16 бер. 2021 р.
Додаємо нове підприємство у M.E.Doc

M.E.Doc
5 хв.
8620
Оновлено 07.01.2025 р.
Щодня нам надходить безліч питань від користувачів і ми з вами розглядаємо найцікавіші та найпопулярніші.
Останнім часом досить поширеним було питання щодо особливості заведення нових підприємств та заповнення необхідних розділів для коректної подачі звітів та роботи з програмою «M.E.Doc»!
Заводимо підприємство
Для того, щоб додати підприємство до програми «M.E.Doc» потрібно на екрані «Вибір установи» натиснути на кнопку «+» та обрати пункт «Реєстрація нового підприємства» (Мал. 1.1).
Мал. 1
Далі нам потрібно вказати чи є в наявності сертифікати КЕП та обрати тип установи: «Юридична особа» чи «Фізична особа-підприємець». Різниця у заповнені буде складатися лише у внесені коду ЄДРПОУ та назви підприємства або ІПН та ПІБ.
Обов’язково потрібно завести юридичну адресу, в якій треба заповнити всі поля згідно виписки з ЄДР (Мал. 1.2).
Далі заповнюємо дані щодо Податкової служби (Мал. 1.3) та Пенсійного фонду.
Тепер поля «Код території КОАТУУ», «КВЕД» та «Орган Держ. Реєстрації»
(Мал. 1.4).
Зверніть увагу, що обраний код повинен відповідати даним юридичної адреси!
Останнім кроком ─ завантажуємо ліцензію (при наявності підключення до інтернету), перевіряємо стан ліцензії, та натискаємо «Далі» (Мал. 2).
Мал. 2
Все, організація заведена! Залишається тільки увійти до цієї організації та заповнити всі необхідні дані у картці підприємства.
Заносимо додаткові дані
Без коректно вказаних даних у картці підприємства подати звіти у контролюючі органи не вдасться.
Тому, заходимо у «Довідники» - «Картки Підприємства». Тут ми можемо внести зміни до даних підприємства стосовно будь-якого розділу програми.
Далі переходимо на вкладку «Додатково», де потрібно заповнити додаткові дані для ФСС (Мал. 3).
Мал. 3
ФСС з ТВП:
1. Реєстраційний № в ФСС – сюди заносимо реєстраційний номер страхувальника в ФСС.
2. Поля Рахунок та МФО – заповнюється номер рахунку та МФО ФСС.
ФСС України:
1. Реєстр. № в Фонді – реєстраційний номер роботодавця у ФСС.
2. Районне відділення – найменування районного відділення ФСС. Виберіть із підключеного довідника Відділення ФСС України.
3. Рахунок – номер рахунку у ФСС.
4. МФО – МФО рахунку у ФСС. Треба обрати з довідника Банки.
5. Назва банку – назва банку, в якому відкрито рахунок.
Оберіть із підключеного довідника «Банки» та натискаємо кнопку «Зберегти» після заповнення розділу.
Перевіряємо налаштування
На прикладі звіту для ФСС переглянемо автоматичне заповнення полів з картки підприємства.
Переходимо до самих звітів за шляхом «Звітність» - «Реєстр звітів» (Мал. 4.1).
Мал. 4
У розділі «Реєстр звітів» обираємо потрібний період та натискаємо «Файл» - «Створити звіт». Обираємо з правого віконця потрібну групу бланків та переглядаємо перелік доступних бланків для формування та заповнення.
Зверніть увагу на колонку «E-mail»!
Наявність відмітки в цьому полі свідчить про те, що цей бланк можна сформувати, роздрукувати або подати через програму «M.E.Doc» у контролюючий орган на реєстрацію (це стосується усіх груп бланків) (Мал. 4.3).
Відсутність відмітки – дає можливість сформувати, заповнити та роздрукувати для подачі у паперовому вигляді або для внутрішнього обліку (Мал. 4.2).
Неможливість подавати деякі бланки через програму обумовлюється тим, що шлюз контролюючого органу ще не налаштовано під прийом цих форм. При появі можливості прийому нових звітів в електронному вигляді з боку шлюза та появі відповідних бланків, функціонал програми доповнюється через оновлення.
На прикладі бланку «Заява-розрахунок», при формуванні можемо побачити автоматично заповнені поля, які ми заповнювали раніше, у картці підприємства (Мал. 4.4).
Отже, з програмою «M.E.Doc» ви можете формувати чималу кількість звітів до різних контролюючих органів та бути впевненим, що бланк, який ви заповнюєте, актуальний. Крім того, більшість полів, при правильному заповненні картки підприємства, заповнюються автоматично.
Сподіваємось, що тепер питань щодо налаштування нових підприємств не залишилось!
Але якщо такі є, звертайтеся на нашу лінію технічної підтримки чи до чат-ботів в Telegram та Messenger. Наші кваліфіковані спеціалісти з радістю вам допоможуть.
Авторка: Тетяна Оболонська, сертифікована спеціалістка групи компаній Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 4 днів тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 2 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 6 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 2 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 2 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 3 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - Рік тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - Рік тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити.