Функції «Моніторингу користувачів» в M.E.Doc

Функції «Моніторингу користувачів» в M.E.Doc

Якщо у Вас мережева версія програми, Вам однозначно буде цікаво:

як саме оновлюватись в ПЗ «M.E.Doc» та які додаткові функції у вас відкриваються з сервісом «Моніторинг користувачів»?

І на це питання ми відповімо у наступній статті. Читайте уважно, адже попереду найцікавіше!

Сервісом «Моніторинг користувачів» користуються для оновлення мережевої версії ПЗ «M.E.Doc». Але він має й інші функції, такі як:

  • оновлення списку активних користувачів;
  • надсилання повідомлення виділеним або всім користувачам;
  • видалення користувача;
  • блокування входу зі станції;
  • налаштування проксі;
  • запуск менеджеру архіву програми;
  • перезапуск служби.
     

Є можливість переглянути інформаційну довідку, в якій вказана детальна інформація щодо користування «Моніторинг користувачів» або «ZvitServerMonitor» - таку назву має дана утиліта, в кореневому каталозі програмного комплексу «M.E.Doc».

Для початку роботи з «Моніторингом користувачів» необхідно запустити утиліту «ZvitServerMonitor» в кореневому каталозі серверної частини або обрати у панелі «Пуск» мережеву версію вашої програми «M.E.Doc» - «Моніторинг користувачів». (Мал.1)

Мал. 1

У наступному вікні потрібно обрати ім'я, за потреби ввести пароль та натиснути «ОК» (Мал. 2):

Мал. 2

Вікно «Моніторингу користувачів» містить інформацію про робочі станції та відкриті у них звіти в Медок у даний час (Мал. 3):

Мал. 3

Розглянемо функції «ZvitServerMonitor» більш детально:
 

1. «Оновити список активних користувачів». Він необхідний для того, щоб Ви могли перевірити чи працює той чи інший співробітник з клієнтською частиною програми «M.E.Doc» у певний момент часу.
Зробити це можна декількома способами: у меню «Файл», обравши іконку оновлення  або натиснувши клавішу «F5».
 

2. «Надіслати повідомлення іншим користувачам» - це можливо за допомогою меню «Файл», натиснути «F6» або обравши одну з іконок «Надіслати повідомлення виділеним користувачам» чи «Надіслати повідомлення всім користувачам» .
 

Ця функція актуальна у випадку, якщо Ви плануєте оновити «M.E.Doc», але не маєте можливості повідомити про це своїх колег, тоді Ви можете ввести певне повідомлення (Мал. 4) у вікні, що відкриється (після вище перерахованих дій), а в той час інші користувачі отримають його у такому вигляді. (Мал. 5)

Мал. 4

Мал. 5

При необхідності є можливість зберегти дане повідомлення.
 

3. Адміністратор може «Заблокувати вхід зі станції»  у меню «Сервіс», тим самим унеможливить вхід зі станції у програмний комплекс «M.E.Doc», наприклад, під час оновлення серверної частини. Користувач, який спробує запустити програму зі станції отримає повідомлення: «Підключення до сервера <...> заблоковано Адміністратором - ». (Мал. 6)

Мал. 6
 

4. «Видалити користувача»  - означає завершити роботу станції (Мал.7). Користувач отримає повідомлення «Отримана команда від адміністратора про примусове завершення роботи станції» (Мал. 8). Якщо «Admin» натисне «F7», або у «Файл», обере «Видалити користувача», або натисне іконку  на панелі – він завершить роботу станції Користувача.

Мал. 7

Мал. 8

Якщо натиснути «ТАК» або протягом 30 сек. не виконувати ніяких дій, то станція буде закрита автоматично. Можна натиснути «НІ». Тоді система періодично нагадуватиме про потребу закриття робочого процесу на станції.
 

5. Налаштувати проксі-сервер потрібно в тому випадку, коли відсутнє підключення до мережі Інтернет під час оновлення.
Для цього необхідно у меню «Сервіс» обрати «Налаштування проксі», у вікні, що відкрилося (Мал.9) виконати потрібні налаштування (обрати системні або вручну).

Мал. 9

6. «Менеджер архіву програми» - знаходиться в меню «Сервіс» та призначений для створення архіву програми, який містить усі бібліотеки та бази програми «M.E.Doc», також цю команду можна запустити із кореневого каталогу, де вона має назву «BackupManager». Тут є можливість:

  • створити архів з перевіркою бази або без;
  • обрати кількість копій, які будуть зберігатися; перевірити або відновити створений архів. (Мал. 10)

Мал. 10

7. Відкоригувати роботу програмного комплексу «M.E.Doc» можна за допомогою перезавантаження служби «ZvitGrp» (Мал.11). Одним з способів це зробити є команда «Перезапустити службу» у меню «Сервіс». При цьому система повідомить всіх користувачів про потребу завершити роботу на станції. По завершенню процесу перезапуску, система видає повідомлення «Служба пере запущена успішно». (Мал.12)

Мал. 11

Мал. 12

Головна задача «Моніторингу користувачів» - «Оновити програму», отже оновлення серверної частини та робочих станцій відбувається саме з його допомогою.
 

Одним з варіантів запустити оновлення є запуск головного меню - «Файл» - «Оновити програму», іконка  на панелі зверху або клавіша «F9».
 

Якщо на поточний момент є доступні оновлення, при вході у «Моніторинг користувачів» видає повідомлення «Доступні нові оновлення програми M.E.DOC. Бажаєте оновити програму?» (Мал. 13), а на станції буде відображатися «Доступні нові оновлення програми M.E.DOC. Зверніться до адміністратора.» (Мал. 14):

Мал. 13

Мал. 14

 

Придбати M.E.Doc

 

За потреби, детальну інформацію Ви можете переглянути у розділі «Довідка» програмного комплексу «M.E.Doc» або ознайомившись зі статтями у розділі «Блог бухгалтера» за посиланням https://intelserv.net.ua/blog та у нашому Telegram каналі «Інтелектуальний сервіс» за посиланням https://t.me/intelserv. Долучайтеся!

 

Автори: Ткаченко Анна та Москівець Альона, сертифіковані спеціалісти ГК Інтелектуальний сервіс


А Ви вже чули, що в нас нові можливості виписки рахунку? Ще ні?! Тоді з радістю запрошуємо Вас спробувати на собі усі переваги швидко та зручно отримати потрібний рахунок! Лише декілька простих кроків і рахунок вже у Вас! Не впускайте можливість економити свій час та ресурси! Вся інформація доступна по посиланню - https://intelserv.net.ua/#buy


 

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: