Модуль програми M.E.Doc «Інтеграція» для подання Об'єднаної звітності

Модуль програми M.E.Doc «Інтеграція» для подання Об'єднаної звітності

M.E.Doc – це всім давно відома програма для подачі звітності, яка складається з модулів. Проте далеко не кожен, хто звертається до нас, знає хоча б один додатковий модуль програми, окрім її головного модулю «Звітність». 

Наприклад, в програмі M.E.Doc з модулем “Зарплата” можна швидко нарахувати та виплатити заробітну плату.

А модуль «Інтеграція» допоможе легко імпортувати первинні документи з облікової програми 1С, що дозволяє формувати Декларацію з ПДВ за лічені хвилини.

Але головною перевагою цього модулю є можливість імпортувати з 1С славнозвісний Об’єднаний звіт та інші регламентовані звіти. А тепер трохи докладніше.


Модуль Інтеграція (також відома як Медова «стиковка» з 1С) – це зовнішня обробка для програми 1С, за допомогою якої можна обмінюватися первинними документами між обліковою системою 1С та програмою M.E.Doc. Потрібно натиснути лише одну кнопку «Передати в M.E.Doc» чи «Відправити в 1С».

 Стиковка надає можливість передавати як первинні документи, так і регламентовані звіти. 


Які ж документи можна передавати між програмами 1С та M.E.Doc?
Первинні документи: 
  • Податкові накладні;
  • Розрахунок коригування (Додаток 2); 
  • Акти виконаних робіт;
  • Акти звіряння;
  • Видаткові накладні;
  • Рахунки покупцям; 
  • Товарно-транспортні накладні (ТТН) на переміщення етилового спирту;
  • Товарно-транспортні накладні (ТТН) на переміщення алкогольних напоїв;
Регламентовану звітність: 
  • об'єднана звітність з ПДФО та ЄСВ;
  • Форма №1ДФ; 
  • 1-ПВ. Звіт з праці;
  • Звіт Ф4 ФСС з ТВП;
  • Форма №1. Баланс; 1-м, 2-м;
  • Фінансовий звіт та ін. 

У наші дні, коли час – це гроші, дуже важливо не витрачати його даремно! Тому все, що можна автоматизувати – повинно бути автоматизовано! 
 

Модуль «Інтеграція» на практиці

Хочемо поділитися одним із досвідом нашого клієнта. Головний бухгалтер підприємства Тетяна Брязкун веде багато підприємств, зокрема, ТОВ «ВІТЕКС ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «АТРІКС», ТОВ «ФЛУІТЕК СІСТЕМЗ», ТОВ «ФЛУІТЕК ФАРМІНГ» тощо. 

Вести облік та звітність на подібних організаціях – справа, яка потребує чималої автоматизації. Згадати хоча б складання ПН та інших первинних документів, які потрібно вчасно зареєструвати в ДПС та відправити контрагентам.

Тетяна вже встигла оцінити переваги роботи з модулем «Інтеграція», адже завдяки даному модулю вона легко імпортує ПН в M.E.Doc з 1С, підписує та реєструє.

Також отримані ПН швидко експортуються в облікову програму.

Крім того, Тетяна вдало налаштувала передачу первинних документів, актів та рахунків, які також можна передавати в M.E.Doc та відправляти контрагентам! 

Можливість імпорту Об'єднаної звітністі з ЄСВ, ПДФО та ВЗ також значно спростила її подання та заповнення.
 

Ось, що говорить сама Тетяна:

Бухгалтером працюю вже багато років, користуючись немалим досвідом, я подаю звітність саме через програму M.E.Doc!

На кожній з організацій ми використовуємо ліцензійну програму.

В принципі я знала, що програма складається з модулів. Але про модуль «Інтеграція» та його можливості я дізналась відносно нещодавно, чим була приємно здивована. Дуже вдячна Віктору,  спеціалісту компанії «Інтелектуальний Сервіс», що встановив та налаштував мені програму.

Разом з ним ми вперше імпортували «Об'єднану звітність» в M.E.Doc, перевірили, підписали та відправили до контролюючого органу!

Скажу відразу! Це дійсно круто! Так в рази легше та зручніше працювати з первинними документами.

 

Автор: Дарія Горкун, спеціаліст з цифрових продажів та сервісу групи компаній Інтелектуальний сервіс

#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп


Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: