"Звіт про обробку" та "Монітор обміну документами" у програмі M.E.Doc, як зручні інструменти для роботи з первинними документами

"Звіт про обробку" та "Монітор обміну документами" у програмі M.E.Doc, як зручні інструменти для роботи з первинними документами

Оновлено 02.09.2024 р.

Монітор обміну його призначення та функції

Монітор обміну первинними документами є невід’ємною функцією, якщо Ваше підприємство отримує та надсилає багато первинної документації. Також ця функція може стати корисним помічником для кожного бухгалтера який працює з первинними документами.

Іноді необхідно відслідкувати весь процес проходження документів по маршруту: від моменту його створення до затвердження цього документу контрагентом, або наприклад які саме документи в поточний момент знаходяться в обробці. Для цього в ПЗ M.E.Doc існує функція Монітор обміну документами. Пропоную більш детально розглянути даний функціонал. Знайти можна в розділі Головне меню програми – Первинні документи – Монітор обміну документами (Мал.1).

Мал.1

Звертаємо Вашу увагу, що перелік документів, що переміщені в Архів, в Моніторі не відображаються.

Для зручності всі документи згруповані по статусам, що відповідають етапам обробки, або по контрагентам.
Розглянемо більш детально даний розділ.

Розпочнемо з Навігаційної панелі, що представляє собою ієрархічний перелік документів, який представлений в двох розрізах в залежності від обраного типу відображення:

  • операції – відображається хід обробки документів по статусам, в яких вони знаходяться в поточний момент;
  • контрагенти – відображає умовні дві гілки : “Вхідні” та “Вихідні”; кожна з гілок містить перелік Контрагентів, з якими в поточний момент відбувається обмін документами.

Наступне на, що слід звернути увагу, це безпосередньо Робоча область в якій міститься записи Монітору: відображаються записи, що відповідають статусам, обраним в навігаційній панелі.

Переходимо до розгляду Панелі вкладок звіту (Мал.2) в якій міститься службова інформація щодо обраного документу. Панель доступна як у відкритому документі, так і з Реєстру первинних документів (за умови виділення потрібного документу):

  • Наступні дії – містить інформацію, щодо поточного стану документу, а також перелік можливих дій з документом у цьому стані. Слугує підказкою користувачу про доступні дії, які можливо виконати з документом у поточному стані;
  • Графічне відображення – графічне відображення надає можливість зберегти та переглянути первинний документ у форматі PDF;
  • Властивості – у режимі читання містить всю службову інформацію про документ, таку як: стан, період створення дата та час останньої модифікації, інформація про сертифікати, якими підписано документ тощо. Інформація на цій вкладці постійно оновлюється та доповнюється при будь-яких змінах документу;
  • Протокол - містить перелік подій , що відбулися з документом під час його обробки в хронологічному порядку. При виборі події справа на панелі відображається її детальний опис.

Мал.2

Звіт про обробку первинних документів

Іноді виникають питання стосовно того, коли  необхідно переглянути, що саме і в який проміжок часу відбувалось з тим чи іншим документом, саме для цього для Вас в ПЗ M.E.Doc реалізована дана можливість з метою аналізу обміну первинними документами за проміжок часу. В ПЗ M.E.Doc  додано можливість формувати Звіт про обробку первинних документів, який містить детальну інформацію про результати обробки первинних документів за вказаний період.

Даний звіт знаходиться в розділі: Первинні документи – Реєстр шаблонів звітів. (Мал.3)


Мал.3

Обираємо Звіт про обробку первинних документів двойним кліком, обираємо дату початку та закінчення періоду і натискаємо “Ок”. (Мал.4)


Мал.4

Сформований звіт відкриється в новому вікні спеціального редактору (Мал.5). Звертаємо Вашу увагу , що звіт відображається тільки в режимі перегляду, його не можна редагувати


Мал.5

У вікні редактору доступні наступні функції:

  • Друк – дозволяє надрукувати сформований звіт;
  • Зберегти – дозволяє зберегти звіт в одному із форматів які найбільше користуються попитом;
  • Відправити по E-mail – відкриється вікно в якому необхідно заповнити поля;
  • Знайти текст - виконуються налаштовані параметри пошуку.


Як Ви помітили ПЗ M.E.Doc має зручний та корисний функціонал , який покращує та полегшує Вашу роботу, а також заощаджує Ваш час.
 


Також слідкуйте за останніми новинами на нашому сайті, де Ви завжди зможете знайти найновішу та найкориснішу інформацію про програмне забезпечення.
 

ПідготувалиГК Інтелектуальний сервіс
Автор: Кириченко Назар - провідний фахівець ГК "Інтелектуальний сервіс"

__________________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Чому варто обрати M.E.Doc

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу

Читайте також:

  • 22 днів тому...
    Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
    З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів».
  • 2 місяці тому...
    M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
    Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це
  • 2 місяці тому...
    Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
    Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер.
  • 3 місяці тому...
    "Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
    Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси
  • 3 місяці тому...
    Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
    Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу
  • Місяць тому...
    Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
    У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень.
  • 9 місяців тому...
    Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
    Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc  допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах
  • 5 місяців тому...
    Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
    Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між
  • 5 місяців тому...
    Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
    Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів.
  • 7 місяців тому...
    Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
    Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите