SmartDoc$ - сучасне рішення управління підприємством та електронним документообігом

SmartDoc$ - сучасне рішення управління підприємством та електронним документообігом

Кожному бухгалтеру знайоме слово "документообіг", і у більшості, перші асоціації з цим терміном: велика кількість паперів які необхідно передати контрагенту, експортовані документи з облікової системи, не підтверджені рахунки та акти…

Напевно, Ви хоча б один раз думали: ”Як саме прискорити та облегшити документообіг підприємства та оптимізувати свій час та витрати?"

Пропонуємо сьогодні поговорити про рішення, яке спроможне втілити ці побажання у реальність, а саме SmartDoc$. 
(Мал. 1)

Мал. 1

Що ж собою представляє SmartDoc$? Це комплекс рішень, який направлений на аналіз вашого підприємства, за допомогою якого Ви зможете обрати найоптимальніше та найзручніше програмне забезпечення  для впровадження електронного документообігу на вашому підприємстві.

Отже, про які саме рішення йдеться мова?

1. "M.E.Doc бізнес ЕДО" (Мал.2)

Мал. 2

Ви не користуєтесь обліковою системою і доводиться все робити вручну, витрачаючи  безліч часу та сил?  Модуль "M.E.Doc бізнес ЕДО" може значно полегшити та прискорити цей процес. За його допомогою Ви зможете формувати і обмінюватись первинними документами з контрагентами. Також Ви маєте чудову можливість спочатку спробувати дане рішення, не придбавши модуль. Для кожного користувача доступна демонстраційна версія програми, в якій є можливість погодити до 50-ти первинних документів на місяць.

2. "M.E.Doc Інтеграція" (Мал. 3)

Мал. 3

Ви вже користуєтесь обліковою системою і ця система 1С? Ми пропонуємо Вам модуль, котрий допоможе подавати звітність у контролюючі органи та обмінюватись первинними документами лише декількома кліками.

"M.E.Doc Інтеграція" - це модуль, що забезпечує правильну передачу даних між обліковою системою та ПЗ "M.E.Doc" та полегшує щоденну роботу бухгалтера.

Уявіть, що передача документів із 1С здійснюється за допомогою лише однієї кнопки   “Передати в M.E.Doc” і вже за декілька секунд Ви підписуєте документ ЕП і відправляєте одержувачу. Також Ви додатково можете обмінюватись не лише первинними документами, а й регламентованою звітністю, такою як:

  •  ЄСВ (Єдиний соціальний внесок);
  •  Форма 1-ДФ;
  •  Фінансовий звіт 1-м, 2-м.

    3. "FlyDoc" (Мал. 4)

Мал. 4

І нарешті, наше 3 рішення, про котре ми хотіли з вами поговорити -це "FlyDoc". Що він з себе представляє?

"FlyDoc" - це підсистема, яка інтегрується в програму 1С і дозволяє організувати відправку/прийом ел. документів з електронним підписом (ЕП).

Також, перевагою даного рішення є те, що Ви легко можете відправляти контрагенту документацію, незважаючи на те, яке в нього програмне забезпечення та підписувати документи одразу ж у Вашій обліковій системі. (Мал. 5)

Мал. 5

В цілому, це дозволить Вам:

  • Створювати ел. документи на основі документів 1С;
  • Підписувати документи кваліфікованим електронним підписом в 1С, використовуючи ключі будь-якого постачальника електронних довірчих послуг;
  • Дозволить автоматично обробляти документи, відправляти і отримувати їх та багато іншого.


А ось коротенький список того, що саме Ви зможете формувати та відправляти: (Мал. 6)

Мал. 6

Все це дозволить Вам максимально ефективно організувати та оптимізувати Вашу роботу, і, що не менш важливо, зекономити бюджет.

Наступне питання, яке в Вас з`явиться: «Чи законний електронний документообіг?» (Мал. 7)

Мал. 7

Безсумнівно, що ТАК. І є ряд законів, які регламентують нашу діяльність та дозволяють працювати згідно законодавству України. Внизу приведено список законів, які регулюють нашу з Вами роботу. З ними Ви можете ознайомитись, перейшовши по посиланню.


1. Закон України «Про електронний цифровий підпис»

2. Закон України "Про електронні довірчі послуги"

3. Закон України "Про електронні документи та електронний документообіг"

4. Закон України "Про нотаріат"


Підсумовуючи все вищесказане, можна сказати одне: Електронний документообіг - це нова сходинка у розвитку технологій, полегшенню і прискоренню бізнес-процесів, а SmartDoc$ - це те, завдяки чому ми і ці сходинки долаємо. (Мал. 8)


Мал. 8

Тож, долучайтеся до інноваційних рішень введення бізнесу, освоюйте нові технології та переходьте на новий рівень обміну документами з Вашими контрагентами!


Цінуйте свій час разом з нами!

 

Автори: Майорова Ніна та Томачинська Людмила, сертифіковані спеціалісти ГК Інтелектуальний сервіс

Рубрика: Робота з програмами

__________________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: