21 трав. 2020 р.
На скільки безпечно зберігати документи в електронному вигляді? Рекомендації щодо архівування даних
ЕДО
5 хв.
2407
Часто виникає питання «А що робити, якщо електронний документ видалиться чи кудись зникне? Як потiм бути?»
Щоб відповісти на це питання, в даній статті ми вирішили розглянути більш детально це питання та надамо вам декілька порад щодо безпечного зберігання електронних документів.
Для початку давайте глянемо, що нам каже закон. У нашій країнi електронний документообіг регламентується трьома законами, а саме:
- «Про електроннi довiрчі послуги»;
- «Про електроннi документи та електронний документообіг»;
- «Закон про бухгалтерський облік та фiнансову звiтнiсть».
Згiдно з цими законами електроннi документи мають таку ж саму юридичну силу, як і аналогiчнi - паперовi. Тобто, у разі податкових перевірок або в інших випадках - достатньо надати документи в електронній формі, якщо законом все було дотримано.
Після того, як ваш звiт або первинний документ був погоджений, ви можете його зберігати не тiльки в програмi «M.E.Doc» або у веб-сервісi «СОТА», а також ще створювати резервні копії пiдприємства у форматi *.ZBK або резервні копії всієї бази у форматі *.ZBF.
Читати також:
Відправка вкладення Довільного формату
Реальні історії з життя наших Клієнтів, що доводять чому ЕДО - це так важливо!
Як швидко перейти на електронний документообіг в нових умовах? Ділимось досвідом
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:
Також, програмою передбачено зручне автоматичне завантаження документів у тому форматі, який вам необхiдний. Це може бути всім добре відомі формати XML, DBF або ж PDF з підписами.
Усi вивантаженні документи та резервні копії зберігайте на електронних носiях або на хмарному сховищі! I, що найголовніше, продублюйте їх на декількох електронних носіях! Не обмежуйтесь тільки однією копією!
Тільки головне правило: Електроннi форми первинних документiв, а також архiв файлiв звiтностi, поданої в електронному виглядi, повиннi зберiгатися на електронних носiях!
Чи безпечно зберiгати документи в електронному виглядi?, вiдповiмо – БЕЗПЕЧНО та необхiдно! Адже це запорука гарантiї, що при перевiрцi контролюючим органом ви з легкістю зможете надати всi необхiднi документи!
Тож зберiгайте свої електроннi документи правильно разом з «M.E.Doc» та «СОТА», а ми вам у цьому допоможемо!
Автор: Женгал Анна, кваліфікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 3 місяці тому...
Відправка фінансової звітності до біржі
У програмі M.E.Doc реалізована можливість відправки фінансової звітності до бірж. Докладніше читайте у статті. - 5 місяців тому...
Налаштувати отримання первинних документів в M.E.Doc | ЕДО 2024
Програмні рішення M.E.Doc, СОТА, Flydoc та API.ПТАХ одні з провідних платформ для електронного документообігу (ЕДО) і надають підприємствам можливість автоматизувати та спростити процес отримання та обробки первинних документів. - 6 місяців тому...
Як за допомогою електронного документообігу звільнитися від залежності друкувати документи для контрагентів: якщо у контрагента немає ЕДО , або як відправити підписаний pdf-документ контрагенту через
Впровадження електронного документообігу (ЕДО) стало ключовим кроком для багатьох компаній у напрямку оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності та зниження витрат. Розповідаємо про дві потреби, які потрібно вірішувати підприємству при використанні ЕДО - 10 місяців тому...
Автоматичне заповнення електронного документа на основі іншого в програмі M.E.Doc
Налаштування автоматичного перенесення даних із рахунка в видаткову накладну, попередньо відредагувавши шаблон цього документа згідно з потребами клієнта. - 9 місяців тому...
Візування первинних документів у M.E.Doc
Функціонал "Візування первинних документів" призначений для внутрішнього затвердження вхідних та вихідних документів відповідальними особами. - 10 місяців тому...
Приклад використання електронного ключа | ЦСК "Україна" 2024
Розповідаємо про варіанти використання електронного підпису від ЦСК "Україна" для участів в тендері або для роботи в службі таксі - Рік тому...
Електронний документообіг в умовах війни: як організувати процес підписання документів
Яка у Вас перша асоціація на слово документ? Багато хто уявляє собі щось на папері з підписом та печаткою. Більш цифровизовані користувачі скажуть що це файл з електронними підписами. - 8 місяців тому...
Рішення: Відображення Податкової накладної, яка не відображається у реєстрі | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Не можете знайти потрібну Податкову накладну у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, хоча вона наявна у реєстрі податкових документів? Розповідаємо про рішення у нашому блозі. - 10 місяців тому...
Відправити файл довільного формату через M.E.Doc | Електронний документообіг 2024
Маєте документ довільного формату (акт, договір, діловий лист, повідомлення і.т.д) та не знаєте як відправити його діловому партнеру в електронному вигляді? - 4 років тому...
Обмін електронними документами із вкладеннями різних форматів
Сьогодні ми з вами розглянемо функціонал програми «M.E.Doc», який було нещодавно додано. Цей функціонал дозволить вам обмінюватися електронними документами форматів *.docx, *.xlsx, *.pdf та інші