Чому обирають наші послуги?

Чому обирають наші послуги?

Задумайтесь на хвилинку, коли останній раз ви писали відгук? Тільки по-справжньому, не просто тицьнули 5 зірок для водія у додатку по виклику таксі, а написали декілька речень, овацій чи, можливо, гнівного потоку емоцій. Особисто я і не пригадаю, коли писав щось подібне. 

Проте відгуки вже давно стали лакмусовим папірцем з приводу того, до кого краще звернутись. Відгуки та коментарі, то це досить потужний і універсальний інструмент для компаній. З одного боку – це додаткове місце, де можна остаточно переконати споживачів у якості товарів чи послуг, що пропонує компанія. З іншого – можливість отримати  фідбек від клієнта, дізнатись, з приводу чого підприємство цінують, а які моменти краще допрацювати.

До того ж позитивні відгуки завжди приємно отримувати. З приводу цього мене однозначно підтримає наша абсолютна рекордсменка з отримання подяк від клієнтів - Дарія Горкун. Кількість позитивних відгуків за її професійну роботу зашкалює.

А все чому? Причиною тому наша головна мета - надання виключного сервісу. Ось візьмемо, наприклад, послуги з адаптації ПРРО. 
Ми дуже пишаємось якістю послуг, якої вдалось досягти, проте переконані, що ми можемо ще краще.  

Що ж таке “послуга по адаптації програмних РРО”?
Вона вміщує безліч етапів: від реєстрації каси, навчання персоналу і до повноцінного щоденного використання реєстратора (відкриття, закриття зміни, фіскалізації чеків, відправка чеків на пошту, через СМС тощо).

Давайте розглянемо детальніше!
Ви можете замовити послугу в терміновому порядку або ж в порядку черги. 
Після оплати, з вами зв’яжеться наш спеціаліст. З ним ви й оберете зручні для вас дату та час, коли буде проведена адаптація та навчання персоналу. До того ж можна замовити адаптацію в офісі клієнта чи в нашому офісі. 

Перш за все потрібно зареєструвати касу. 
Спеціаліст разом з вами заповнить та подасть усі необхідні форми, а саме: 
20-ОПП - повідомленням про об’єкти оподаткування;
1-ПРРО - подача заявки про реєстрацію ПРРО;
Реєстрація ключа(ів) касира(ів).

2. Налаштування сервісу 
Після закінчення реєстрації наш спеціаліст підготує програму до роботи. Зокрема, допоможе з експортом/імпортом довідника номенклатур та навчить, як працювати з вбудованим довідником та як вносити нові позиції.
Також, за потреби, вам допоможуть налаштувати роботу принтера для РРО, а також відправку чеків на пошту чи через СМС-повідомлення.

3. Навчання персоналу касової дисципліни
Що таке відкриття зміни? 
Як це зробити? 
Які умови мають бути дотримано?
Як закрити зміну?
Формування X та Z-звітів.
Ці та безліч інших нюансів будуть детально роз’яснені. До того ж, ви обов’язково отримаєте інструкцію по роботі з програмним РРО: СОТА Каса чи Cashalot, в залежності від того, який сервіс ви обрали.

4. Найкраща технічна підтримка
Пам’ятайте, коли ви обираєте програмний РРО, ви маєте обрати обслуговуючу компанію, сервіс якої ви і будете отримувати протягом найближчого року.
Тому ми переходимо до нашої “перлини” - технічної підтримки.
Виникло питання, потрібна консультація, перебої з роботою програми? 
Ви можете зателефонувати нам за будь-яким зручним для вас номером телефону:

+38 (095) 036-40-04
+38 (098) 036-40-04
+38 (073) 036-40-04

Якщо потрібно, наші спеціалісти приєднаються віддалено до вашого ПК, щоб максимально швидко вирішити питання.

Не зручно розмовляти чи можливо надаєте перевагу спілкуванню в месенджерах? 
Напишіть нам в чат-бот в Telegram, Messenger чи прямо на нашому сайті.
В наших чат-ботах ви не тільки отримаєте допомогу сертифікованого спеціаліста з понеділка по п’ятницю з 9 до 18 години, а і автоматично, в будь-який момент, зможете:

  • дізнатись терміни дії ліцензій програм та КЕП, що ви використовуєте;
  • отримати інформацію по КЕП: список потрібних документів для оформлення, як зробити автопродовження КЕП тощо;
  • завантажити інструкції щодо роботи з новими формами документів та функціоналом програм;
  • залишити заявку, щоб з вами зв’язались наші спеціалісти;
  • отримувати найважливішу інформацію щодо змін законодавства та функціоналу наших програм та сервісів.

І найголовніше, неважливо, як добре ви володієте комп’ютером, наскільки обізнані в бухгалтерії та яка специфіка вашої роботи, ми допоможемо вирішити ваше питання будь-яким зручним для вас способом у найкоротший термін.

Бо перш за все ми працюємо не з номерами телефонів, ми працюємо з людьми, з вами.

Автор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс

#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп  #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп


Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!

 


 

 

 

 

Читайте також:

Написати нам

Напишіть
нам в чат

telegramSupportFacebooktelegramSupportFacebook