Налаштування поштового сервера для програми M.E.Doc

Налаштування поштового сервера для програми M.E.Doc

Доброго дня, Користувачі програми «M.E.Doc»!

 

Останнім часом, на лінію консультації, почали звертатись бухгалтери з проблемою відправки звітів до статистики або прийому вхідної пошти.

 

Дане питання пов’язане з новими налаштування поштового з’єднання Вашої скриньки із зовнішніми програмами без використання браузера.

 

В цій статті, ми розкажемо як правильно виконати всі налаштування електронної пошти для програми «M.E.Doc», якщо Ви використовуєте поштовий сервер «Ukr.net» або «Gmail».


Читайте також:

Додаткові функції в розділі реєстр виданих та отриманих податкових накладних

Можливі варіанти рішень при отриманні тексту квитанції: "Документ вже зареєстровано в системі"

Налаштування мережевої версії M.E.Doc. Рекомендації та найчастіші питання користувачів

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:


Для початку розглянемо налаштування доступу до пошти «Ukr.net»:

 

1. Зайдіть на Вашу скриньку за допомогою «логіна» та «пароля».

2. Зправа в верхній частині натисніть кнопку:

 

3. Далі оберіть пункт «Керування IMAP-доступом»:

 

 

4. У цьому розділі активуйте перемикач «Доступ до зовнішніх програм»:

 

 

5. У вікні, яке відкрилось введіть пароль від пошти та натисніть «Продовжити»:

 

 

6. Далі необхідно задати ім’я для зовнішньої програми та натиснути кнопку «Створити пароль»:

 

 

7. З’явиться вікно із згенерованим паролем, який необхідно скопіювати:

 

 

На цьому налаштування «Ukr.net» закінчуються і Ви переходити до програми «M.E.Doc» розділ «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Електронна пошта».

У відкритому вікні в поле «Пароль» вставляєте згенерований пароль, зберігаєте зміни (Maл. 1)  та перевіряєте з’єднання (Maл. 2).

 

Мал. 1

 

Мал. 2

 

Якщо Ви робили все вірно, то після перевірки з’явиться таке повідомлення (Maл. 3)

 

Мал. 3

 

На цьому налаштування закінчуються і Ви повертаєтесь до звичної роботи.

 

Налаштування доступу до пошти «Gmail» інакші:

 

1. Зайдіть на Вашу скриньку за допомогою «логіна» та «пароля».

2. Далі перейдіть до Вашого облікового запису та зліва оберіть пункт «Безпека». Перевірте, щоб була увімкнена «Двохетапна перевірка» (Maл. 4). Якщо даного розділу немає, можливо Ваш обліковий запис належить компанії. Для виконання налаштувань зверніться до системного адміністратора.

 

Мал. 4

 

3. Далі натисніть на кнопку «Паролі додатків» на панелі «Вхід в обліковий запис Google»:

 

 

4. У вікні «Паролі додатків» натисніть на «Виберіть додаток» та з переліку оберіть «Пошта»

 

 

5. В пункті «Виберіть пристрій» оберіть «Комп’ютер Windows» та натисніть кнопку «Згенерувати»:

 

 

6. Скопіюйте пароль у жовтому полі та натисніть кнопку «Готово»:

 

 

Далі Ви переходите до налаштувань електронної пошти та в поле «Пароль» вставляєте згенерований пароль, зберігаєте зміни та перевіряєте з’єднання.

 

Придбати M.E.Doc

 

Сподіваємось, наша інформація була корисною для Вас!

 

Автор: Ярошина Яна, сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

 

Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh
Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: