тому...
Відправка фінансової звітності до біржі
У програмі M.E.Doc реалізована можливість відправки фінансової звітності до бірж. Докладніше читайте у статті. - 5 місяців тому...
Налаштувати отримання первинних документів в M.E.Doc | ЕДО 2024
Програмні рішення M.E.Doc, СОТА, Flydoc та API.ПТАХ одні з провідних платформ для електронного документообігу (ЕДО) і надають підприємствам можливість автоматизувати та спростити процес отримання та обробки первинних документів. - 6 місяців тому...
Як за допомогою електронного документообігу звільнитися від залежності друкувати документи для контрагентів: якщо у контрагента немає ЕДО , або як відправити підписаний pdf-документ контрагенту через
Впровадження електронного документообігу (ЕДО) стало ключовим кроком для багатьох компаній у напрямку оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності та зниження витрат. Розповідаємо про дві потреби, які потрібно вірішувати підприємству при використанні ЕДО - 10 місяців тому...
Автоматичне заповнення електронного документа на основі іншого в програмі M.E.Doc
Налаштування автоматичного перенесення даних із рахунка в видаткову накладну, попередньо відредагувавши шаблон цього документа згідно з потребами клієнта. - 9 місяців тому...
Візування первинних документів у M.E.Doc
Функціонал "Візування первинних документів" призначений для внутрішнього затвердження вхідних та вихідних документів відповідальними особами. - 10 місяців тому...
Приклад використання електронного ключа | ЦСК "Україна" 2024
Розповідаємо про варіанти використання електронного підпису від ЦСК "Україна" для участів в тендері або для роботи в службі таксі - Рік тому...
Електронний документообіг в умовах війни: як організувати процес підписання документів
Яка у Вас перша асоціація на слово документ? Багато хто уявляє собі щось на папері з підписом та печаткою. Більш цифровизовані користувачі скажуть що це файл з електронними підписами. - 8 місяців тому...
Рішення: Відображення Податкової накладної, яка не відображається у реєстрі | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Не можете знайти потрібну Податкову накладну у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, хоча вона наявна у реєстрі податкових документів? Розповідаємо про рішення у нашому блозі. - 10 місяців тому...
Відправити файл довільного формату через M.E.Doc | Електронний документообіг 2024
Маєте документ довільного формату (акт, договір, діловий лист, повідомлення і.т.д) та не знаєте як відправити його діловому партнеру в електронному вигляді? - 4 років тому...
Обмін електронними документами із вкладеннями різних форматів
Сьогодні ми з вами розглянемо функціонал програми «M.E.Doc», який було нещодавно додано. Цей функціонал дозволить вам обмінюватися електронними документами форматів *.docx, *.xlsx, *.pdf та інші