Як завантажити сертифікати в M.E.Doc?

Як завантажити сертифікати в M.E.Doc?
Ключові слова: КЕП, реєстрація ключів, перевірка роботи
 

Отже, ви придбали нові кваліфіковані електронні підписи (КЕП) і що тепер? Як почати роботу в M.E.Doc

Давайте розглянемо як завантажити сертифікати в програму та що ще потрібно зробити, щоб підготувати ключі до роботи в програмі.
 

Завантажуємо сертифікати

Для цього потрібно відкрити програму M.E.Doc та перейти за наступним шляхом: «Адміністрування» - «Сертифікати» - «Правка» – пункт «Завантажити з Інтернету» (Мал. 1).


Мал. 1

Після обробки даних в програму буде завантажено всі актуальні сертифікати.

Зверніть увагу, що актуальні сертифікати будуть прописані чорним кольором. Якщо дія ключів ще не почалась, такі сертифікати будуть відображатись сірим кольором. 

А якщо ж в червоним, то такі сертифікати потрібно видалити. Це сертифікати до старих ключів, термін дії яких вже завершився. Наявність таких може призвести до помилок у роботі з програмою.
 

Завантажуємо сертифікати вручну

Якщо ж сертифікати не були автоматично завантажені, це можна зробити вручну. Для цього потрібно на комп’ютер завантажити сертифікати.

Їх, як правило, можна знайти сайтах Акредитованих центрів сертифікації ключів, надавачів КЕП, як ось на сайті ЦСК «Україна»: uakey.com.ua.

 

В правому верхньому куті сайту натисніть зображенні ключа та у вікні що відкрилось введіть ЄДРПОУ (ІПН) вашої організації.

Після введення буде відображено всі діючі сертифікати. Їх і потрібно завантажити на ПК та повернутись в програму M.E.Doc.

Якщо не знаєте як отримати сертифікати до ваших ключів, зверніться до надавача КЕП.

Далі в програмі переходимо в «Адміністрування» - «Сертифікати» і натискаємо «Файл» - «Додати сертифікат»  та вказуємо розташування файлу на комп’ютері (Мал. 2). 


Мал. 2

Зверніть увагу, що цю операцію потрібно провести для кожного ключа.
 

Реєструємо КЕП в ДПС

Тепер коли всі сертифікати завантажено, потрібно зареєструвати їх в ДПС.

Раніше для цього використовували «Заяву про приєднання до договору», яку потрібно було підписати новими ключами та надіслати до ДПС. 

Зараз же відправляти додаткові форми не потрібно, так як КЕП автоматично реєструються при відправці будь-якого першого документу до ДПС.

Наприклад, якщо ви підписуєте звіт новими ключами та відправляєте його до контролюючого органу. Спочатку ключі буде направлено на реєстрацію в ДПС (це займе певний час), а вже потім звіт направляється до шлюзу відповідного органу.
 

Перевіряємо роботу КЕП

Якщо жи ви не бажаєте чекати відправки звіту щоб переконатись, що ключі коректно функціонують, можна відправити будь-який запит, наприклад, «Запит про стан розрахунків з бюджетом».

Для цього переходимо у «Довідки державних органів» - «Інформаційна довідка» - «Файл» - «Створити іншу довідку» та оберіть «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за даними органів ДПС» (Мал. 3).


Мал. 3

Після відправки даної форми ви отримаєте інформацію по запиту та квитанцію щодо успішно зареєстрованих КЕП, головне не забути перевірити пошту («Файл» - «Отримати повідомлення»).

Таким чином ви можете переконатись, що з ключами все добре.

 

Автор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс

#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп  #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп


Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: