«M.E.Doc.Бізнес» — як тренд бухгалтерського обліку!

«M.E.Doc.Бізнес» — як тренд бухгалтерського обліку!

Привіт, Друзі!

Сьогодні пропонуємо поговорити про документообіг!

У бухгалтерському обліку є таке поняття, як первинна документація. Для більшості, перша асоціація з первинною документацією — це нескінченна кількість непогоджених  актів і рахунків, паперів і загублених документів. До кожного бухгалтера, хочаб один раз, так і не дійшов рахунок відправлений поштою.

Час не стоїть на місці, і одним з останніх трендів бухгалтерського обліку стало використання, саме  електронного документообігу. Впровадження ЕДО дозволяє відмовитись від паперового архіву документів та систематизувати дані на комп'ютері.

У програмі M.E.Doc реалізований зручний і зрозумілий модуль «M.E.Doc.Бізнес» де присутній пошук і фільтр по документах, який дозволяє швидко отримати необхідну інформацію. Модуль розташований у головному меню — розділ «Первинні документи» далі «Реєстр первинних документів» (Мал. 1).

Мал. 1

Щоб перейти до вікна створення звіту, необхідно на верхній панелі обрати кнопку «Створити» далі обрати «Первинний документ» (Мал. 2).

Мал. 2

Модуль дозволяє створити первинний документ використовуючи стандартні шаблони та у разі необхідності дає можливість створити свій, унікальний шаблон первинного документа. 

На Мал. 3  зображено вікно створення звіту з навігаційною панеллю (зліва), в якій у вигляді дерева відображені групи первинних документів.

Мал. 3

Каталог «Власні» — основний, в ньому знаходяться шаблони, створені користувачем, як локальні, так і опубліковані в реєстрі шаблонів. Є можливість створити підкаталоги для зберігання шаблонів локальних та сворених користувачем.

Каталог «Типові шаблони» — це електронні версії шаблонів для первинної документації , типові шаблони послуг які змінюються розробником.

Каталог «Шаблон клієнтів» — глобальні шаблони організацій-контрагентів.

Для створення свого, унікального шаблону, необхідно в модулі «Первинні документи»  перейти до шаблонів первинних документів що зображений на Мал. 4.

Мал. 4

Створені документи в даному розділі будуть доступні для вікористання в каталозі «Власні». Для того щоб відправити первинний документ  достатньо знати лише ЄДРПОУ — код одержувача.

Обираючи обмін документами за допомогою модулю «M.E.Doc.Бізнес»  Ви отримаєте:

Надійний документообіг — адже  виключається можливiсть втрати, недоставки повідомлення.

Безпечний документообіг — виключається можливість втручання стороннiх осіб чи пiдміни інформації. Для роботи використовується квалiфiкований електронний підпис, що унеможливлює  "підробку " відправника або адресата. Зi сторони клієнтського додатка M.E.Doc всi повідомлення шифруються на відповідних одержувачів.  Кореспонденцiя для Птах нагадує поштову скриньку, "зазирнути" всередину якої на серверi документообiгу просто неможливо. Кореспонденцiя доступна  тому користувачевi, що має вiдповiдний КЕП.

Швидкий документообіг —  документ потрапивши на платформу Птах буде знаходитись в режимі очiкування, поки вiд програми контрагента, не надійде запит на наявність повідомлень. Як тiльки запит буде отримано, документ одразу відправляється контрагенту. У відправленому документі статус змінюється автоматично, щоб запобiгти повторної відправки документа. Повідомлення  про те, що звіт доставлено, теж надходить на Птах, де зберігається до того моменту поки не надійде запит про наявність нових повідомлень від Вашої програми M.E.Doc.

Важливо, що отримати первинний документ Ви можете навіть при вiдсутностi лiцензії на модуль «M.E.Doc. Бізнес». Зайшовши у первинні документи зараз, Ви можете побачити  декілька рахунків від ваших контрагентів, якi вже користуються ЕДО.

Отримавши первинний документ у Вас є декілька варіантів:

Затвердити — якщо отриманий документ не містить помилок і повнiстю влаштовує Вас.

Відхилити — у випадку наявності помилок в документі або небажання співпрацювати.

Також, Ви маєте змогу відправити своїм контрагентам 50 безкоштовних первинних документів на місяць без придбання ліцензії, тим самим заощадити свій час та витрати на пошту та канцелярію!

Дізнатись більше про M.E.Doc

Будьте в тренді разом з M.E.Doc!

Придбати M.E.Doc

Автори: Томачинська Людмила та Маслова Ірина, сертифіковані спеціалісти ГК Інтелектуальний сервіс


 

А Ви вже чули, що в нас нові можливості виписки рахунку? Ще ні?!
Тоді з радістю запрошуємо Вас спробувати на собі усі переваги швидко та зручно отримати потрібний рахунок! Лише  декілька простих кроків і рахунок вже у Вас!
Не впускайте можливість економити свій час та ресурси! Вся інформація доступна по посиланню - https://intelserv.net.ua

 


Слідкуйте за Новинами і оновленнями у Блозі бухгалтера.

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: