19 черв. 2020 р.
Як самостійно сформувати заявки КЕП для юридичної особи в програмі «M.E.Doc» для їх подальшого оформлення в нашому офісі
M.E.Doc
5 хв.
1917
Шановні Користувачі!
Бувають випадки, коли ви приходите до нас в офіс для оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП), але у вас зовсім обмаль часу. Тому для пришвидшення процедури оформлення ми рекомендуємо вам згенерувати заявки для КЕП самостійно на вашому персональному комп’ютері. А як саме це зробити – розповідаємо в цій статті.
Читайте також:
Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати
Автопродовження сертификатів за допомогою веб-сервісу СОТА
European Business Association підтримала Законопроект "Про хмарні послуги"
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:
Для початку вам потрібно зайти в розділ «Адміністрування» - «Сертифікати» та натиснути «Заявки на сертифікат». Потім натискаєте кнопку «Сформувати заявки». (Мал. 1)
Мал. 1
Перед вами з’являється вікно «Формування заявок на сертифікати» (Мал. 2).
Мал. 2
Тут потрібно обов’язково заповнити дані, а саме:
– ПІБ контактної особи;
– Номер телефону контактної особи;
– Парольний діалог (це кодове слово знадобиться для блокуванні ключів по телефону з представником АСЦК).
Після того, як ви всю інформацію внесли, натискаєте кнопку «Далі», і з’являється нове віконце формування заявок (Мал. 3).
Мал. 3
Автоматично за замовчуванням будуть відзначені сертифікати, які формуються – це директор та печатка.
Якщо вам один з цих сертифікатів не потрібний, то просто зніміть відмітку. А якщо навпаки, потрібно згенерувати сертифікат бухгалтера або співробітника, то просто проставте відмітки у відповідних місцях та заповніть дані по робітнику.
Також оберіть термін дії сертифікатів – 1 рік або 2 роки. Перевірте правильність внесених даних та натисніть кнопку «Далі».
Наступним кроком буде «Генерація секретного ключа» (Мал. 4).
Мал. 4
Спочатку генерується ключ печатки. Але в першу чергу обов’язково вкажіть каталог для збереження заявок та секретних ключів .
Потім введіть пароль до ваших ключів та натисніть кнопку «ОК».
ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ ПАПКУ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ПАРОЛІ ДО КЛЮЧІВ!
«M.E.Doc» вас проінформує, що у вказану папку було збережено 2 файли – заявка на формування КЕП у форматі «*PCK» та секретний ключ у форматі «*ZS2» (Мал. 5).
Мал. 5
Потім аналогічно з’явиться віконце для генерації ключа директора. Так само вводите пароль та натискаєте кнопку «ОК».
Далі обов’язково роздруковуєте заявки на ключ печатки та ключ керівника. (Мал. 6).
Мал. 6
А також створюєте та роздруковуєте картку приєднання, яка знаходиться в «Документи від розробника» (Мал. 7).
Мал. 7
На цьому генерація ключів завершена. Вам залишилось тільки скопіювати на електронний носій (флешку) заявки у форматі «*PCK», що збереглися у папці (Мал. 8), яку ви вказали при введенні паролю та передати ці заявки нам разом з пакетом документів для подальшого їх активування.
Мал. 8
Ось так легко та швидко ви допоможете пришвидшити процедуру генерації КЕП.
Ми цінуємо ваш час та ваше здоров’я!
А в разі виникнення запитань завжди звертайтесь до нашої лінії консультації!
Автор: Анна Женгал, сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 16 днів тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 23 днів тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - Місяць тому...
Кейс: Як виконати звірку з ЄРПН та отримати відсутні податкові накладні | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Надаємо рішеня, як відновити податкові накладні, після фізичної втрати пристрою, на якому зберігався архів податкових накладних. - 4 місяці тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”? - 5 місяців тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - 8 місяців тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - 2 місяці тому...
Автоматичне заповнення Об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ | M.E.Doc Зарплата 2024
Розповідаємо про кейс використання M.E.Doc Зарплата для автоматичного формування Об'єднаної звітності на реальному прикладі впровадження клієнту - 10 місяців тому...
M.E.Doc “Зарплата” чи ISpro модуль “Управління персоналом” - що обрати?
Облік заробітної плати одна з найважливіших ділянок роботи на підприємстві. Для розв'язання задач такого рівня потрібне надійне і сучасне програмне забезпечення. Тому в даній статті ми розглянемо рішення, які ефективно працюють уже в тисячах підприємств по всій Україні. - 3 років тому...
Як обрати свій перший M.E.Doc?
Прагнете знайти зручну програму для подання звітів? Спробуйте найпопулярніше в Україні ПЗ - 4 років тому...
Генерація універсальних КЕП вже в автопродовженні!
В сервісі автоматичного продовження сертифікатів кваліфікованих електронних підписів реалізована можливість генерації універсальних ключів (з версії «M.E.Doc» 11.02.007 і вище)