18 серп. 2023 р.
Як зареєструвати податкові накладні, якщо змінився директор?
.png)
M.E.Doc
2 хв.
9134
Це питання одне з найпопулярніших від користувачів M.E.Doc та від платників ПДВ взагалі.
У розробника M.E.Doc була чудова стаття на цю тему з кількома прикладами, але ми розкажемо вам про найпопулярніший кейс.
Як приклад, наведемо наступну ситуацію.
На підприємстві право підпису ПН/РК має лише директор підприємства, ні бухгалтер, ні співробітники такого права не мають.
“Старого” директора звільняють 31 липня. А вже з 1 серпня починає працювати “новий” директор. Відповідно, всі податкові та розрахунки коригування, які підприємство має зареєструвати за липень мають бути підписані “старим” директором.
Вихід є, якщо КЕП “старого” директора ще не заблоковано, а “новий” директор вже отримав КЕП та право підпису.
Алгоритм дій у цій ситуації у M.E.Doс наступний:
- Підписуємо ПН/РК КЕП “старого” директора.
- Через деякий час ви отримаєте статус “Відхилено” на цю податкову накладну, через те, що ДПС “старого” директора бачить вже звільненим.
- Далі у меню “Наступні дії” з’явиться пункт “Підписати іншим діючим підписом”.
- Після цього відкриється можливість підписати ПН/РК підписом “нового” директора. А у самому документі з’явиться візуальне відображення підписів двох директорів.
- Далі після відправки отримуємо ПН/РК зареєстровані у ДПС.
Це рішення не панацея, але дуже часто саме цей алгоритм дій допомагає. Від себе ми можемо рекомендувати наступне, щоб уникнути цієї ситуації.
По-перше, своєчасно отримувати нові сертифікати підписантів ПН/РК до завершення їх дії.
По-друге, крім директора, доцільно отримати сертифікат на співробітника з правом підпису ПН/РК. При цьому врахуйте, що одночасна зміна директора та особи-підписанта дуже критична.
По-третє, перед звільненням директора, бухгалтера перевірити підписання та реєстрацію документів, в т. ч. ПН/РК, які було виписано/складено до дати звільнення.
Бажаємо, щоб дана інструкція вам не знадобилась. Але якщо виникнуть будь-які питання стосовно цього - телефонуйте нам на лінію консультацій.
Всі контакти тут https://intelserv.net.ua/contacts

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 6 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 6 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 5 місяців тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 7 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 7 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 2 років тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. - 2 років тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - 11 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите
