"Звіт про обробку" та "Монітор обміну документами" у програмі M.E.Doc, як зручні інструменти для роботи з первинними документами

"Звіт про обробку" та "Монітор обміну документами" у програмі M.E.Doc, як зручні інструменти для роботи з первинними документами

Монітор обміну його призначення та функції
 

Монітор обміну первинними документами є невід’ємною функцією, якщо Ваше підприємство отримує та надсилає багато первинної документації. Також ця функція може стати корисним помічником для кожного бухгалтера який працює з первинними документами.

Іноді необхідно відслідкувати весь процес проходження документів по маршруту: від моменту його створення до затвердження цього документу контрагентом, або наприклад які саме документи в поточний момент знаходяться в обробці. Для цього в ПЗ M.E.Doc існує функція Монітор обміну документами. Пропоную більш детально розглянути даний функціонал. Знайти можна в розділі Головне меню програми – Первинні документи – Монітор обміну документами (Мал.1).

Мал.1
 

Звертаємо Вашу увагу, що перелік документів, що переміщені в Архів, в Моніторі не відображаються.

Для зручності всі документи згруповані по статусам, що відповідають етапам обробки, або по контрагентам.
Розглянемо більш детально даний розділ.

Розпочнемо з Навігаційної панелі, що представляє собою ієрархічний перелік документів, який представлений в двох розрізах в залежності від обраного типу відображення:

  • операції – відображається хід обробки документів по статусам, в яких вони знаходяться в поточний момент;
  • контрагенти – відображає умовні дві гілки : “Вхідні” та “Вихідні”; кожна з гілок містить перелік Контрагентів, з якими в поточний момент відбувається обмін документами.


Наступне на, що слід звернути увагу, це безпосередньо Робоча область в якій міститься записи Монітору: відображаються записи, що відповідають статусам, обраним в навігаційній панелі.

Переходимо до розгляду Панелі вкладок звіту (Мал.2) в якій міститься службова інформація щодо обраного документу. Панель доступна як у відкритому документі, так і з Реєстру первинних документів (за умови виділення потрібного документу):
 

  • Наступні дії – містить інформацію, щодо поточного стану документу, а також перелік можливих дій з документом у цьому стані. Слугує підказкою користувачу про доступні дії, які можливо виконати з документом у поточному стані;
  • Графічне відображення – графічне відображення надає можливість зберегти та переглянути первинний документ у форматі PDF;
  • Властивості – у режимі читання містить всю службову інформацію про документ, таку як: стан, період створення дата та час останньої модифікації, інформація про сертифікати, якими підписано документ тощо. Інформація на цій вкладці постійно оновлюється та доповнюється при будь-яких змінах документу;
  • Протокол - містить перелік подій , що відбулися з документом під час його обробки в хронологічному порядку. При виборі події справа на панелі відображається її детальний опис.

Мал.2
 

Звіт про обробку первинних документів
 

Іноді виникають питання стосовно того, коли  необхідно переглянути, що саме і в який проміжок часу відбувалось з тим чи іншим документом, саме для цього для Вас в ПЗ M.E.Doc реалізована дана можливість з метою аналізу обміну первинними документами за проміжок часу. В ПЗ M.E.Doc  додано можливість формувати Звіт про обробку первинних документів (мал.3), який містить детальну інформацію про результати обробки первинних документів за вказаний період.


Мал.3
 

Зараз розглянемо даний функціонал більш детально. Даний звіт відкривається з Головного меню програми – Первинні документи – Звіт про обробку первинних документів – у вікні, що відкриється, оберіть дату початку та дату закінчення періоду, за який потрібно побудувати Звіт – натиснути Побудувати (мал.4).


Мал.4
 

Сформований звіт відкриється в новому вікні спеціального редактору (мал.5). Звертаємо Вашу увагу , що звіт відображається тільки в режимі перегляду, його не можна редагувати.


Мал.5
 

У вікні редактору доступні наступні функції:

  • Друк – дозволяє надрукувати сформований звіт;
  • Зберегти – дозволяє зберегти звіт в одному із форматів які найбільше користуються попитом;
  • Відправити по E-mail – відкриється вікно в якому необхідно заповнити поля;
  • Знайти текст - виконуються налаштовані параметри пошуку.


Як Ви помітили ПЗ M.E.Doc має зручний та корисний функціонал , який покращує та полегшує Вашу роботу, а також заощаджує Ваш час.
 

Придбати M.E.Doc


Також слідкуйте за останніми новинами на нашому сайті, де Ви завжди зможете знайти найновішу та найкориснішу інформацію про програмне забезпечення.
 

ПідготувалиГК Інтелектуальний сервіс
Рубрика: Робота з програмами

__________________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: