26 лип. 2019 р.
FlyDoc – найкраще рішення для обміну електронними документами з облікової системи 1С

ЕДО
5 хв.
2882
Оновлено 02.09.2024 р.
Бухгалтери так давно цього чекали і тепер це стало можливо – повноцінний документообіг здійснюється з облікової системи без зайвих зусиль за допомогою модуля FlyDoc.
FlyDoc ("Флайдок") – спеціальний модуль для обміну електронними документами безпосередньо в обліковій системі 1С, без встановлення додаткового програмного забезпечення.
Для роботи підсистеми FlyDoc використовується версія платформи 1С від 8.2. та вище, а також наступні типові конфігурації:
- Бухгалтерія для України 1.2
- Бухгалтерія для України 2.0
- Управління торгівлею для України 2.1
- Управління торговим підприємством для України 1.2
- Управління виробничим підприємством для України 1.3
За допомогою FlyDoс можливо імпортувати/експортувати документи в декілька кліків. Документи підписуються цифровим підписом, який гарантує безпеку та конфіденційність, та відправляються за декілька секунд із Вашої облікової системи. Усі документи відправляються через платформу ПТАХ, а також зберігаються в електронному архіві Вашої облікової системи необмежений час. (Мал.1)
Мал.1
Із FlyDoc Вам будуть можливі наступні функції:
- створення електронних документів на основі документів 1С;
- створення документів 1С на основі вхідних електронних документів;
- підписання, відправка, погодження та відхилення документів безпосередньо з облікової системи;
- використання засобів електронного цифрового підпису (ЕЦП) для підписання електронних документів;
- групове підписання та відправка документів;
- перевірка сертифікатів та встановлення позначки часу при підписанні документа;
- автоматичний прийом вхідних повідомлень та відправка документів;
- підписання документа з перевіркою сертифікатів та накладанням позначки часу;
- відображення факсиміле на електронних документах;
- відображення невідповідності у документах 1С та електронних документах.
До складу програмного продукту включені засоби кваліфікованого електронного підпису, які дозволяють накладати і перевіряти цифровий підпис на електронних документах з використанням посилених сертифікатів; здійснювати шифрування документів для забезпечення їх конфіденційності.
Засоби електронного підпису пройшли державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації. Здійснюється підтримка сертифікатів всіх акредитованих в Україні центрів сертифікації ключів. Програма може використовуватися будь-якими особами. (Мал.2)
Мал.2
Модуль FlyDoc дозволяє вести обмін усіма первинними документами з користувачами 1C:Підприємство, СОТА, M.E.Doc, FlyDoc.
Обмін документами в електронному вигляді - це цілком законно:
Діяльність регулюється наступними законами:
- Закон України «електронних довірчих послуги»;
- Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» «оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора». Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму (стаття 8 - правовий статус електронного документа та його копії);
- Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
Мал.3
В модулі FlyDoc існує гарантована доставка документів і система оповіщень.
Вам не потрібно хвилюватися, що документ побачить або отримає не той контрагент. Ви будете отримувати повідомлення про статус документа на всіх етапах обміну. Система повідомить контрагента про наявність для нього документа по e-mail. (Мал.4)
Мал.4
Модуль FlyDoc допоможе Вам оптимізувати Вашу роботу як бухгалтера, заощадить Ваш дорогоцінний час та матеріальні ресурси.
Цікаво? Замовте більш детальну демонстрацію можливостей FlyDoc. Ми допоможемо підібрати для Вас найкраще рішення саме для Вашого підприємства. Для цього переходьте за посиланням та натискайте «Замовити демонстрацію» і ми проведем її Вам БЕЗКОШТОВНО.
Автор: Яремчук Михайло - провідний фахівець ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:
- корисні лайфхаки
- актуальні новини
- та розважальна рубрика
!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 19 днів тому...
Податковий календар на жовтень 2025
Як сплачуємо податки та подаємо звітність в жовтні 2025 року? Про граничні строки сплати податків та подання податкової звітності у цій статті. Збережіть собі, щоб нічого не забути. - 2 місяці тому...
Кейс використання електронного документообігу на базі M.E.Doc
У сучасному бізнес-середовищі цифрова трансформація охоплює дедалі більше процесів, зокрема - документообіг. Відмова від паперових на користь електронних документів дозволяє скоротити витрати, прискорити бізнес-процеси та зменшити кількість помилок. - 6 місяців тому...
Електронний документообіг для вашого бізнесу: які можливості ми пропонуємо?
Сьогодні електронний документообіг (ЕДО) — невід’ємна складова ефективної роботи будь-якого сучасного підприємства. Часто компанії змушені користуватись кількома окремими рішеннями для обміну документами. Ми ж пропонуємо комплексний підхід - Рік тому...
Відправка фінансової звітності до біржі
У програмі M.E.Doc реалізована можливість відправки фінансової звітності до бірж. Докладніше читайте у статті. - 2 років тому...
Візування первинних документів у M.E.Doc
Функціонал "Візування первинних документів" призначений для внутрішнього затвердження вхідних та вихідних документів відповідальними особами. - 2 років тому...
Електронний документообіг в умовах війни: як організувати процес підписання документів
Яка у Вас перша асоціація на слово документ? Багато хто уявляє собі щось на папері з підписом та печаткою. Більш цифровизовані користувачі скажуть що це файл з електронними підписами. - 2 років тому...
Приклад використання електронного ключа | ЦСК "Україна" 2024
Розповідаємо про варіанти використання електронного підпису від ЦСК "Україна" для участів в тендері або для роботи в службі таксі - 2 років тому...
Автоматичне заповнення електронного документа на основі іншого в програмі M.E.Doc
Налаштування автоматичного перенесення даних із рахунка в видаткову накладну, попередньо відредагувавши шаблон цього документа згідно з потребами клієнта. - Рік тому...
Налаштувати отримання первинних документів в M.E.Doc | ЕДО 2024
Програмні рішення M.E.Doc, СОТА, Flydoc та API.ПТАХ одні з провідних платформ для електронного документообігу (ЕДО) і надають підприємствам можливість автоматизувати та спростити процес отримання та обробки первинних документів. - Рік тому...
Як відправити документ на погодження контрагенту, що не використовує електронний документообіг
Впровадження електронного документообігу (ЕДО) стало ключовим кроком для багатьох компаній у напрямку оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності та зниження витрат. Розповідаємо про дві потреби, які потрібно вірішувати підприємству при використанні ЕДО