Як приєднатися до програми НАЦІОНАЛЬНИЙ КЕШБЕК

Як приєднатися до програми НАЦІОНАЛЬНИЙ КЕШБЕК

У вересні в Україні стартував інноваційний проєкт “Національний кешбек”. Розповідаємо: що це за проєкт, як до нього приєднатися та як налаштувати касу.

Що таке Національний кешбек?

Національний кешбек — це державна програма, яка дозволяє повернути покупцям 10% вартості від куплених товарів українських виробників, що включені до програми.
Виняток становлять підакцизні товари: пальне, тютюнові вироби та міцні алкогольні напої.
До програми можуть добровільно долучитися громадяни України віком від 18 років, а також виробники й продавці українських товарів.

Як покупцю приєднатися до програми “Національний кешбек”?

  1. Відкрийте окрему банківську картку для нарахування кешбеку — віртуальну через мобільний застосунок банку або фізичну у відділенні банку.
  2. Оновіть застосунок Дія, виберіть послугу Національний кешбек і додайте банківську картку для отримання 10% від покупок.
  3. Оплачуйте товари українських виробників карткою.
  4. Кешбек нараховується автоматично кожного місяця до 20 числа за попередній місяць. Сума кешбеку може становити від 2 до 3000 грн.
  5. Нарахований за 2024 рік кешбек можна використати до 31.01.2025 року.

На що можна витратити кешбек:

  • медичні послуги;
  • розваги (спорт, кіно, ресторани);
  • оплату комунальних послуг, транспорту, мобільного зв'язку;
  • підтримку ЗСУ або купівлю військових облігацій.

Кешбек не можна зняти готівкою.

Як виробнику долучитися до програми “Національний кешбек”?

  1. Зареєструйтеся на порталі Дія. Будь-який виробник споживчих товарів, виробничі потужності якого розташовані в Україні, може долучитися до програми.
  2. Подайте заяву про включення до Переліку українських виробників і підтвердьте її електронним підписом (КЕП).
  3. Подайте заяву для внесення вашої продукції до Переліку українських товарів і підтвердьте її за допомогою КЕП. До програми можуть долучатися споживчі товари, окрім підакцизних (крім виноградних, плодово-ягідних вин і медових напоїв).

Як продавцю долучитися до програми “Національний кешбек”?

  1. Продавець повинен бути на загальній системі оподаткування та приймати платіжні картки.
  2. Подайте заяву про приєднання до Переліку продавців через портал Дія:
    • Перейдіть у розділ “Бізнес”, “Підприємництво” та оберіть “Перелік продавців”.
    • Додайте перелік РРО/ПРРО та платіжних терміналів.
    • Підпишіть заявку за допомогою електронного підпису.
  3. Налаштуйте свій РРО/ПРРО так, щоб фіскальний чек містив штрихкод товару.

​​​​​​

ПРРО Cashalot стане оптимальним рішенням для виконання цієї вимоги! За допомогою функції імпорту номенклатури, яка детально описана за посиланням, ви можете швидко й легко налаштувати роботу. Перелік товарів, що беруть участь у програмі “Національний кешбек”, доступний тут — просто скопіюйте їх до файлу імпорту і завантажте до ПРРО.

Приєднуйтеся до програми “Національний кешбек” за допомогою ПРРО Cashalot, виконавши мінімум дій.

ПРРО Cashalot — більше ніж програмна каса! Це надійне рішення для ваших розрахункових операцій. Довіртеся нам, адже Cashalot завжди піклується про вашу комфортну роботу.

Залишилися питання?
Звертайтесь до нас на лінію консультації за телефонами:
+380950364004;
+380980364004;
+380730364004.

Автор: Вавілов Володимир, провідний фахівець ГК “Інтелектуальний сервіс”

ПРРО Cashalot

ПРРО Cashalot

ПРРО СОТА Каса

ПРРО СОТА Каса

Читайте також:

  • 3 місяці тому...
    Касові документи ПРРО: які і коли треба використовувати + шаблони
    Правильне оформлення касових документів - це не лише вимога законодавства, а й запорука фінансової дисципліни у вашому бізнесі. Якщо ви працюєте з ПРРО, важливо розуміти, які саме документи формуються, у яких випадках вони потрібні та як мають виглядати.
  • 2 місяці тому...
    Паперовий та електронний чек: що краще видавати клієнтам?
    Насправді обидва варіанти законні й мають однакову юридичну силу (Законом №265). Фактично у вас є можливість обирати, що зручніше (або ж вигідніше) для тебе та твоїх клієнтів.
  • Місяць тому...
    Термінал і каса у смартфоні: просте рішення для підприємців
    Використання POS-терміналів для розрахунків з клієнтами вже є повсякденним для всіх підприємців, що працюють в сфері торгівлі та послуг. Це не тільки зручно для торговця та покупця, а й необхідно для виконання вимог законодавства.
  • 4 місяці тому...
    Як додати засіб оплати в СОТА Каса
    Перелік засобів станом на липень 2025 року не регламентується, тому розробник ПРРО Cashalot та СОТА Каса реалізував можливість додавати засоби оплати власного формулювання.
  • 6 місяців тому...
    Автоматизація без зайвого клопоту: як ПРРО Cashalot спрощує бізнес-процеси
    Цифрова трансформація — вже не майбутнє, а буденність українського бізнесу. Паперові чеки, громіздкі звіти та ручна робота з даними поступово відходять у минуле. На зміну їм приходять ПРРО — програмні реєстратори розрахункових операцій, які не лише замінюють класичні каси, а й стають центром керування бізнес-процесами
  • 3 місяці тому...
    Скільки коштує впровадити ПРРО для ФОП
    Сучасний бізнес неможливо уявити без швидких та зручних інструментів для продажів і обліку. Для ФОП це особливо актуально: важливо фіскалізувати чеки, вести облік продажів і при цьому економити час та гроші.
  • 4 місяці тому...
    Найпоширеніші помилки при роботі з ПРРО та як їх уникнути
    Програмний РРО вже давно став звичним інструментом для малого та середнього бізнесу. Його гнучкість, мобільність і доступність суттєво спростили процес фіскалізації. Але навіть досвідчені касири не застраховані від типових помилок - часто дрібних, але потенційно штрафонебезпечних. Щоб уникнути ризиків, важливо знати поширені помилки, алгоритми їх виправлення і правильно налаштувати систему.
  • 9 місяців тому...
    Новий модуль в ПРРО Cashalot: Замовлення
    На початку 2025 року ПРРО Cashalot отримав довгоочікуване оновлення — тепер каса дозволяє зручно працювати із замовленнями! Якщо ваш бізнес потребує контролю замовлень, їх обробки та виконання
  • Рік тому...
    Як організувати систему лояльності в СОТА Каса?
    Кожен підприємець бажає завоювати лояльність покупців і хоче, щоб вони знову і знову поверталися саме до нього. Ви також, напевно, маєте якусь систему бонусування або знижок для клієнтів, або хоча б замислювалися про їх впровадження. Це чудовий спосіб
  • 7 місяців тому...
    Новий інструмент ДПС для контролю за онлайн-продажами: що потрібно знати підприємцям
    З початку березня 2025 року Державна податкова служба України (ДПС) запровадила новий механізм контролю за діяльністю громадян та підприємців, які здійснюють продаж товарів через Інтернет.