Автоматичне заповнення Об'єднаної звітності в M.E.Doc | ПДФО та ЄСВЗарплата 2024

Автоматичне заповнення Об'єднаної звітності в M.E.Doc | ПДФО та ЄСВЗарплата 2024

Оновлено 18.02.2025 р.

Клієнт:

  • Бухгалтер приватного підприємства з найманими працівниками в кількості до 55 осіб.
  • Графіки роботи працівників різні: поденні, погодинні, позмінні.
  • Наявні різноманітні доплати, премії, надбавки, лікарняні, відпустки та ін.

Потреба:

Звернувся клієнт із запитом, щодо заповнення звіту Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску” - займає багато часу, враховуючи всі нюанси підприємства:

“Чи можна автоматизувати, частково чи повністю, заповнення “Об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ”, щоб не витрачати багато часу на заповнення?”

Реалізація/Рішення:

Реалізацію можна розділити на кілька основних пунктів:

Підбір рішення: 

Було запропоновано рішення у вигляді модулю M.E.Doc Зарплата та послуга початкового навчання та налаштування модуля. 

Впровадження:

  • Замовлення ліцензії на модуль M.E.Doc Зарплата;
  • У ліцензованій програмі створили декілька карток співробітників;
  • Створили декілька додаткових графіків, які використовуються на підприємстві, так як у клієнта були і нестандартні;

Рис.1

  • Налаштували види нарахувань та утримань;

Рис.2

  • Заповнили історію по заробітній платі за попередні 6 місяців;
  • Внесли всі необхідні лікарняні, відпустки, неявки, відрядження, премії, надбавки;
  • Автоматично сформували і заповнили  на основі заробітної плати “Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску” (з розділу “Звіти” в “Розрахунковій відомості” Рис.3, або з нового пустого звіту в меню натиснути “Заповнити” Рис.4), табель та інші документи;

Рис.3

Рис.4

  • Навчили створювати постійні та разові нарахування та утримання.

Процес впровадження M.E.Doc Зарплата зайняв близько шести годин роботи.

Результатом впровадження стала автоматична робота модуля по:

  • Створенню та заповненню Об'єднаної звітністі, поквартально;
  • Розрахунок лікарняних, відпускних;
  • Формуванню табелю, згідно графіка;
  • Формуванню розрахункової відомості;
  • Заповненню платіжної відомості по авансу, та зарплаті;
  • Формуванню кадрових документів та довідок;

Також, наш клієнт став власником українського програмного забезпечення для автоматизації заробітної плати. Важливо підтримувати Вітчизняного виробника!

Процес впровадження виконував один сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

Вирішення задачі вартувало клієнту 5202 грн, у тому числі: 

  • 1802 грн за річну ліцензію модулю M.E.Doc “Зарплата”
  • 3400 грн за послугу з початкової адаптації та налаштування.

Задоволений клієнт залишив відгук:

“Як я раніше жила без цього! Нарешті я менше часу витрачатиму на ці заповнення та розрахунки. Дякую!”.

Бажаєш автоматизувати такі ж процеси на своєму підприємстві або лишилися запитання - звертайся на нашу лінію консультацій

Телефони:
+380950364004 vodafone; +380980364004 kyivstar; +380730364004 lifecell

Авторка: Чегашова Ольга, провідна спеціалістка ГК “Інтелектуальний сервіс”

Чому варто обрати M.E.Doc

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу

Читайте також:

  • Місяць тому...
    Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
    З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів».
  • 2 місяці тому...
    M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
    Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це
  • 3 місяці тому...
    Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
    Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер.
  • 4 місяці тому...
    "Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
    Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси
  • 4 місяці тому...
    Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
    Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу
  • 2 місяці тому...
    Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
    У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень.
  • 9 місяців тому...
    Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
    Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc  допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах
  • 5 місяців тому...
    Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
    Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між
  • 6 місяців тому...
    Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
    Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів.
  • 7 місяців тому...
    Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
    Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите