29 жовт. 2020 р.
Повідомлення про внесення чергового платежу за ліцензію в M.E.Doc

M.E.Doc
5 хв.
10441
Оновлено 26.12.2024 р.
ДПС періодично звертається до суб’єктів господарювання з нагадуванням подбати про внесення чергового платежу за ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального. Після чого – не забути надати до органу ліцензування визначені Законом України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» заяву (щодо внесення чергового платежу) та копію платіжного документа з відміткою банку про сплату.
Розробник програми М.E.Doc потурбувався і вніс можливість слідкувати за повідомленнями ДПС щодо внесення платежів за ліцензію.
Так у розділі Облік акцизного податку додана нова функція - опрацювання Повідомлення про внесення чергового платежу за ліцензію, яка доступна з оновлення 11.02.022.
ДПС здійснює автоматичну розсилку повідомлень про закінчення терміну чергового платежу за ліцензію, призупинення дії ліцензії або анулювання ліцензії.
Повідомлення про внесення чергового платежу за ліцензію (J/F1405901) формується у ДПС та надсилається адресату за 30, 20, 10 та 5 днів до дати оплати ліцензії.
Переглянути та опрацювати документи щодо ліцензії або отримані Повідомлення від ДПС можна скориставшись сервісом Ліцензійна справа (Рис. 1).
Рис. 1
Повідомлення доступні у розділах Облік акцизного податку - Реєстр ліцензій (пальне) та/або Реєстр ліцензій (спирт, алкоголь, тютюн) відповідно до типу ліцензії.
За замовчуванням, вони відображаються у Реєстрі червоним кольором (Рис. 1). Це означає, що користувачу слід внести черговий платіж за ліцензію.
Для опрацювання Повідомлення виконайте наступні дії:
1. Оберіть Повідомлення, відповідно до якого за ліцензію вже виконано платіж.
2. У пункті головного меню Правка або у контекстному меню оберіть команду Платіж виконано. Команда доступна лише для отриманого та неопрацьованого Повідомлення (воно позначено червоним кольором), що виділено у відповідному Реєстрі (Рис. 2).
Рис. 2
3. Після чого Повідомлення набуває стану Виконано та відображається у реєстрах чорним кольором. У колонці Виконано проставляється відповідна позначка (Рис. 3).
Рис. 3
Тепер розглянемо як здійснити перегляд документів за номером ліцензії
1. На панелі Фільтр у блоці Дата документа або Дата модифікації оберіть період часу для відображення документів.
2. У блоці Ліцензійна справа введіть номер ліцензії та натисніть кнопку Показати у нижній частині панелі Фільтр.
3. Тепер у таблиці Реєстру будуть відображені лише записи з документами щодо вказаної ліцензії за обраний період (Рис. 4).
Рис. 4
Сподіваємося інформація була для вас корисною і ви використаєте даний лайфхак у своїй роботі.
Автор: Кириченко Назар - провідний фахівець ГК "Інтелектуальний сервіс"
Джерело: M.E.Doc та Офіційний портал ДПС у Вінницькій області

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 8 днів тому...
Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень. - Місяць тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - Місяць тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 2 місяці тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 2 місяці тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 8 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 4 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 4 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 6 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 5 місяців тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача»