26 черв. 2020 р.
Що робити при зупинці реєстрації ПН чи РК та який документи потрібно подати для їх розблокування

M.E.Doc
5 хв.
4253
Оновлено 05.12.2024 р.
Сьогодні кожен бухгалтер періодично зустрічається у своїй роботі з таким явищем, як блокуванням податкових накладних та розрахунків коригування (ПН/РК), як для юридичних осіб-підприємців так і для фізичних осіб-підприємців.
Спробуємо розібратися, чому відбувається блокування ПН та РК і що в такому випадку ми маємо робити.
Для того щоб зрозуміти, чому наша податкова накладна чи розрахунок-коригування заблоковані, нам в першу чергу потрібно ознайомитись з Наказом Міністерства Фінансів України № 520 від 12.12.19 "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".
Якщо наша податкова накладна чи рахунок коригування вже заблоковані, ми повинні зробити певні дії.
Для розблокування податкових накладних та розрахунків-коригування Продавець (Покупець) здійснює заповнення та відправляє до ДПС пакет документів, цим самим підтверджуючи операцію ПН/РК, і є достатніми приводом для прийняття Комісією ДПС остаточного рішення прийняти або відхилити ПН/РК.
Які ж це документи?
1) Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинена (J1312603, F1312603), в якій потрібно вказати номер ПН/РК, по якій відмовлено у реєстрації в ЄРПН, також надаються пояснення і, якщо необхідно, вказується кількість документів, які підтверджують дану операцію, зазначену у призупинені ПН/РК.
Документ створюється як головний документ пакета. Місце знаходження даного документу у програмі «M.E.Doc» ("Головне меню" – "Звітність" – "Реєстр звітів" – "Створити звіт"). Даний документ подається у періоді місяць.
2) Документ довільного формату (для подання сканкопій документів) (J1360102, F1360102), у якому прикріплюються скан копії, які надають підтвердження операцій, зазначені у призупиненні ПН/РК. Для кожної скан копії створюється окремий документ (J1360102, F1360102).
Створюється документ як підпорядкований документ пакета до Повідомлення щодо подачі документів. Документ довільного формату прикріплюється через ("Створити звіт"). Даний документ потрібно обов’язково створювати новый, а не копіювати уже існуючий.
3) Додаток 5 до Порядку зупинення реєстрації ПН/РК (Таблиця даних платника податку на додану вартість) (J1312303, F1312303) – створюється як окремий документ, у разі виявлення критеріїв ризикованості здійснення операцій. Місце знаходження даного бланку у програмі «M.E.Doc» ("Головне меню" – "Звітність" – "Реєстр звітів" – "Створити звіт").
4) Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризикованості платника податку (J1314901, F1314901) – подається якщо виявляються критерії ризикованості платника податку.
Коли податкова ухвалила (ПН/РК) то стан документу змінюється з “ЗАБЛОКОВАНО” на стан “ЗАРЕЄСТРОВАНО” в ЕРПН.
Сподіваємося наша стаття була для Вас корисною, та змогла відповісти на Ваші запитання.
Автор: Юрій Рибалка, кваліфікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- День тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 2 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - Місяць тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 6 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 2 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 3 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 3 місяці тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - Рік тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - Рік тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”?