8 трав. 2020 р.
Можливі варіанти рішень при отриманні тексту квитанції: "Документ вже зареєстровано в системі"

M.E.Doc
5 хв.
9206
Оновлено 20.11.2024 р.
В цій статті хочемо Вам допомогти розібратися з лічильниками в документах та що в себе включає назва xml файлу.
Якщо Ви отримали квитанцію з текстом:
При необхідності виправте документ та відправте його знову.
Виявлені помилки:
Документ вже зареєстровано в системі - документ з іменем файлу '09130088888866J0100110100000000120920110913.XML' присутній в Архіві електронних документів»
Що це таке та як виправити? Наведемо декілька прикладів, які потрібно перевірити, а саме:
1. Перейдіть до Адміністрування – Параметри системи – Загальні і подивіться, чи не стоїть у Вас позначка у рядку «Зберігати ім’я імпортованого файлу (не рекомендується)», якщо така є, то її потрібно зняти. (Мал. 1)
Мал. 1
На що вона впливає? - Ви імпортуєте податкові накладні з інших систем. При встановлених параметрах, програма не буде перевірити на унікальність ім’я файлу, що може спричинити конфлікт і, як наслідок може надійти квитанція з текстом наведеним вище.
2. Наступні налаштування проводимо по заміні лічильників. Для цього необхідно: перейти до документа, на панелі інструментів оберіть «Показати бланк» (Мал. 2), потім «Властивості бланка» (Мал. 3).
Мал. 2
Мал. 3
У відкритому вікні перейдіть на вкладку «Додатково», ставимо позначку у потрібному місяці (наприклад квітень) та проставляємо числове значення, орієнтуючись скільки Ви вже відправили документів в цьому місяці (наприклад ви вже подали 99 ПН). (Мал. 4)
Мал. 4
Після всіх маніпуляціях сформуйте новий або скопіюйте існуючий документ, підпишіть та відправте Ваш звіт знову. Застосувати лічильники можна в таких документах: Податкова накладна, Дод.2, Акцизна накладна та РК до неї.
Дану квитанцію Ви можете отримати у наступних випадках:
1. Після повторного встановлення ПЗ M.E.Doc будуть примінені налаштування за замовчуванням, тобто починаючи з номера 1;
2. Якщо велика організація з великою кількістю філій (кожна філія налаштовує лічильники в себе);
Тепер розглянемо з Вами xml-файл та значення частин його назви.
Наприклад:
0913 0088888866 J01001101 0000000012 092011 0913.xml
1. Якщо ми експортуємо документ для контролюючого органу, то перші чотири цифри в назві означають код контролюючого органу – 0913;
2. Далі вказаный код ЄДРПОУ організації – 0088888866;
3. Код бланку – J01001101;
4. Сам лічильник (номер документа, який присвоюється при створені) – 0000000012;
5. Дата створення документа – 092011;
6. Повторно код контролюючого органу – 0913.
Сподіваємось, що максимально допомогли Вам, а приведена вище інформація буде корисною!
Авторка: Наталія Жучинська, кваліфікована спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 5 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 5 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 4 місяці тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 6 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 6 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 10 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - Рік тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. - 2 років тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити.
