30 квіт. 2021 р.
Чому обирають наші послуги?
РРО/ПРРО
5 хв.
3262
Задумайтесь на хвилинку, коли останній раз ви писали відгук? Тільки по-справжньому, не просто тицьнули 5 зірок для водія у додатку по виклику таксі, а написали декілька речень, овацій чи, можливо, гнівного потоку емоцій. Особисто я і не пригадаю, коли писав щось подібне.
Проте відгуки вже давно стали лакмусовим папірцем з приводу того, до кого краще звернутись. Відгуки та коментарі, то це досить потужний і універсальний інструмент для компаній. З одного боку – це додаткове місце, де можна остаточно переконати споживачів у якості товарів чи послуг, що пропонує компанія. З іншого – можливість отримати фідбек від клієнта, дізнатись, з приводу чого підприємство цінують, а які моменти краще допрацювати.
До того ж позитивні відгуки завжди приємно отримувати. З приводу цього мене однозначно підтримає наша абсолютна рекордсменка з отримання подяк від клієнтів - Дарія Горкун. Кількість позитивних відгуків за її професійну роботу зашкалює.
А все чому? Причиною тому наша головна мета - надання виключного сервісу. Ось візьмемо, наприклад, послуги з адаптації ПРРО.
Ми дуже пишаємось якістю послуг, якої вдалось досягти, проте переконані, що ми можемо ще краще.
Що ж таке "послуга по адаптації програмних РРО"?
Вона вміщує безліч етапів: від реєстрації каси, навчання персоналу і до повноцінного щоденного використання реєстратора (відкриття, закриття зміни, фіскалізації чеків, відправка чеків на пошту, через СМС тощо).
Давайте розглянемо детальніше!
Ви можете замовити послугу в терміновому порядку або ж в порядку черги.
Після оплати, з вами зв’яжеться наш спеціаліст. З ним ви й оберете зручні для вас дату та час, коли буде проведена адаптація та навчання персоналу. До того ж можна замовити адаптацію в офісі клієнта чи в нашому офісі.
Перш за все потрібно зареєструвати касу.
Спеціаліст разом з вами заповнить та подасть усі необхідні форми, а саме:
20-ОПП - повідомленням про об’єкти оподаткування;
1-ПРРО - подача заявки про реєстрацію ПРРО;
Реєстрація ключа(ів) касира(ів).
2. Налаштування сервісу
Після закінчення реєстрації наш спеціаліст підготує програму до роботи. Зокрема, допоможе з експортом/імпортом довідника номенклатур та навчить, як працювати з вбудованим довідником та як вносити нові позиції.
Також, за потреби, вам допоможуть налаштувати роботу принтера для РРО, а також відправку чеків на пошту чи через СМС-повідомлення.
3. Навчання персоналу касової дисципліни
Що таке відкриття зміни?
Як це зробити?
Які умови мають бути дотримано?
Як закрити зміну?
Формування X та Z-звітів.
Ці та безліч інших нюансів будуть детально роз’яснені. До того ж, ви обов’язково отримаєте інструкцію по роботі з програмним РРО: СОТА Каса чи Cashalot, в залежності від того, який сервіс ви обрали.
4. Найкраща технічна підтримка
Пам’ятайте, коли ви обираєте програмний РРО, ви маєте обрати обслуговуючу компанію, сервіс якої ви і будете отримувати протягом найближчого року.
Тому ми переходимо до нашої “перлини” - технічної підтримки.
Виникло питання, потрібна консультація, перебої з роботою програми?
Ви можете зателефонувати нам за будь-яким зручним для вас номером телефону:
+38 (095) 036-40-04
+38 (098) 036-40-04
+38 (073) 036-40-04
Якщо потрібно, наші спеціалісти приєднаються віддалено до вашого ПК, щоб максимально швидко вирішити питання.
Не зручно розмовляти чи можливо надаєте перевагу спілкуванню в месенджерах?
Напишіть нам в чат-бот в Telegram, Messenger чи прямо на нашому сайті.
В наших чат-ботах ви не тільки отримаєте допомогу сертифікованого спеціаліста з понеділка по п’ятницю з 9 до 18 години, а і автоматично, в будь-який момент, зможете:
- дізнатись терміни дії ліцензій програм та КЕП, що ви використовуєте;
- отримати інформацію по КЕП: список потрібних документів для оформлення, як зробити автопродовження КЕП тощо;
- завантажити інструкції щодо роботи з новими формами документів та функціоналом програм;
- залишити заявку, щоб з вами зв’язались наші спеціалісти;
- отримувати найважливішу інформацію щодо змін законодавства та функціоналу наших програм та сервісів.
І найголовніше, неважливо, як добре ви володієте комп’ютером, наскільки обізнані в бухгалтерії та яка специфіка вашої роботи, ми допоможемо вирішити ваше питання будь-яким зручним для вас способом у найкоротший термін.
Бо перш за все ми працюємо не з номерами телефонів, ми працюємо з людьми, з вами.
Автор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс.
#ПРРО #програмнийРРО #СОТАКаса #Cashalot #Cashalotоновлення #програмCashalot #СОТАКасаонлайн #sota #sotakasa #купитьСОТАКаса #придбатисотакаса #придбатиCashalot
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 2 днів тому...
Як сформувати заявку на отримання ключа РРО/ПРРО онлайн
Ключ РРО/ПРРО - важливий елемент для роботи з програмною касою. Розповідаємо як сформувати заявки на отримання ключа РРО/ПРРО онлайн - 16 днів тому...
Як спростити процес роботи з касою | СОТА КАСА 2024 | Корисні функції
СОТА КАСА - максимально простий та зручний веб-інструмент для роботи з Програмною касою, проте може похвалитися корисним набором функцій. Чатайте у блозі - Місяць тому...
Мультимерчант в програмній касі Cashalot | ПРРО 2024
Відтепер у ПРРО Cashalot доступна функція Мультимерчанта для клієнтів, які користуються POS-терміналами від ПриватБанк. - Місяць тому...
Програмна каса у гаджеті | Мобільний застосунок ПРРО Cashalot - можливості
Мобільний додаток Cashalot ідеально підходить для малого бізнесу, кур'єрів, коучів, кав'ярень, майстрів манікюру, масажистів та інших. - 2 місяці тому...
Як касиру почати роботу з касою Cashalot
Після того, як Ви зареєстрували програмну касу, придбали та завантажили ліцензію, зареєстрували ключі для роботи з програмною касою, а також заповнили необхідні налаштування в бек-офісі, розповідаємо, як почати роботу з самою касою. - 2 місяці тому...
Швидкий та простий початок роботи з ПРРО СОТА КАСА
Почати роботу з СОТА КАСА - легко - 3 місяці тому...
ТОП новинок у програмній касі Cashalot
Нам важлива думка та бажання клієнтів , тому всі звернення про допрацювання та новий функціонал - поступово реалізовується. - 3 місяці тому...
Оновлення цін у програмній касі Cashalot
Змінився прайс! Як актуалізувати ціни товарних позицій в програмній касі Сashalot? - 7 місяців тому...
Заощаджуємо з ПРРО Cashalot. Ви повинні це знати перед остаточним вибором каси!
“Потрібно видавати фіскальні чеки” - фраза, яка викликає головний біль у всіх підприємців і компаній, які займаються торгівлею, працюють у сфері громадського харчування або надають послуги. - 3 місяці тому...
Гарантійний талон | Створення у програмній касі Cashalot
У програмній касі Cashalot з’явилася можливість формувати гарантійні талони для товарів.