Як самостійно сформувати заявки КЕП для юридичної особи в програмі «M.E.Doc» для їх подальшого оформлення в нашому офісі

Як самостійно сформувати заявки КЕП для юридичної особи в програмі «M.E.Doc» для їх подальшого оформлення в нашому офісі

Шановні Користувачі!

Бувають випадки, коли ви приходите до нас в офіс для оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП), але у вас зовсім обмаль часу. Тому для пришвидшення процедури оформлення ми рекомендуємо вам згенерувати заявки для КЕП самостійно на вашому персональному комп’ютері. А як саме це зробити – розповідаємо в цій статті.

 

Читайте також:

Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати

Автопродовження  сертификатів за допомогою веб-сервісу СОТА

European Business Association підтримала Законопроект "Про хмарні послуги"

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:

 

Для початку вам потрібно зайти в розділ «Адміністрування» - «Сертифікати» та натиснути «Заявки на сертифікат». Потім натискаєте кнопку «Сформувати заявки». (Мал. 1)

Мал. 1

Перед вами з’являється вікно «Формування заявок на сертифікати» (Мал. 2).

Мал. 2

Тут потрібно обов’язково заповнити дані, а саме:

– ПІБ контактної особи;

– Номер телефону контактної особи;

– Парольний діалог (це кодове слово знадобиться для блокуванні ключів по телефону з представником АСЦК).

 

Після того, як ви всю інформацію внесли, натискаєте кнопку «Далі», і з’являється нове віконце формування заявок (Мал. 3).

Мал. 3

Автоматично за замовчуванням будуть відзначені сертифікати, які формуються – це директор та печатка. 

Якщо вам один з цих сертифікатів не потрібний, то просто зніміть відмітку. А якщо навпаки, потрібно згенерувати сертифікат бухгалтера або співробітника, то просто проставте відмітки у відповідних місцях та заповніть дані по робітнику.  

Також оберіть термін дії сертифікатів – 1 рік або 2 роки. Перевірте правильність внесених даних та натисніть кнопку «Далі».

Наступним кроком буде «Генерація секретного ключа» (Мал. 4).

Мал. 4

Спочатку генерується ключ печатки. Але в першу чергу обов’язково вкажіть каталог для збереження заявок та секретних ключів .

 Потім введіть пароль до ваших ключів та натисніть кнопку «ОК».

 

ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ  ПАПКУ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ  ТА  ПАРОЛІ  ДО КЛЮЧІВ!

  

«M.E.Doc»  вас проінформує, що у вказану папку було збережено 2 файли – заявка на формування КЕП у форматі «*PCK» та секретний ключ у форматі «*ZS2» (Мал. 5).

Мал. 5

Потім аналогічно з’явиться віконце для генерації ключа директора. Так само вводите пароль та натискаєте кнопку «ОК».

Далі обов’язково роздруковуєте заявки на ключ печатки та ключ керівника. (Мал. 6).

Мал. 6

А також створюєте та роздруковуєте картку приєднання, яка знаходиться в «Документи від розробника» (Мал. 7).

Мал. 7

На цьому генерація ключів завершена. Вам залишилось тільки скопіювати на електронний носій (флешку) заявки у форматі «*PCK», що збереглися у папці (Мал. 8), яку ви вказали при введенні паролю та передати ці заявки нам разом з пакетом документів для подальшого їх активування.

Мал. 8

Ось так легко та швидко ви допоможете пришвидшити процедуру генерації КЕП.

Ми цінуємо ваш час та ваше здоров’я!

 

А в разі виникнення запитань завжди звертайтесь до нашої лінії консультації!

 

 

Автор: Анна Женгал, сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh
Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: