30 квіт. 2021 р.
Чому обирають наші послуги?

РРО/ПРРО
5 хв.
3440
Задумайтесь на хвилинку, коли останній раз ви писали відгук? Тільки по-справжньому, не просто тицьнули 5 зірок для водія у додатку по виклику таксі, а написали декілька речень, овацій чи, можливо, гнівного потоку емоцій. Особисто я і не пригадаю, коли писав щось подібне.
Проте відгуки вже давно стали лакмусовим папірцем з приводу того, до кого краще звернутись. Відгуки та коментарі, то це досить потужний і універсальний інструмент для компаній. З одного боку – це додаткове місце, де можна остаточно переконати споживачів у якості товарів чи послуг, що пропонує компанія. З іншого – можливість отримати фідбек від клієнта, дізнатись, з приводу чого підприємство цінують, а які моменти краще допрацювати.
До того ж позитивні відгуки завжди приємно отримувати. З приводу цього мене однозначно підтримає наша абсолютна рекордсменка з отримання подяк від клієнтів - Дарія Горкун. Кількість позитивних відгуків за її професійну роботу зашкалює.
А все чому? Причиною тому наша головна мета - надання виключного сервісу. Ось візьмемо, наприклад, послуги з адаптації ПРРО.
Ми дуже пишаємось якістю послуг, якої вдалось досягти, проте переконані, що ми можемо ще краще.
Що ж таке "послуга по адаптації програмних РРО"?
Вона вміщує безліч етапів: від реєстрації каси, навчання персоналу і до повноцінного щоденного використання реєстратора (відкриття, закриття зміни, фіскалізації чеків, відправка чеків на пошту, через СМС тощо).
Давайте розглянемо детальніше!
Ви можете замовити послугу в терміновому порядку або ж в порядку черги.
Після оплати, з вами зв’яжеться наш спеціаліст. З ним ви й оберете зручні для вас дату та час, коли буде проведена адаптація та навчання персоналу. До того ж можна замовити адаптацію в офісі клієнта чи в нашому офісі.
Перш за все потрібно зареєструвати касу.
Спеціаліст разом з вами заповнить та подасть усі необхідні форми, а саме:
20-ОПП - повідомленням про об’єкти оподаткування;
1-ПРРО - подача заявки про реєстрацію ПРРО;
Реєстрація ключа(ів) касира(ів).
2. Налаштування сервісу
Після закінчення реєстрації наш спеціаліст підготує програму до роботи. Зокрема, допоможе з експортом/імпортом довідника номенклатур та навчить, як працювати з вбудованим довідником та як вносити нові позиції.
Також, за потреби, вам допоможуть налаштувати роботу принтера для РРО, а також відправку чеків на пошту чи через СМС-повідомлення.
3. Навчання персоналу касової дисципліни
Що таке відкриття зміни?
Як це зробити?
Які умови мають бути дотримано?
Як закрити зміну?
Формування X та Z-звітів.
Ці та безліч інших нюансів будуть детально роз’яснені. До того ж, ви обов’язково отримаєте інструкцію по роботі з програмним РРО: СОТА Каса чи Cashalot, в залежності від того, який сервіс ви обрали.
4. Найкраща технічна підтримка
Пам’ятайте, коли ви обираєте програмний РРО, ви маєте обрати обслуговуючу компанію, сервіс якої ви і будете отримувати протягом найближчого року.
Тому ми переходимо до нашої “перлини” - технічної підтримки.
Виникло питання, потрібна консультація, перебої з роботою програми?
Ви можете зателефонувати нам за будь-яким зручним для вас номером телефону:
+38 (095) 036-40-04
+38 (098) 036-40-04
+38 (073) 036-40-04
Якщо потрібно, наші спеціалісти приєднаються віддалено до вашого ПК, щоб максимально швидко вирішити питання.
Не зручно розмовляти чи можливо надаєте перевагу спілкуванню в месенджерах?
Напишіть нам в чат-бот в Telegram, Messenger чи прямо на нашому сайті.
В наших чат-ботах ви не тільки отримаєте допомогу сертифікованого спеціаліста з понеділка по п’ятницю з 9 до 18 години, а і автоматично, в будь-який момент, зможете:
- дізнатись терміни дії ліцензій програм та КЕП, що ви використовуєте;
- отримати інформацію по КЕП: список потрібних документів для оформлення, як зробити автопродовження КЕП тощо;
- завантажити інструкції щодо роботи з новими формами документів та функціоналом програм;
- залишити заявку, щоб з вами зв’язались наші спеціалісти;
- отримувати найважливішу інформацію щодо змін законодавства та функціоналу наших програм та сервісів.
І найголовніше, неважливо, як добре ви володієте комп’ютером, наскільки обізнані в бухгалтерії та яка специфіка вашої роботи, ми допоможемо вирішити ваше питання будь-яким зручним для вас способом у найкоротший термін.
Бо перш за все ми працюємо не з номерами телефонів, ми працюємо з людьми, з вами.
Автор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс.
#ПРРО #програмнийРРО #СОТАКаса #Cashalot #Cashalotоновлення #програмCashalot #СОТАКасаонлайн #sota #sotakasa #купитьСОТАКаса #придбатисотакаса #придбатиCashalot
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!

ПРРО Cashalot

ПРРО СОТА Каса
Читайте також:
- 8 днів тому...
Як відмінити помилковий чек в програмному РРО
Кожному користувачу РРО чи програмного РРО рано чи пізно доводиться робити виправлення допущених помилок в роботі з чеками. Причиною можуть бути неправильно вказані ціни на товар, номенклатурний набір, кількість позицій, тип чи варіант оплати, тощо. В будь-якому випадку помилку в чеку потрібно виправити. - 3 місяці тому...
Касові документи ПРРО: які і коли треба використовувати + шаблони
Правильне оформлення касових документів - це не лише вимога законодавства, а й запорука фінансової дисципліни у вашому бізнесі. Якщо ви працюєте з ПРРО, важливо розуміти, які саме документи формуються, у яких випадках вони потрібні та як мають виглядати. - 2 місяці тому...
Паперовий та електронний чек: що краще видавати клієнтам?
Насправді обидва варіанти законні й мають однакову юридичну силу (Законом №265). Фактично у вас є можливість обирати, що зручніше (або ж вигідніше) для тебе та твоїх клієнтів. - 4 місяці тому...
Як додати засіб оплати в СОТА Каса
Перелік засобів станом на липень 2025 року не регламентується, тому розробник ПРРО Cashalot та СОТА Каса реалізував можливість додавати засоби оплати власного формулювання. - 6 місяців тому...
Автоматизація без зайвого клопоту: як ПРРО Cashalot спрощує бізнес-процеси
Цифрова трансформація — вже не майбутнє, а буденність українського бізнесу. Паперові чеки, громіздкі звіти та ручна робота з даними поступово відходять у минуле. На зміну їм приходять ПРРО — програмні реєстратори розрахункових операцій, які не лише замінюють класичні каси, а й стають центром керування бізнес-процесами - 10 місяців тому...
Новий модуль в ПРРО Cashalot: Замовлення
На початку 2025 року ПРРО Cashalot отримав довгоочікуване оновлення — тепер каса дозволяє зручно працювати із замовленнями! Якщо ваш бізнес потребує контролю замовлень, їх обробки та виконання - Рік тому...
Як організувати систему лояльності в СОТА Каса?
Кожен підприємець бажає завоювати лояльність покупців і хоче, щоб вони знову і знову поверталися саме до нього. Ви також, напевно, маєте якусь систему бонусування або знижок для клієнтів, або хоча б замислювалися про їх впровадження. Це чудовий спосіб - 2 місяці тому...
Термінал і каса у смартфоні: просте рішення для підприємців
Використання POS-терміналів для розрахунків з клієнтами вже є повсякденним для всіх підприємців, що працюють в сфері торгівлі та послуг. Це не тільки зручно для торговця та покупця, а й необхідно для виконання вимог законодавства. - 4 місяці тому...
Altegio + Cashalot: як працює нова інтеграція ПРРО з CRM
Уже доступна інтеграція CRM Altegio із програмною касою Cashalot — рішення, на яке чекали власники салонів краси, медичних центрів, освітніх студій та інших бізнесів у сфері послуг. - Рік тому...
Що не так з ПРРО? Або чому підприємці побоюються переходити на програмний РРО?
Відповідаємо на ряд питань, які можуть з’явитись у клієнтів, які планують змінити апаратний РРО на програмний РРО (на прикладі ПРРО Cashalot).
