6 жовт. 2020 р.
Нюанси роботи з запитами в ЄРПН

M.E.Doc
5 хв.
1134
Як зрозуміти, чи всі податкові документи Вам відправили контрагенти? Чи знаєте Ви як можна завантажити у «M.E.Doc» усі зареєстровані податкові накладні та розрахунки коригування? Яким чином прискорити цей процес?
Ви можете скористатися зручним функціоналом програми «M.E.Doc» ─ «Звірка документів з ЄРПН», який призначений порівнювати кількість зареєстрованих в ЄРПН та наявних в програмі документів певної установи.
За допомогою модуля «Звірка документів з ЄРПН» Ви можете:
- визначити документи, які відсутні в програмі,
- відправити запити одразу за декілька днів або місяць,
- отримати витяги та документи, натиснувши «Прийом пошти» у модулі,
- переглянути отриману інформацію, натиснувши «Відкрити витяг з ЄРПН».
На початку роботи необхідно обрати фільтр «За період» або «За інтервал» за який буде відправлено запити та натиснути «Оновити інформацію». Автоматично, при відкритті розділу, буде встановлено фільтр «За інтервал» ─ минула дата, а максимальний термін, який можна обрати, ─ 31 день.
Читайте також:
Як відобразити інформацію про підписантів у програмі «M.E.Doc»?
Спрощена робота з ЄСВ у програмі «M.E.Doc»
Кому потрібні ПРРО та коли ними користуватись
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram,
звертайтесь з питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger
Обравши потрібний період потрібно натиснути «Відправити запити в ЄРПН». Модуль за кожен обраний день автоматично підраховує кількість зареєстрованих вхідних та вихідних документів в ЄРПН згідно витягів та у програмі «M.E.Doc» (крім тих, що знаходяться у розділі «Корзина» у «Реєстрі податкових документів») та формує і відправляє потрібний запит.
Спершу відправляємо запити «На дату», якщо немає витягу з ЄРПН щодо кількості зареєстрованих документів.
«За списком» з ознакою «Імпорт документу з квитанцією» відправляємо, якщо є витяг та кількість документів в «M.E.Doc» і в ЄРПН не рівна. (Мал. 1)
Мал. 1
Якщо після отримання витягу в порівняльній таблиці по звірці кількість зареєстрованих податкових документів не співпадає, потрібно повторно «Відправити запити в ЄРПН» та обов’язково прийняти повідомлення. (Мал. 2)
Мал. 2
У будь-який час Ви можете переглянути наявний витяг за попередні дні, обравши рядок та натиснувши «Відкрити витяг з ЄРПН». Також усі запити та витяги до них дублюються у розділі «Довідки державних органів» - «Інформаційна довідка». (Мал. 3)
Мал. 3
Отже, перший раз відправляєте запит в ЄРПН та приймаєте пошту. Якщо кількість документів не співпадає ─ відправляєте запит повторно, після чого знову отримуєте повідомлення і відсутні податкові документи.
Зверніть увагу! Всі запити, які були відправлені через модуль «Звірка документів з ЄРПН» і витяги по ним також відображаються у розділі «Інформаційна довідка», тому у розділі «Картка підприємства» коректно мають бути заповнені поля ─ код ЄДРПОУ, назва підприємства, ІПН, електронна адреса, код і назва податкової інспекції.
Якщо Ви отримали витяг і кількість зареєстрованих документів однакова, у програмі буде відсутня клавіша «Відправити запити в ЄРПН».
Запит відправлений за поточну або наступну дату буде не актуальним.
У модулі «Звірка документів з ЄРПН» окремою закладкою виділено «Журнал подій», у якому детально відображаються виконані події та роботи. (Мал. 4)
Мал. 4
Ми розглянули основні моменти та нюанси під час роботи з модулем «Звірка документів з ЄРПН».
Якщо у Вас залишились питання, можете переглянути детальну інформацію по роботі з даним модулем у розділі «Виклик довідки».
При виникненні запитань, звертайтесь за консультацією до чатботу в Телеграм.
Слідкуйте за новими публікаціями та дізнавайтесь більше!
Гарного дня!
Автор: Москівець Альона, сертифікований спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс
#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок
#купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп
Читайте також:
- 2 років тому...
Як Хмарні рішення можуть допомогти вашому бізнесу, якщо Ви користуєтесь "M.E.Doc"?
Хмарні рішення являють собою виділений сервер або частину серверних потужностей - 2 років тому...
Генерація універсальних КЕП вже в автопродовженні!
В сервісі автоматичного продовження сертифікатів кваліфікованих електронних підписів реалізована можливість генерації універсальних ключів (з версії «M.E.Doc» 11.02.007 і вище) - 2 років тому...
Можливості нового модулю – Звітність до НБУ для небанківських установ
З 1 липня 2020 року усі небанківські фінустанови мають подавати звітність за другий квартал 2020 року до НБУ тільки в електронному вигляді. Ця звітність має подаватись відповідно до структури звітів, вимог та контролю, що встановлені регулятором - 2 років тому...
Спрощена робота з ЄСВ у програмі «M.E.Doc»
Перше, що нам допоможе при заповненні даного звіту – функція «Групова заміна полів».. - 2 років тому...
Робота з функцією “Групова заміна” в розділі “Реєстр виданих та отриманих ПН”
Функції розділу “Реєстр виданих та отриманих ПН” зроблять вашу роботу в зручнішою та зможуть заощадити вам багато часу - Рік тому...
Звітування за МСФЗ у M.E.Doc
Підприємства, що подають звітність за МСФЗ, мають звітувати у 2021 році за період 2020 року - 8 місяців тому...
Відправляємо первинні документи з вкладеннями
Розглядаємо відправлення первинних документів з вкладеннями декільком контрагентам відразу - 2 років тому...
Як самостійно сформувати заявки КЕП для юридичної особи в програмі «M.E.Doc» для їх подальшого оформлення в нашому офісі
Бувають випадки, коли ви приходите до нас в офіс для оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП), але у вас зовсім обмаль часу. Тому для пришвидшення процедури оформлення ми рекомендуємо вам згенерувати заявки для КЕП самостійно на вашому персональному комп’ютері. А як саме це зробити – розповідаємо в цій статті - 2 років тому...
Налаштування розрахунку "Аванс" у модулі M.E.Doc.Зарплата
Як легко та швидко налаштувати розрахунок авансу для всіх співробітників одночасно в модулі «M.E.Doc.Зарплата» - 2 років тому...
"Податкова накладна з таким номером вже зареєстрована" - рішення ситуації!
Що робити, якщо відправлена на реєстрацію податкова накладна (ПН) чи розрахунок коригування (РК) відхиляється з причиною "Податкова накладна з таким номером вже зареєстрована"