26 вер. 2024 р.
Автоматична обробка документів в M.E.Doc спрощує та прискорює бізнес-процеси

M.E.Doc
4 хв.
695
У сучасному бізнес-середовищі, де швидкість та точність обробки документів є критично важливими для ефективної роботи компаній, автоматизація процесів стає необхідною умовою успішного ведення справ. Програма M.E.Doc, як потужний інструмент для електронного документообігу, пропонує рішення для автоматизації обробки документів, що значно спрощує та прискорює бізнес-процеси компанії.
В кейсі розглянемо:
- як автоматизувати процес імпорту документів створених в інших бухгалтерських чи облікових системах;
- як автоматизувати процес відправки електронних документів контрагентам ;
- як налаштувати автоматичне зберігання документів з підписами на диск після погодження їх контрагентами.
Визначимо основні переваги цього підходу та покажемо, як це рішення може підвищити ефективність документообігу, зменшити ризики помилок та забезпечити надійне зберігання і передачу даних.
Налаштування автоматичної обробки документів в M.E.Doc відбувається в розділі “Первинні документи” - “Автоматична обробка документів”. (Мал.1)
(Мал.1)
Крок №1
В розділі “Загальні налаштування” вкажіть періодичність роботи автоматичної обробки. (Мал.2)
(Мал.2)
Крок №2
В розділі “Імпорт документів з диску” вкажіть каталог, з якого автообробник буде імпортувати вивантажені документи з вашої облікової системи, попередньо включивши цю функцію галочкою зліва. (Мал.3)
(Мал.3)
Крок №3
В розділі “Відправка первинних документів автообробником контрагенту” вкажіть період за який відправлятимуться документи. (Мал.4 п.1) Виберіть тип документу: рахунок, акт, видаткова накладна, тощо (Мал.4 п.2) За потреби, виберіть групу контрагентів, яким будуть відправлятись документи. (Мал.4 п.3) Виберіть з яким статусом здійснювати автоматичну відпраку документів. (Мал.4 п.4)
(Мал.4)
Поставте галочку на “Автоматичний експорт документів після отримання відповіді від контрагента” (Мал.5 п.1) Виберіть каталог в який будуть зберігатись документи після набуття фінального статусу документу. (Мал.5 п.2) Виберіть формат збереженого документа, наприклад - PDF документ з підписами. (Мал.5 п.3)
(Мал.5)
Після виконання всіх налаштувань, натисніть “Запустити автоматичну обробку” (Мал.6) та введіть паролі секретних ключів усіх підписантів, що використовуються в автоматичній обробці. Вимкнути автообробник можна кнопкою “Зупинити автоматичну обробку”, що з’явиться на тому ж місці де була кнопка запуску.
(Мал.6)
Ключові переваги використання автообробника документів в M.E.Doc:
- Підвищення продуктивності - Автоматизовані процеси знизять ручну працю, що дозволить співробітникам приділяти більше часу основним бізнес-задачам.
- Зниження ризиків помилок - Автоматизація обробки документів значно зменшить кількість людських помилок, що сприятиме підвищенню точності та надійності даних.
- Оптимізація робочих процесів - Завдяки автоматизації, робочі процеси стануть більш впорядкованими та прозорими, що підвищить загальну ефективність роботи.
- Надійне зберігання даних - Автообробник дає можливість автоматично зберігати документи з підписами, які в разі перевірки можна надати замість паперових документів.
- Економія часу та ресурсів - Автоматична обробка документів дозволяє швидше обробляти великі обсяги інформації, що сприяє економії часу та зменшенню витрат.
В кейсі був розглянутий лише один з багатьох прикладів використання автоматичної обробки документів. За допомогою у налаштуванні автообробника, звертайтесь до нас на лінію консультації за телефонами:
+380950364004 vodafone; +380980364004 kyivstar; +380730364004 lifecell
Автор: Кириченко Назар, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 3 днів тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 21 днів тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - Місяць тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 2 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 2 місяці тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - Місяць тому...
Щомісячна звітність ПДФО та ЄСВ: як подавати та виправляти помилки
Які нюанси передбачає оновлений порядок звітування? Як виправити помилки у поданих квартальних звітах? Як правильно відзвітувати, якщо не встигли це зробити вчасно? Розглянемо основні моменти та роз'яснення податкової служби щодо нової щомісячної форми - 2 місяці тому...
Як налаштувати електронну пошту в M.E.Doc
Часто під час прийому вхідної кореспонденції в M.E.Doc ви стикаєтеся з повідомленням “Під час завантаження пошти виникла помилка. Перевірте налаштування електронної пошти… - 2 місяці тому...
SAF-T в Україні: Що потрібно знати та як підготуватися
Світ продовжує рухатися в напрямку цифровізації, і Україна не залишається осторонь. Держава активно впроваджує міжнародні стандарти, і одним із ключових кроків у цій сфері є запровадження стандарту аудиторського файлу SAF-T - 10 місяців тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві.